מיצובישי אקליפס קרוס זוכה לעיצוב מעודכן ויוצע מעתה גם עם יחידת הנעה היברידית נטענת
מיצובישי חושפת מתיחת פנים לרכב הפנאי מיצובישי אקליפס קרוס. כמעט ארבע שנים עברו מאז הושק הדגם שהיה מהראשונים להציג עיצוב רכב פנאי בסגנון קופה בפלחי השוק העממיים. השיווק ביפן כבר החל, והשיווק באוסטרליה ובניו זילנד יחל עוד לפני סוף השנה. השיווק בארצות הברית יחל בשנה הבאה אך בגרסת הבנזין בלבד. בשלב זה אין כוונה לשווק בארה"ב את הגרסה ההיברידית.
מיצובישי אקליפס קרוס 2021
מיצובישי אקליפס קרוס שומר על העיצוב המקורי הנאה וחושף מראה מלוטש ועדכני. פנסי החזית העליונים הפכו צרים ומלוכסנים והגריל הקדמי מוותר על עיטורי הכרום האופקיים. אשכול התאורה התחתון גדל והוא מחופה בכרום. מהצד נפגוש חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ושינוי נוסף בדמות חצאיות בצבע המרכב. מאחור מוותר מיצובישי אקליפס קרוס על השמשה המפוצלת ומאמץ מראה מקובל יותר עם פנסים בצורת האות L.
מיצובישי אקליפס קרוס 2021
בתא הנוסעים לא נרשמו שינויים מרחיקי לכת. מסך המולטימדיה בראש הקונסולה עודכן. גודלו עומד כעת על 8 אינץ' והוא זוכה לפקדי שליטה פיזיים במקום משטח המגע ליד בורר ההילוכים שבוטל. חומרי הדיפון עודכנו וכעת יוצעו מושבי עור גם בגוון בהיר.
מיצובישי לא חושפת פרטים מלאים אודות יחידות ההנעה אך כבר כעת ברור כי הדגם יוצע גם עם יחידת הנעה היברידית נטענת PHEV. מדובר ביחידת הנעה זהה לזו המותקנת במיצובישי אאוטלנדר PHEV והיא מורכבת ממנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים ומצמד מנועים חשמליים, אחד מלפנים ואחד מאחור, אשר יוצרים מערכת הנעה כפולה 4X4. ההספק המשולב עומד על 224 כ"ס.
מיצובישי אקליפס קרוס 2021
בנוסף יוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים המוכר לנו מהדגם הנוכחי. במיצובישי מספרים על שינויים שנערכו למנוע, בין היתר מעבר לשימוש במגדש טורבו קומפקטי המצמצם את השהיית הטורבו ומסייע להפחתת צריכת הדלק. יחידת הנעה זו תשודך כבעבר לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם חלוקה ל- 8 הילוכים במצב ידני, ותוצע עם הנעה קדמית או הנעה כפולה 4X4.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.