מאזדה חשפה ביפן גרסה היברידית מתונה לרכב הפנאי מאזדה CX-30
כשנה לאחר שנחשף לראשונה מאזדה MX-30 כרכב החשמלי הראשון של מאזדה, חושפת היצרנית בשוק הבית ביפן גרסה חדשה עם מנוע בנזין ומערך סיוע היברידי מתון. מאזדה MX-30 הוא רכב פנאי עירוני המוצע בתצורת 4 דלתות ייחודית ללא קורה B בין הדלתות. הדלתות האחוריות הקטנות נפתחות נגד כיוון הנסיעה (דלתות התאבדות), וניתנות לפתיחה רק כשהדלתות הקדמיות פתוחות.
מאזדה MX-30
הגרסה החדשה מצוידת במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים בהספק 156 כ"ס ומומנט של 20.3 קג"מ, במתנע גנרטור בהספק 7 כ"ס ומומנט של 5.0 קג"מ, ובסוללת ליתיום יון במתח 24V. הדגם יוצע עם הנעה קדמית או הנעה כפולה 4X4, ותיבת 6 הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק המשולבת בגרסת ההנעה הקדמית עומדת על 15.6 ק"מ לליטר.
מאזדה MX-30
תא הנוסעים יוצע בגימור מודרני המבוסס על גווני לבן או בגימור קלאסי-תעשייתי בגווני חום. בתא הנוסעים ישולבו חומרים ממוחזרים. בדלתות למשל ישולב דיפון במרקם סיבים העשוי מבקבוקים ממוחזרים. פנל בקרת האקלים הוא למעשה מסך מגע לראשונה במאזדה. כאופציה תוצע מערכת שמע מבית Bose עם 12 רמקולים.
מאזדה MX-30
מאזדה MX-30 יצויד במערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום התומכת גם במניעת התנגשות בעת כניסה לצומת, ובמערכת למניעת התנגשות מהצד ומאחור. בנוסף יצויד הדגם במערכת למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, הפעילה גם בדרכים בהן סימון הדרך אינו ברור.
בשלב זה הוצג מאזדה MX-30 ההיברידי בשוק היפני בלבד. הגרסה החשמלית תושק ביפן במהלך 2021.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.