אחרי 20 שנה מרעננת ניסאן את סמל המותג והופכת אותו לקליל ומודרני
בשבוע שעבר דיווחנו על הקרוסאובר החשמלי החדש ניסאן אריה, אולם רק מעטים הבחינו בסמל המותג החדש שהתנוסס בחזית הרכב. 20 שנה מאז נערך השינוי האחרון בלוגו מותג ניסאן, החליטה החברה לחדשו. הלוגו החדש משקף את השינויים שעברה חברת ניסאן בשני העשורים האחרונים. הוא מציג מראה נקי ועדכני אך מחובר היטב ללוגו המותג המוכר כדי לא להתנתק מהמסורת והמורשת.
הלוגו החדש של ניסאן
מילות המפתח שעמדו בפני המעצבים היו רזון, קלילות וגמישות. הם קיבלו השראה מפריצות דרך מדעיות, טכנולוגיה חדשנית, וקישוריות מתקדמת, והחלו בשרטוט סקיצות. הצוות התחשב ברצון להתקין לוגו מואר בדגמי המותג החשמליים ועל כן היה עליו להתחשב בנראות הלוגו בעת החשיכה ובתקנות ממשלתיות בנושאי תאורת כלי רכב. בנוסף נדרשו המעצבים ליצור לוגו חזק מספיק גם כשאינו מואר אלא מוצג על נייר או מסך דיגיטלי.
הלוגו החדש נראה מודרני וקליל מבעבר. העיצוב דו מימדי ומחובר יותר לעולמות הדיגיטל. עבור המותג מהווה הלוגו חיזוק של המסר המנחה של מייסד ניסאן, יושיסוקה אייקווה, לפיו אמונה חזקה יכולה לחדור גם את השמש.
הלוגו החדש ישתלב בהדרגה בכל כלי המדיה והאמצעים החזותיים של היצרנית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.