גרסת הבסיס של פורד פוקוס 2019 מוצעת באתר הבית של החברה בגרמניה
פורד פוקוס החדשה (דור 4) נחשפה השבוע ובישרה על משב רוח רענן בליין הדגמים של היצרנית השמרנית. ההיסטוריה של פורד פוקוס בארץ רוויה בהצלחות וכשלונות. הדור הראשון שבישר על סיום עידן פורד אסקורט זכה להצלחה רבה בשוק המוסדי, בין היתר בזכות שלדה מהטובות באותה עת. עם זאת, הדגם לא זכה בכל שלושת הדורות להצלחה בקרב שוק הרכב הפרטי שהפנה לו כתף קרה ולא בצדק יש לומר. לרשימת הכשלונות ניתן להוסיף בעיות אמינות שהתגלו בתיבת ההילוכים הרובוטית של הדור השלישי שאף הופסק שיווקו בישראל לתקופה לא קצרה, דבר שפגע ללא ספק בתדמית של פורד פוקוס.
פורד פוקוס טרנד 2019
האם הדור הרביעי יצליח היכן שקודמיו נכשלו? זו שאלה שעוד מוקדם לענות עליה. הדור החדש אמור להתעלות על קודמיו בכל תחום. מרחב הפנים שהיה מנקודות החולשה המרכזיות של הדור הקודם, שופר הודות לבסיס גלגלים ארוך יותר. כמו כן תצוייד פורד פוקוס החדשה ביחידות הנעה מתקדמות עם תיבת הילוכים חדשה. עם זאת, יש לזכור שסגמנט המשפחתיות סובל מירידה בביקוש עקב מעבר לרכבי פנאי שטח.
פורד פוקוס טרנד 2019
אם ניתן להסתמך על ניסיון העבר, הרי שישנם סיכויים לא רעים שלפחות בשוק הרכב המוסדי תיקלט הפוקוס החדשה בהצלחה. בימים אלו נחשפה גרסת הבסיס טרנד המיועדת לשוק הגרמני, וניתן להניח שהגרסה הבסיסית שתגיע לארץ תציג עיצוב ומפרט אבזור דומה. גרסת הטרנד הגרמנית מצויידת במנוע בנפח 1.0 ליטר המפיק 85 כ"ס ותיבת 6 הילוכים ידנית, אך הגרסה שתגיע אלינו תצוייד ככל הנראה במנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר בהספק 125 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית.
פורד פוקוס טרנד 2019
בתחום האבזור ניתן לראות כי גרסת טרנד מגיעה עם כיסוי גלגלים מפלסטיק ולא עם חישוקים קלים, אין פנסי ערפל, מסך ה-8 אינץ' מפנה את מקומו למסך מידע קטן יותר, והצבע השחור שולט בתא הנוסעים. כמו כן, מאובזרת גרסת טרנד הגרמנית בקישוריות בלוטות', בלם חניה חשמלי, מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, ובלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל.
את פורד פוקוס החדשה נפגוש בכבישי ארצנו בתחילת שנת 2019.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.