סיאט איביזה זוכה לתא נוסעים נאה ועדכני ולתוספת של מערכות בטיחות
סיאט חושפת מתיחת פנים למכונית הסופר מיני סיאט איביזה. מדובר בדגם הוותיק והמזוהה ביותר של היצרנית הספרדייה. מאז הושק הדגם לראשונה בשנת 1984 מסרה סיאט למעלה מ- 6 מיליון רכבי סיאט איביזה ברחבי העולם. גם בישראל סיאט איביזה היא דגם משמעותי עבור המותג. הדור הנוכחי זכה בשנה שעברה במכרז של צה"ל כרכב צמוד לקצינים ונגדים וסיים את השנה במקום השני בטבלת המסירות בקטגוריית מכוניות הסופר מיני.
סיאט איביזה 2021
במסגרת מתיחת הפנים שומרת סיאט איביזה על העיצוב המוכר ומסתפקת בנגיעות קלות בהן יבחינו רק חדי עין. תאורת החזית זונחת את מנורות ההלוגן הצהבהבות ותוצע כעת עם תאורת לד בלבד. גרסאות הכניסה ישווקו עם תאורת אקו לד, והדגמים המאובזרים ישווקו עם תאורת לד עם חותמת תאורה מעוצבת. החישוקים הקלים יוצעו במגוון עיצובים חדשים, וכיתוב שם הדגם על תא המטען נכתב כעת בפונט החדש והעגלגל של המותג. למבחר הצבעים נוספו שני גווני כחול חדשים: כחול ספיר בהיר, וכחול אספלט כהה.
סיאט איביזה 2021
בתא הנוסעים נרשמים שינויים משמעותיים יותר. חומרי הדיפון וריפודי המושבים שודרגו, המסך המרכזי נע מעלה והוא צף כעת בראש הקונסולה המרכזית, פתחי המיזוג הונמכו וממוקמים כעת מתחת למסך. בניגוד לסיאט לאון החדשה, סיאט איביזה שומרת על פקדי שליטה נפרדים עבור בקרת האקלים. פתחי המיזוג הצדדיים זכו לעיצוב חדש ועגלגל. גלגל ההגה עוצב מחדש, ומעתה פקדי השליטה בבקרת השיוט האדפטיבית מותקנים עליו במקום על גבי מנוף משמאל להגה. לוח מחוונים דיגיטלי יוצע בחלק מרמות הגימור.
סיאט איביזה 2021
המסך המרכזי החדש זכה למערכת הפעלה חדשה הכוללת חיבור אלחוטי לממשקי Apple Car Play ו- Android Auto. בינה מלאכותית מאפשרת שליטה קולית באמצעות שימוש בביטוי "הולה הולה" ומתן פקודות קוליות בשפה טבעית עבור ניווט ומוזיקה. שימוש בכרטיס סים מאפשר את חיבור המערכת לרשת האינטרנט ופותח אפשרויות כגון רדיו אינטרנטי, לחצן מצוקה לשיחות חירום אל שירותי ההצלה, וחיבור לאפליקציה ייעודית בטלפון הסלולרי של הנהג המספקת מידע אודות מיקום הרכב, מהירות הנסיעה, ומאפייני הנהיגה, ומאפשרת שליטה מרחוק בנעילת הדלתות, בתאורה ובצופר.
סיאט איביזה זוכה לשורת מערכות בטיחות חדשות. הדגם הנוכחי הציע מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, והתרעה על עייפות הנהג. כעת יוצעו גם מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ומערכת נהיגה חצי אוטונומית בכביש המהיר המשלבת בין בקרת השיוט האדפטיבית לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, ומתאימה את מהירות הנסיעה למהירות המותרת באמצעות זיהוי תמרורי תנועה.
סיאט איביזה 2021
היצע יחידות ההנעה לא השתנה. סיאט איביזה תמשיך להציע את יחידת ההנעה המוכרת עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק מרבי של 110 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. בראש ההיצע עומד מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס.

תפריט נגישות








מתי יגיע לארץ ?
מתי יגיע לארץ ?