החשמלית הראשונה של ג'נסיס כוללת הספק של 370 כוחות סוס, טווח נסיעה של 454 ק"מ, ותאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 4.9 שניות
בעודנו מצפים לג'נסיס GV60, אשר תביא לראשונה את בשורת ה- EV הראשון ליצרנית היוקרה מקוראיה, הקדימה ג'נסיס את הנולד, עם גרסה חשמלית מלאה למכונית הסלון ג'נסיס G80. בניגוד לג'נסיס GV60 אשר יתבסס על פלטפורמה חשמלית טהורה המשמשת בין היתר את יונדאי איוניק 5, ג'נסיס G80 החשמלית הינה גרסה חשמלית לדגם קיים.
ג'נסיס G80 EV
העיצוב החיצוני בגרסה זו מקבל שבכה קדמית אטומה, וכונס אוויר קטן יותר בפגוש הקדמי. תא הנוסעים כולל חיווי בדבר מצב הסוללה, וטווח הנסיעה החשמלי, כמו גם אפשרות לחומרי דיפון ממוחזרים ושילובי צבעים ייחודיים. עוצמת השיכוך במתלים האדפטיביים מתכווננת אוטומטית מנתונים המועברים ממערכת הניווט בדבר תנאי הדרך, וממצלמת החזית ביחס למפגעים באספלט.
ג'נסיס G80 EV
ג'נסיס G80 החשמלית כוללת צמד מנועים חשמליים, אחד בכל סרן, היוצרים יחד מערכת הנעה כפולה, עם הספק מרבי של 185 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ כל אחד, הספק מרבי משולב של 370 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 71.4 קג"מ. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 4.9 שניות במצב ספורט. בדומה לרכבים חשמליים רבים בעלי צמד מנועים, ידרשו שניהם לפעולה רק בעצימות גבוהה, ובנסיעה מנהלתית תסופק האנרגיה על ידי מנוע אחד בלבד.
ג'נסיס G80 EV
הסוללה תומכת בטעינה במתחים של 400 או 800 וולט, ומאפשרת טעינה מהירה של עד 80 אחוזים מקיבולת הסוללה תוך 22 דקות. טווח הנסיעה עומד על 427 ק"מ לפי התקן הקוריאני הנחשב מחמיר וריאלי ביותר, גם ביחס לתקן WLTP האירופאי. כאופציה ניתן להוסיף גג סולרי אשר יכול להוסיף טווח שנתי של 1,150 ק"מ על פי נתוני היצרנית. במקרה הצורך תוכל הסוללה לספק חשמל לבית בהספק 3.6 קילוואט.
על מנת למסך את רעשי הדרך והרוח, אשר נשמעים ברכב חשמלי יותר מאשר ברכב מונע בעירה, התקינה ג'נסיס בגרסה זו מערכת נטרול רעשים אקטיבית המשמיעה מהרמקולים תדר הפוך לרעש הנקלט במיקרופונים הפזורים בתא הנוסעים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.