הקרוסאובר הסיני MG EHS מציג עיצוב מרשים ומנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 170 כ"ס
קונצרן הרכב הסיני סייק (SAIC) מציג קרוסאובר חדש בגודל בינוני, שיתחרה בקטגוריה הגועשת מול דגמים כגון קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. MG EHS ממוצב מעל אחיו הקומפקטי MG ZS. אורכו הכללי עומד על 4,545 מ"מ, רוחבו 1,855 מ"מ, גובהו 1,720 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,700 מ"מ.
MG EHS
גרסת הכניסה מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 170 כ"ס, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית דו מצמדית. בנוסף יוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 220 כ"ס, המשודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית דו מצמדית. שני המנועים מגיעים עם מערכת הנעה קדמית כסטנדרט אך הגרסה החזקה תוצע בנוסף עם מערכת הנעה כפולה כאופציה.
MG EHS
MG EHS מציג עיצוב בהשראת דגם הקונספט X מושן אשר הוצג בתערוכת בייג'ינג. העיצוב מרשים מאוד וכולל גריל קדמי גדול עם מסגרת כרום, צמד גופי תאורה מלוכסנים, ופגוש אגרסיבי. מהצד ניתן לזהות קשתות גלגלים וחצאיות מפלסטיק מושחר, המוסיפים למראה השטח. מאחור מציג הדגם קווים דינמיים, מגלש אלומיניום, צמד מפלטים, ספויילר אחורי, וגופי תאורה מפוסלים עם חתימת LED נאה.
MG EHS
תא הנוסעים מציג עיצוב נקי ואלגנטי מאוד שלא נופל מהטובים שבקטגוריה. במרכז הקונסולה מסך מגע צף בגודל 10.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', פאנלים מאלומיניום, פתחי אוורור בעיצוב דמוי מנוע סילון, מושבים ספורטיביים, וריפודי עור דו-גוניים.
MG EHS
מערכות הבטיחות כוללות בין היתר התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, והתרעה על תנועה צולבת מאחור.
MG EHS צפוי לערוך את הופעת בכורתו במהלך תערוכת צ'נדו בספטמבר הקרוב. מועד הגעתו לישראל טרם נקבע.

תפריט נגישות








כן, עיצוב מרשים של מזדה CX5..
לא מבין איך מזדה לא תובעת את MG על העתקה.