אודי A6 החדשה מציגה מפרט טכנולוגי מרשים וחדשני לצד עיצוב אבולוציוני ומערכת הנעה היברידית קלה
אאודי A6 מושקת בדור חדש ושמיני במספר, ומכוונת ישירות למתחרות ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. היא עושה זאת באמצעות אימוץ יחידות הנעה היברידיות קלות וטכנולוגיות מהאחות הגדולה והמפוארת אאודי A8 אשר הושקה בישראל לאחרונה. העיצוב מרשים אך לא מפתיע ודומה לשאר דגמי אאודי החדשים.
אאודי A6 2018
אאודי A6 החדשה נמתחת לאורך 4,939 מ"מ, בסיס גלגליה 2,926 מ"מ, רוחבה 1,886 מ"מ, וגובהה 1,457 מ"מ. משקלה מתחיל מ- 1,575 ק"ג, גבוה מעט מהדגם הפורש בעקבות המערכת ההיברידית המוסיפה 25 ק"ג. תא המטען נותר בנפח 530 ליטרים אך מפתח הטעינה רחב יותר לטובת העמסת ציוד בצורה נוחה.
אאודי A6 2018
תא הנוסעים מציע מרחב משופר ביחס לדגם הפורש ומתאפיין בעיצוב דומה עד זהה לזה שהוצג באאודי A7, עם קווים נקיים ואופקיים המספקים תחושה אוורירית. הקונסולה המרכזית מכוונת כלפי הנהג ומדגישה את האופי הספורטיבי. הטכנולוגיה הושאלה מהאחות הגדולה אאודי A8 וכוללת שני צגי מגע גדולים ברזולוציה גבוהה. הצג המרכזי בגודל 10.1 אינץ' מציג את מערכת ה- MMI של אאודי ומתחתיו צג נוסף בגודל 8.6 אינץ' השולט על בקרת האקלים, פונקציות נוחות שכיחות והזנת טקסטים.
אאודי A6 2018
אאודי A6 החדשה מאובזרת ב- 37 מערכות עזר לנהיגה אוטונומית בדרגה 3 אשר יהיו זמינות במהלך שנת 2018 לאחר הסדרי רגולציה במדינות בהן תשווק המכונית. בין המערכות ניתן למנות בקרת שיוט אדפטיבית השולטת על ההיגוי, ומערכת חניה אוטומטית שתאפשר לנהג לצאת מהרכב ולשלוט על חנייתו באמצעות הסמארטפון. המערכות האוטונומיות נעזרות במכ"מ מתקדם, חמש מצלמות היקפיות ו- 12 חיישנים אולטרא-סוניים.
מכונית הסלון החדשה תשווק עם 4 סוגי מתלים. בגרסת הבסיס SE יותקנו מתלים סטנדרטיים ואילו בגרסאות הבכירות יותקנו מתלים ספורטיביים או מתלים אלקטרו-מגנטיים אדפטיביים או מתלי אוויר, בהתאם לדרישת הלקוח. כמו כן כאופציה תוצע מערכת היגוי אחורית אקטיבית המסוגלת להפנות את הגלגלים האחוריים בעד 5 מעלות. במהירות נמוכה יופנו הגלגלים האחוריים נגד זווית הפניית ההגה לטובת הקטנת רדיוס הסיבוב, ובמהירות גבוהה יופנו הגלגלים האחוריים עם הפניית ההגה להגברת היציבות הכיוונית.
בשלב זה מושקת אאודי A6 עם מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים המפיק 340 כ"ס ומומנט של 50 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש בגרסה זו אורכת 5.1 שניות והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש. בנוסף יוצע הדגם עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 201 כ"ס ומנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים בהספקים של 228 או 286 כ"ס.
אל מנוע הבנזין ומנוע הדיזל הקטן מצטרפים אלטרנטור במתח 48 וולט וסוללת ליתיום הממוקמת על הציר האחורי, המהווים מערכת היברידית קלה המשמשת כמנוע עזר חשמלי המאפשר שיוט במהירויות 55-160 קמ"ש ונסיעה במהירות של עד 22 קמ"ש על טהרת החשמל. בעתיד צפוייה אאודי להציג גרסה בעלת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים וגרסת פלאג-אין הייבריד. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית עקב ביקוש נמוך לתיבות הילוכים ידניות בסגמנט זה (פחות מ- 5%), ועקב פעולה עדיפה של מערכות אוטונומית עם תיבת הילוכים אוטומטית. מערכת הנעה כפולה מסוג קוואטרו תוצע בדגמי ה- 3.0 ליטרים כסטנדרט ואילו דגמי ה- 2.0 ליטרים מצויידים במערכת הנעה קדמית.
אאודי A6 החדשה תוצג בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ 2018 ושיווקה בעולם יחל במהלך חודש יוני השנה.

תפריט נגישות








נראית קשוחה מתמיד...
עיצוב פצצה!