ריינג' רובר וריינג' רובר ספורט עברו מתיחת פנים וקיבלו גרסאות היברידיות נטענות
לנד רובר מעדכנת את דגמי ריינג' רובר וריינג' רובר ספורט, ומוסיפה גרסאות היברדיות נטענות להיצע יחידות ההנעה. מתיחת הפנים כוללת שיפורי נוחות ביניהם מושבים חדשים, רכים ורחבים יותר עם מסגרות חדשות. המושבים מציעים 24 כיוונונים שונים, 25 סוגי עיסוי כולל אבנים חמות ואפילו משענות היד זוכות כעת לחימום. תצורת המושבים החדשה משפרת את מרווח הרגליים ומשווה אותו כעת לגרסת אוטוביוגרפי בעלת בסיס הגלגלים הארוך, אף שעדיין מוצעת גרסת בסיס גלגלים ארוך לדגם. השליטה על פונקציות המושבים יכולה להתבצע דרך אפליקציה בסמארטפון, גם מחוץ לרכב.
ריינג רובר PHEV
במרכז הקונסולה של הריינג'ים המעודכנים הותקנה מערכת המולטימדיה החדשה שפותחה ע"י יגואר ולנד רובר, המוצגת על גבי שני מסכי מגע משולבים בגודל 10 אינץ' הפועלים בהרמוניה ומאפשרים להעביר מידע ממסך אחד למשנהו. שיפורי נוחות נוספים כוללים פתיחת חלון הגג באמצעות מחוות יד מול המראה המרכזית, וקישוריות מתקדמת הודות לשלל חיבורי USB בתא הנוסעים ונקודת WiFi התומכת בשמונה מכשירים. מסנן האוויר בתא הנוסעים מציע סינון ננו-חלקיקים באמצעות פילטר משולב מים לטובת אוויר נקי בתא הנוסעים. השינויים החיצוניים כוללים גופי תאורה קדמיים משולבי LED ולייזר עם עמעום אורות אוטומטי.
ריינג רובר PHEV
חידוש משמעותי נמצא בגזרת מערכות ההנעה עם קבלת גרסאות היברידיות נטענות (PHEV) לדגמי ריינג' רובר וריינג' רובר ספורט. מערכת ההנעה החדשה משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס ומנוע חשמלי ליצירת הספק משולב של 404 כ"ס ומומנט מרבי של 64 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF ולמערכת הנעה כפולה, ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 6.4 שניות בריינג' רובר ו- 6.3 שניות בריינג' רובר ספורט. לנד רובר טוענת לטווח נסיעה חשמלי של 31 ק"מ. הטעינה אורכת כ- 2:45 שעות באמצעות תחנת טעינה ייעודית של 32 אמפר או 7:30 שעות באמצעות כבל טעינה של 10 אמפר.
ריינג רובר PHEV
לממהרים תוצע גרסת SVAutobiography עם מנוע טורבו בנזין V8 בהספק 565 כ"ס (שיפור של 15 כ"ס לעומת הדגם הקודם) המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.1 שניות. גרסה זו נבדלת בגרפיקת אטלס המאויירת על צידי המרכב ובתא הנוסעים, גריל קדמי בעיצוב ייחודי וגימור כרום בפגושים. ריינג' רובר ספורט SVR ישווק עם יחידת הנעה דומה בהספק 575 כ"ס המספקת תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות. גרסת SVR נבדלת בגג ומכסה מנוע מסיבי פחמן.
ריינג רובר PHEV
כמו ברכבי PHEV אחרים, גם לנד רובר מציעה בחירה בין מצב נהיגה על טהרת החשמל בלבד (במגבלות הביצועים והטעינה), נהיגה היברידית המשלבת בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי, ונהיגה עם מנוע הבנזין השומרת על אנרגיית הסוללה לפעולה לפי דרישת הנהג. לנד רובר מוסיפה פיצ'ר באמצעותו ניתן להזין את יעד הנסיעה במערכת הניווט ולקבל שילוב אופטימלי של מצבי הנהיגה לחיסכון מקסימלי בדלק. על פי היצרנית, מפיק המנוע החשמלי את שיא המומנט מאפס סל"ד, ומשפר בכך את האחיזה בשטח.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.