גרסת הפלאג-אין הנטענת מציעה הספק של 141 כ"ס, טווח נסיעה של 58 ק"מ באמצעות חשמל בלבד, וצריכת דלק מוצהרת של 1.3 ליטר ל- 100 ק"מ. המחיר החל מ- 154,900 ₪
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, משיקה את הקרוסאובר קיה נירו בגרסת פלאג-אין הייבריד נטענת. יחידת ההנעה משלבת מנוע בנזין KappaGDI בנפח 1.6 ליטרים בהספק 105 כ"ס ומומנט של 15 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק 60 כ"ס המונע באמצעות סוללת ליתיום פולימר בקיבולת 8.9KWh. שני המנועים מפיקים יחד הספק משולב של 141 כ"ס ו- 27 קג"מ ומשודכים לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 10.8 שניות, והמהירות המירבית עומדת על 172 קמ"ש.
קיה נירו פלאג-אין הייבריד
טווח הנסיעה על טהרת החשמל בלבד, כאשר הסוללה טעונה במלואה, עומד על 58 ק"מ וצריכת הדלק על פי נתוני היצרן עומדת על 1.3 ליטר ל- 100 ק"מ, בהתחשב בכך שב- 58 הק"מ הראשונים צריכת הדלק אפסית. לאחר שהסוללה מתרוקנת, תעמוד צריכת הדלק הממוצעת על 19 ק"מ לליטר בדומה לגרסת ההיבריד הרגילה. נתון פליטת המזהמים עומד על 29 גרם לק"מ.
קיה נירו פלאג-אין הייבריד
מערך הסוללות מותקן ברצפת תא המטען אשר מציע נפח של 324 ליטרים. מתחת לרצפת תא המטען נמצא מדף אחסון לכבל הטעינה.
קיה נירו פלאג-אין הייבריד
אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', אפליקציית Waze, פנגו, רדיו אינטרנטי, תמיכה ב- Apple CarPlay ו- Android Auto, חלון גג חשמלי, ומשטח טעינה אלחוטית לנייד. אבזור הבטיחות כולל בין היתר את חבילת DriVE WISE הכוללת בלימה אוטונומית, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה, והתרעה על עייפות הנהג.
לדברי קיה, בחמשת השנים הקרובות צפוייה החברה להציג עוד 7 דגמים ירוקים אשר יתווספו לארבעת הדגמים המוצעים כיום.
מחירו של קיה נירו פלאג-אין הייבריד בישראל עומד על כ- 154,900 ₪.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.