סיאט משיקה את הארונה, המתחרה החדש שלה בשוק הקרוסאוברים העירוניים
שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים לא נח לרגע ונדמה שבכל שבוע מוצג דגם חדש מאת יצרנית אחרת. כעת הגיע תורה של סיאט להשיק את הארונה (Arona), המתחרה שלה בסגמנט הצפוף הכולל דגמים כגון קיה סטוניק החדש, פיג'ו 2008, מאזדה CX-3 ודומיהם.
סיאט ארונה
סיאט ארונה מבוסס על פלטפורת ה- A0 MQB של קונצרן פולקסווגן המשרתת בין היתר את סיאט איביזה החדשה, ועיצובו שואב השראה מאחיו הגדול סיאט אטקה המתאפיין בקווי עיצוב חדים. בחזית ניתן לראות גופי תאורה משולשים עם חתימת לד נאה, גריל תחתון גדול בפגוש הקדמי, ומגלש תחתון בצבע כסוף. מאחור נמצא תאורת LED, פתחי מפלט כסופים, וספויילר אחורי מובנה. מהצד בולטת טביעת מתכת בקורה C וצביעה דו גונית לגג ולמרכב.
סיאט ארונה
עיצוב הפנים כולל הגה בעל שלוש צלעות וקונסולה מרכזית המופנית לכיוון הנהג וכוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ' עם תמיכה ב-Apple Car Play ו- Android Auto. אבזור הנוחות כולל בין היתר מצלמה אחורית, מטען אלחוטי לסמארטפון, חישניי גשם ותאורה, ומפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח. סיאט ארונה מוצע עם מערכות בטיחות חדשות ביניהן מערכת לניטור שטחים מתים, התראה מפני תנועה צולבת מאחור, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, ומערכת סיוע לחניה. גרסת ה- FR תציע בנוסף בחירה בין 4 מצבי נהיגה: רגיל, ספורט, חסכון, או התאמה אישית.
סיאט ארונה
סיאט ארונה נמתח על פני 4,138 מ"מ (79 מ"מ יותר מסיאט איביזה) והינו בין הדגמים הגבוהים בסמגנט, מה שאפשר ליצור מרווח גחון מכובד, מרווח ראש טוב לנוסעים ותא מטען בנפח 400 ליטרים. מושב הנהג הוגבה ב- 52 מ"מ לעומת האיביזה ומציע תנוחת נהיגה גבוהה התורמת לכניסה ויציאה נוחה מהרכב. השמשה הקדמית אנכית יותר ביחס לאיביזה ומציעה שדה ראיה טוב יותר.
היצע המנועים כולל מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים מסדרת TSI בנפח 1.0 ליטר בהספק 95 או 115 כ"ס. סיאט ארונה FR מצויד במנוע טורבו בנזין 4 צלינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס עם מערכת לניתוק 2 צילינדרים בשיוט לטובת צמצום בצריכת הדלק. כמו כן יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 95 או 115 כ"ס.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.