הונדה אינסייט החדשה מבוססת על הונדה סיווק ומציעה יחידת הנעה היברידית בהספק 151 כ"ס וצריכת דלק של 27.2 ק"מ לליטר
הונדה אינסייט החדשה 2019 תוצג בתערוכת ניו יורק שתפתח את שעריה לקהל ב- 28 במרץ 2018. הונדה אינסייט ממוצבת כסדאן קומפקטית בארה"ב (שוק היעד העיקרי עבורה) וממוקמת בין הונדה סיוויק סדאן לבין הונדה אקורד. מתחרותיה העיקריות הן טויוטה פריוס ויונדאי איוניק ההיברידיות.
הונדה אינסייט
הונדה אינסייט מצויידת בדור השלישי של מערכת ההנעה ההיברידית מבית הונדה, המשלבת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים הפועל במחזור אטקינסון עם מנוע חשמלי, לקבלת הספק משולב של 151 כ"ס. יחד עם משקל קל יחסית, תציע המכונית יחס הספק-משקל הטוב בקטגוריה, וצריכת דלק של 27.2 ק"מ לליטר. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה (חיסכון, רגיל, ספורט) המשפיע על תגובות ההיגוי ויחידת ההנעה. בניגוד למתחרות, במערכת ההיברידית של הונדה המנוע החשמלי משמש כמנוע עיקרי המניע את הגלגלים הקדמיים ואילו מנוע הבנזין משמש כגנרטור במרבית המקרים, ונכנס לפעולה רק במידת הצורך במהירות גבוהה.
הונדה אינסייט
הונדה אינסייט החדשה מציגה שיפורים הנדסיים רבים ביחס לדור הקודם, אשר נועדו לשפר את איכות הנסיעה ורמת השקט בתא הנוסעים. מכסה המנוע עשוי אלומיניום, קיר האש המפריד בין תא המנוע לתא הנוסעים זכה לבידוד עשיר, וכך גם רצפת הרכב. המתלה האחורי מסוג רב חיבורי, והקדמי מסוג מקפרסון.
הונדה אינסייט
הונדה אינסייט מציעה עיצוב מלוטש המזכיר את שפת העיצוב של הונדה סיוויק סדאן עליה היא מבוססת. גריל הכנפיים הפרושות, נועד להקנות מראה בעל יציבה רחבה ונמוכה, וקו הגג משתפל לאחור ליצירת מראה קופה 4 דלתות. גופי התאורה הקדמיים כוללים תאורת יום מסוג LED והאחוריים מסוג LED מלא. בסיס הגלגלים נמתח לאורך של 2,700 מ"מ ותא המטען מציע נפח נדיב בזכות מיקום הסוללות מתחת למושב האחורי.
תא הנוסעים כולל בין היתר חומרי פרימיום רכים, מושבים ארגונומיים בריפוד עור עם חימום, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', צימוד ל- Apple CarPlay ו- Android Auto, ומחשב דרך עם מסך בגודל 7 אינץ'.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה מפני תנועה צולבת מאחור, בלימה אוטונומית, וזיהוי תמרורים.

תפריט נגישות








אפשרי
אפשר לנשיג אותה בארץ ביבואן מקביל
האם יש צפי שתגיע לארץ??
האם היא תגיע לארץ??