גרסת הקופה של פורשה קאיין מציגה עיצוב דינמי והספק של עד 550 כ"ס
פורשה קאיין קופה, הגרסה החדשה של רכב הפנאי שטח הספורטיבי, תתחרה בדגמים כגון ב.מ.וו X6, מרצדס GLE קופה, ואאודי Q8 החולק עימו פלטפורמה משותפת. העיצוב החיצוני משמר את שפת העיצוב המוכרת, אך הפרופורציות קרביות יותר ביחס לדגם הסטנדרטי. רוחבה של גרסת הקופה תפח ב- 18 מ"מ וגובהה נמוך ב- 20 מ"מ. כמו כן, קו גג משתפל מקו האמצע ועד לקצהו, בדומה לפורשה 911, ויוצר מראה דינמי ומושך יותר.
פורשה קאיין קופה
חרטום הרכב שודרג בעזרת פגוש קדמי חדש עם שלושה כונסי אוויר גדולים.הספויילר מעל החלון האחורי שחור וגדול, והכנף בזנב הרכב נשלפת אוטומטית במהירות של 90 קמ"ש. מהצד ניתן להבחין בחישוקי 20 אינץ' חדשים עם אופציה לחישוקי 22 אינץ'. תא המטען בנפח 620 ליטרים או 600 ליטרים בגרסת הטורבו.
פורשה קאיין קופה
גרסת הכניסה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 340 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ, המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 6.0 שניות ומהירות מירבית של 243 קמ"ש. פורשה קאיין פורשה טורבו הבכירה מצויידת במנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים בהספק 550 כ"ס ומומנט של 78.5 קג"מ, המשמש בין היתר גם את דגמי בנטלי. מנוע זה מאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות, ול- 200 קמ"ש תוך 14.6 שניות. המהירות המירבית בגרסה זו עומדת על 285 קמ"ש. המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולמערכת הנעה כפולה.
פורשה קאיין קופה
תא הנוסעים כולל את סביבת הנהג המוכרת מפורשה קאיין, כאשר בסיס המושב האחורי הונמך ב- 30 מ"מ לטובת מרווח הראש שצומצם עקב הגג המשתפל. אבזור הנוחות כולל חבילת ספורט כרונו, גג פנורמי, דלתות עם סגירת ואקום, מערכת חניה אוטומטית, מצלמות 360 מעלות, מושבי עור חשמליים, ומתלים אדפטיביים. הרוכשים יוכלו לבחור בין שלוש אפשרויות גימור ביניהן חבילת AG הכוללת גג עשוי קרבון, חישוקי 22 אינץ' בעיצוב GT, גימור פנימי קרבון, ומערכת פליטה ספורטיבית.
אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, והתרעה על תנועה צולבת מלפנים ומאחור.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.