סובארו מציגה בתערוכת דטרויט מתיחת פנים לאימפרזה WRX ו- STI
הדגמים הספורטיביים של סובארו אימפרזה הפכו במהלך השנים לסמל המזוהה ביותר עם היצרנית, הן בזכות הביצועים והמראה האגרסיבי והן בזכות ההופעות במרוצי הראלי מסביב לעולם. בתערוכת דטרויט הוצגו סובארו אימפרזה WRX ו- STI לאחר מתיחת פנים הכוללת פגושים חדשים עם כונסי אוויר גדולים ומודגשים, וחישוקי 18 אינץ' קלים בעיצוב חדש בגרסת WRX ו- 19 אינץ' בגרסת STI. בתא הנוסעים שופרה איכות החומרים והותקנו לראשונה מושבים חשמליים של ריקארו, וחגורות בטיחות אדומות לחיזוק ההרגשה הספורטיבית.
סובארו אימפרזה STI המעודכנת
סובארו ביצעה שינויים גם מתחת לעור. מערכת ההנעה הכפולה של סובארו המכונה DCCD עברה שדרוג הכולל מעבר לשליטה אלקטרונית מלאה לטובת תגובה חלקה ומהירה מבעבר. המתלים כויילו מחדש לטובת היגוי מהיר וחד יותר, אך גם לשיפור בנוחות הנסיעה. סובארו אימפרזה STI קיבלה בנוסף בלמי ברמבו חדשים עם 6 בוכנות בקאליפר הקדמי ו- 2 באחורי, יחד עם צלחות בלימה מחוררות לקירור יעיל. את הבלמים החדשים תזהו בקלות בזכות הקאליפרים הצהובים.
סובארו אימפרזה STI המעודכנת
בתחום האבזור כוללים הדגמים המעודכנים מערכת Auto Hold למניעת הידרדרות במדרון ולעצירה אוטומטית ברמזור, מערכת תצוגה עילית המקרינה את נתוני הנסיעה על גבי השמשה הקדמית, ופנסים ראשיים עוקבי פניה יאירו אל תוך הסיבובים בהתאם להפניית ההגה.
סובארו אימפרזה STI המעודכנת
יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי. סובארו אימפרזה STI תמשיך להשתמש במנוע בוקסר מוגדש טורבו בנפח 2.5 ליטרים המפיק 305 כוחות סוס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 41.5 קג"מ ב- 4,000 סל"ד. הכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך תיבת 6 הילוכים ידנית. סובארו אימפרזה STI המעודכנת צפוייה להגיע אלינו בהמשך השנה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.