פולקסווגן טאוס הוא רכב פנאי חדש בגודל בינוני המיועד לשוק האמריקאי
לפולקסווגן משפחת רכבי פנאי ענפה. בישראל משווקים פולקסווגן טי קרוס, פולקסווגן טיגואן, ופולקסווגן טוארג הגדול. לאחרונה החלו מספר יבואנים מקבילים להציע גם את פולקסווגן טי רוק המעוצב. מעבר לרכבי הפנאי המוכרים לנו אותם משווקת פולקסווגן באירופה, משווקים ביבשת אמריקה ליין נוסף ושונה לחלוטין של רכבי פנאי של היצרן. פולקסווגן טיגואן משווק שם בגרסה מוארכת השונה מהמוכר לנו, וגם פולקסווגן אטלס הגדול מוצע שם בגרסה רגילה ובגרסת קופה 4 דלתות. כעת משיקה פולקסווגן את פולקסווגן טאוס, רכב פנאי קומפקטי המיועד להיות דגם הכניסה של הליין האמריקאי.
פולקסווגן טאוס
כמצופה חושף פולקסווגן טאוס מראה מאופק ואלגנטי. עיצובו של הגריל הקדמי הרחב ממשיך אל תוך הפנסים בחותמת תאורת הלד, ובתחתית הפגוש עיטור כסוף דמוי מגן גחון. פרופיל הצד מזכיר מאוד את זה של סיאט אטקה וסקודה קארוק. הזנב מציג צמד פנסים גדולים ובפגוש עיטורים בגוון כסוף. הקו האלגנטי ממשיך גם אל תא הנוסעים המציג פנל קדמי גבוה ומסיבי, מסך מגע גדול עם פקדי מגע סביבו, ולוח מחוונים דיגיטלי. פתחי המיזוג נדדו מטה ומתחתם פקדי בקרת האקלים.
המידות החיצוניות של פולקסווגן טאוס דומות לאלה של הטיגואן האירופאי. אורכו 4,465 מ"מ, רוחבו 1,842 מ"מ, גובהו 1,636 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,690 מ"מ.
פולקסווגן טאוס
מתחת למכסה המנוע שוכן מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 158 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ. גרסאות ההנעה הקדמית יוצעו עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית, וגרסאות ההנעה הכפולה יוצעו עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. נתוני הביצועים וצריכת הדלק טרם פורסמו.
אבזור הסטנדרטי נכללים גם לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מגע בגודל 8 אינץ', וראוטר פנימי ליצירת רשת אלחוטית ברכב. בתוספת תשלום יוצעו טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto בחיבור אלחוטי, תאורת אווירה עם 10 צבעים לבחירה, ומערכת שמע מבית Beats.
פולקסווגן טאוס
חבילת אבזור הבטיחות IQ Drive החדשה של פולקסווגן מוצעת כסטנדרט בכל רמות האבזור וכוללת מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים עם תיקון היגוי אקטיבי למניעת כניסה לנתיב חסום, בקרת שיוט אדפטיבית, ומערכת לבלימה לאחר תאונה למניעת תאונות משנה. כאופציה תוצע מערכת לשליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ותאורה קדמית עוקבת פניה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.