קאדילק XT6 במבחן דרכים

קאדילק XT6 מציע מידות גדולות וניחוח פרימיום במחיר תחרותי שאינו מאוד רחוק מדגמים עממיים מקבילים

תגיות: , , ,

קאדילק XT6 הושק בישראל בשנה שעברה במחיר התחלתי תחרותי של 399,900 ₪. מאז התייקר מחירו בכ- 4% ונראה שהוא עדיין נהנה ממחיר תחרותי ומציע חבילה כוללת משתלמת.

קאדילק XT6 פרימיום לקצ'ורי
יתרונות נוחות, שימושיות, מרווח, מחיר
חסרונות צריכת דלק, הנדסת אנוש

קאדילק XT6קאדילק XT6

בבואנו לבחון את קאדילק XT6 עצרנו להבין היכן ממוקם הרכב ומהו מיצובו אל מול המתחרים בקטגוריה. לקוח פוטנציאלי יתקשה למנות את כל מתחריו של קאדילק XT6 אבל בחקירה מדוקדקת מתגלים לא מעט מתחרים, חלקם ישירים יותר וחלקם פחות.

למותגים העממיים יש היום לא מעט רכבי פנאי שטח גדולים עם 7-8 מושבים הממוצבים כמעט כדגמי פרימיום, ביניהם שברולט טראוורס, פורד אקספלורר ויונדאי פליסייד בטווח מחירים התחלתי של 250,000 עד 335,000 ₪. המתחרים הישירים ממותגי הפרימיום הם וולוו XC90, לקסוס RX וג'נסיס GV80 המוצעים בטווח מחירים התחלתי של 420,000 ₪ עד 500,000 ₪. עוד בין המתחרים ניתן למנות את אאודי Q7 היקר בכ- 50% מקאדילק XT6.

יצאנו לסוף שבוע קייצי עם קאדילק XT6 בגרסת פרימיום לקצ'ורי שמחירה 414,990 ₪, כדי לבחון את החבילה הכוללת, הנראית לפי התמונות והמפרט מאוד משתלמת.

עיצוב ונוחות

קאדילק XT6 חולק פלטפורמה עם לא מעט דגמים בקונצרן ג'נרל מוטורס המעוצבים וממוצבים שונה אחד מהשני. בין האחים החולקים את פלטפורמת C1 של GM ניתן למנות את שברולט טראוורס, שברולט בלייזר, GMC אקדיה (Acadia), ביואיק אנקלייב (Enclave) וקאדילק XT6.

העיצוב החיצוני של קאדילק XT6 רבוע, נאה ויוקרתי. אורכו 5,042 מ"מ, רוחבו 1,963 מ"מ, גובהו 1,775 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,863 מ"מ. מכסה המנוע גבוה ואופקי, ויוצר חזית גדולה ואנכית הכוללת גריל טרפזי עם מסגרת כרום וסמל מותג גדול וצבעוני במרכזו. גופי התאורה הראשית ארוכים וצרים, ופנסי איתות הנמתחים לגובה הפגוש הקדמי כבר הפכו מזמן לסממן ייחודי לדגמי קאדילק.

קאדילק XT6קאדילק XT6

פרופיל הרכב גדול ורבוע. קו המותניים מודגש ובו מותקנות ידיות הדלתות בחיפוי אלומיניום עם פס תאורה ארוך. חלונות הצד גדולים ובמסגרתם אלומיניום. מעליהם מסילת אורך בגג בגימור אלומיניום. בתחתית הדלתות פס ניקל נאה ומתחת מדרגת צד ארוכה ומעוצבת המשלבת פלסטיק ואלומיניום. חישוקי הגלגלים נאים בקוטר 20 אינץ'.

גופי התאורה מאחור נראים מהצד בצורת בומרנג אך כוללים גם פסי תאורה צרים וקצרים על דלת תא המטען המשתלבים עם פס ניקל מעוצב לרוחב הדלת. הספוילר האחורי גדול בצבע הרכב והמגב האחורי מוסתר מתחתיו. הפגוש האחורי משלב פלסטיק שחור, פס ניקל ארוך ויציאות אגזוז גדולות ומלבניות בחיפוי כרום.

קאדילק XT6קאדילק XT6

תא הנוסעים משלב דיפונים בצבע אפור כהה עם ריפודי מושבים ומשענות יד בצבע חום כהה, פנלים מבריקים דמוי עץ חום כהה, ותיבולי אלומיניום וכרום. ריפוד מושבים בצבע לבן אפרפר נראה טוב הרבה יותר בדגם זה ומעשיר מאוד את תא הנוסעים. עיצוב הפנים נאה אך מעט מיושן. הפנל המרכזי בדשבורד בגימור דמוי עץ מבריק כולל בתוכו את מסך מערכת המולטימדיה CUE בגודל 8 אינץ' ללא כפתורים פיזיים או כפתורי מגע בצדדים. מעל למסך 2 פתחי מיזוג צרים, ארוכים ואפקטיביים. פתחי המיזוג בצדי הדשבורד משתלבים יפה עם הפנל המרכזי ופס האלומיניום המעוצב בספו התחתון. לוח המחוונים כולל 2 מחוונים אנלוגיים גדולים וברורים, וביניהם צג צבעוני בגודל 8 אינץ' המשמש כמרכז מידע לנהג, שהוא בעצם שכלול של מחשב הדרך.

גלגל ההגה נאה, מחופה עור, נעים לאחיזה, מחומם באופן אוטומטי כשהטמפרטורה בחוץ נמוכה, ומתכוונן חשמלית בשני הצירים. גם בגלגל ההגה משולבים פנלים בגימור דמוי עץ ופסי אלומיניום. מאחורי גלגל ההגה מנופי שליטה קטנים להעברת הילוכים ידנית. בקונסולה הרחבה בין המושבים הקדמיים ג'ויסטיק הילוכים קצר ונעים לאחיזה. מימינו 2 מתקני כוסות עם כיסוי נגלל, ואחריו חוגת שליטה ומתגי מולטימדיה שונים. משענת היד גדולה ונוחה, ומתחתיה תא אחסון מרווח הכולל מדף אלכסוני לאחסון הטלפון הנייד הכולל הטענה אלחוטית, שקע USB, שקע USB-C, וכניסת כרטיס זכרון SD. מתחת לפנל ידית ההילוכים תא אחסון פתוח גדול הכולל שקע מתח 12V. תא הכפפות גדול ומדופן וכולל נעילה ותאורה. תאי האחסון בדלתות לא גדולים במיוחד אך כוללים מתקן לבקבוק קטן הממוקם באלכסון.

קאדילק XT6קאדילק XT6

איכות החומרים טובה בחלקים העליונים והמשטחים הבאים במגע עם היד רכים ונעימים למגע, אך מתחת לקו המותניים נעשה שימוש בפלסטיק קשיח ולפעמים אף חלול ולא מוצק.

הנדסת האנוש לא מצטיינת ופיזור המתגים לא אינטואיטיבי ומצריך זמן הסתגלות. כל מתגי המולטימדיה היו צריכים לטעמנו להיות סמוך למסך המולטימדיה. על עוצמת השמע ניתן לשלוט מחוגה קטנה הסמוכה לידית ההילוכים או משני כפתורי אלומיניום קטנים בגלגל ההגה עם סימון לקוי ומיקום אחד לצד השני במקום אחד מעל השני. הגלגלת שמעליהם נתפסה באופן לא אינטואיטיבי למטרה אחרת. מתגי בקרת האקלים מלפנים ומאחור לא מסומנים ואת תפקידם יש להבין מבליל התוויות בפנל הקדמי הכולל גם כפתורי מגע עם תוויות סמוכות, או מתצוגת מסך בקרת האקלים הממוקם מעל מתגי השליטה בפנל בקרת האקלים מאחור. גם מסכי מערכת המולטימדיה לא מלוטשים מספיק, לא אינטואיטיביים וחלקם עמוס מדי.

המושבים הקדמיים כוללים חימום, אוורור, וכיוונון חשמלי הכולל קשיחות תמיכת הגב התחתון וזווית המושב. מושב הנהג כולל גם 2 זיכרונות למצב המושב, ההגה ומראות הצד. יחד עם כיוונון חשמלי של גלגל ההגה מתקבלת בקלות תנוחת נהיגה גבוהה ושולטת. ביציאה מהרכב מוזחים אוטומטית מושב הנהג וההגה ומאפשרים גם כניסה נוחה ומרווחת למושב הנהג. עם התנעת הרכב יתפסו ההגה ומושב הנהג את המצב האחרון בו היו עם זיהוי המפתח החכם הנוכח ברכב.

קאדילק XT6קאדילק XT6

הראות לכל הכיוונים טובה. מראות הצד גדולות אך המראה השמאלית לא קמורה מעט כפי שאנו רגילים והעצמים בה נראים גדולים ולא ברורים. תצוגה עילית צבעונית מוקרנת על השמשה הקדמית, אך הפונט מעט קטן לטעמנו והראות בשמש ישירה לא ברורה. מראת הצג הפנימית שימושית מאוד, וגם אם תעמיסו את כל הרכב עד לגובה התקרה היא עדיין תשדר לכם תמונה אחורית מלאה המצולמת ממצלמה ייעודית הממוקמת גבוה מתחת לספוילר האחורי. מצלמת הרוורס ממוקמת בגובה ידית דלת תא המטען והיא חלק ממערך מצלמות 360 מעלות. תמונתה מוקרנת במסך המרכזי. מערכת השמע כוללת מגבר ו- 14 רמקולים מבית Bose. איכות השמע טובה אך בעוצמה גבוהה נשמעים הרבה קרקושי פלסטיק המאלצים את הורדת עוצמת השמע ואי ניצול עוצמת המגבר והרמקולים.

הכניסה לשורת המושבים השנייה קלה ונוחה תודות לדלת גדולה הנפתחת בזווית רחבה ובסיס מושבים גבוה. המושבים מחולקים ביחס של 40:60 וכל חלק נע קדימה ואחורה על גבי מסילה. גם זווית משענת הגב ניתנת לכיוונון בשורת המושבים השנייה. מגב המושבים נשלפת משענת יד רחבה הכוללת 2 מתקני כוסות עם לשונות אחיזה מגומי הנעדרות ממתקני הכוסות מלפנים. רצפת הרכב שטוחה לחלוטין. תנוחת הישיבה במושבי השורה השניה גבוהה ונוחה, וגם שלושה בוגרים יכולים בהחלט להעביר בה נסיעה ארוכה. יושבי השורה השנייה ייהנו גם מחימום למושבים, חלונות צד כהים במיוחד, פתחי מיזוג בתקרת הרכב ובגב הקונסולה שבין המושבים הקדמיים, תאורה אישית בצידי התקרה, שקע טעינה מסוג USB, שקע טעינה מסוג USB-C, מגירת אחסון גדולה, וכיסי אחסון בגב המושבים הקדמיים.

קאדילק XT6קאדילק XT6

הכניסה לשורת המושבים השלישית נוחה באופן יחסי ומושבי השורה השניה מוזחים קדימה בקלות על ידי משיכה קלה בידית הסמוכה למשענת הראש. מושבי השורה השלישית לא קטנים או נמוכים מדי, ויאכלסו בכבוד גם מבוגרים במידות סבירות. הנוסעים בשורת המושבים השלישית ייהנו גם מחלונות צד כהים במיוחד, פתחי מיזוג בתקרת הרכב, תאורה אישית בצידי התקרה, שקע טעינה אישי מסוג USB-C, ומתקן כוסות וספלים אישי בדופן הרכב.

דלת תא המטען חשמלית ונפתחת גם מהשלט וגם במחוות רגל. מיקום הנחת הרגל מסומן בהקרנת לוגו היצרן אך הפעלתו לא ברורה ולא אינטואיטיבית. כאשר כל המושבים בשימוש עומד נפח תא המטען על 357 ליטרים. כאשר מושבי השורה השלישית מקופלים גדל נפח תא המטען לכדי 1,220 ליטרים, וכאשר גם מושבי השורה השנייה מקופלים גדל נפח תא המטען לכדי 2,228 ליטרים ומתקבל חלל הטענה עצום עם רצפת הטענה שטוחה ונוחה. תא המטען מדופן ומואר היטב. כיסוי תא המטען כולל מוטות מתקפלים וניתן להרכבה בקיפול המושבים בשורה השלישית. בתא המטען מתגים חשמליים לקיפול גב מושבי השורה השנייה והשלישית וגם להרמתם מעלה בחזרה, מה שמעניק סידור תצורות מגוונות של הובלת נוסעים ומטען במינימום מאמץ ובנוחות מרבית. קיפול גב מושבי השורה השנייה מתאפשר גם מהמושבים עצמם, ובדופן הסמוך אליהם מתגים נוספים לקיפול מושבי השורה השלישית.

קאדילק XT6קאדילק XT6

המתלים הקדמיים מסוג מקפרסון והאחוריים עצמאיים רב חיבוריים עם קפיצי סליל ומוט מייצב. בגרסת ספורט מערכת בולמים אדפטיבית אשר נעדרת בגרסת פרימיום לקצ'ורי הנבחנת. המתלים ברכב הנבחן רכים ומאפשרים נסיעה נוחה מאוד בתוך העיר. מעבר על פסי האטה מהיר מדי ישמיע צפצוף ויגרום לטלטול לא נעים של המרכב.

שמשות אקוסטיות מלפנים, חיפוי בידוד מתחת למכסה המנוע, ומערכת לביטול רעשים המנטרלת רעשים בתדר נמוך המגיעים מהמנוע ומתיבת ההילוכים, מספקים בידוד רעשים טוב. רעשי הרוח נשמעים כצפוי מהמרכב הגבוה והרבוע אך בהחלט מבודדים בצורה טובה. רעשי מנוע וכביש לא חודרים לתא הנוסעים.

ביצועים

קאדילק XT6 משווק עם שתי רמות גימור אך עם יחידת הנעה אחת הכוללת מנוע בנזין אטמוספרי V6 בנפח 3.6 ליטרים עם הספק מרבי של 310 כ"ס ב- 6,600 סל"ד ומומנט מרבי של 37.3 ב- 5,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולמערכת הנעה כפולה. למנוע מערכת Start/Stop וגם אפשרות לניתוק 2 צילינדרים בשיוט רגוע לחיסכון בדלק ובפליטת מזהמים. בורר מצבי נהיגה מאפשר בחירה בין  מצב סיור (Tour), הנעה כפולה (AWD), ספורט (Sport), ושטח (Off Road).

קאדילק XT6קאדילק XT6

יחידת ההנעה עובדת בצורה נהדרת והתיבה מעבירה את ההילוכים בצורה מהירה וחלקה גם בתאוצה וגם בהאטה. בלחיצה רצינית על דוושת התאוצה מעמידה, מורגשת השהייה טבעית של הזזת מרכב במשקל 2.1 טונות ממקומו ללא עזרת מגדש טורבו, אך כשנבנית רצועת הכוח מספקים המנוע והתיבה סנרגיה נפלאה המתמודדת נהדר עם המרכב הכבד. היצרן לא מפרסם נתון רשמי לזמן המיאוץ הקלאסי מאפס למאה קמ"ש ואנו הצלחנו למדוד מתחת ל- 8 שניות.

למרות יחידת ההנעה החזקה, המשקל הגבוה, מרכז הכובד הגבוה והמתלים הרכים לא מזמינים לנהיגה דינמית וגורמים לטלטול המרכב בהאצות, האטות וסיבובים מהירים, אך בהחלט מאפשרים שיוט מהיר במהירויות גבוהות, הרבה מעבר למהירות שמורגשת בתא הנוסעים המבודד. מעבר למצב ספורט לא משפיע על המתלים ומשפר מעט את תגובות המנוע. למי שציפה לשמוע את הצליל המשכר של המנוע הבשרני נכונה אכזבה שכן בידוד הרעשים כאמור מצוין.

קאדילק XT6קאדילק XT6

ההיגוי נוח ומדויק אך בהחלט מרגיש מנותק מהגלגלים הקדמיים. קוטר סיבוב העומד על 11.9 מטרים לא גדול כל כך ומאפשר תנועה לא מגבילה גם במקומות צפופים. מערך המצלמות והחיישנים 360 מעלות עוזר מאוד בהתניידות עירונית, ומערכת החניה האוטומטית עובדת מעולה ומדויק אך רק אם לא מדובר במקומות חניה צפופים מדי.

לא ירדנו לשטח עם רכב המבחן ואנו מאמינים שרכב כזה אינו נרכש לצורך נהיגת שטח, אך נסיעת שבילים קצרה ומזדמנת גוהצה בנוחות מעולה ללא טרדת הנוסעים.

צריכת דלק

צריכת הדלק המשולבת של קאדילק XT6 לא מצוינת על ידי היצרן. צריכת הדלק בנסיעה עירונית עומדת על 7.25 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן וצריכת הדלק בנסיעה בינעירונית עומדת על 10.2 ק"מ לליטר לפי הצהרת היצרן. בנסיעת המבחן שערכנו לרכב בה גמענו כ- 500 ק"מ, רובם מחוץ לעיר אך כוללת גם פקקים, מדדנו צריכת דלק משולבת של 6.7 ק"מ לליטר.

לא הבנו מה הקריטריונים בהם משבית המנוע 2 צילינדרים, וגם בשיוטים רגועים ללא רגל על הגז עדיין עבד המנוע בניצול 6 הצילינדרים שברשותו. מיכל דלק בנפח 83 ליטרים מאפשר טווח נסיעה של כ- 500 ק"מ בין תדלוקים. הרכב מתברג בקבוצת זיהום 15 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה

אמינות רכבי קאדילק נחשבת בינונית והיא במגמת שיפור. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports לשנת 2021 דורגה קאדילק במקום ה- 21 מתוך 26 יצרנים. בסקר J.D. Power שנערך בארה"ב בשנת 2021 התברגה קאדילק במקום ה- 6 מתוך 32 יצרנים בארה"ב.

קאדילק XT6 משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ ובשנה השלישית עד 100,000 ק"מ. מרווח הטיפולים עומד על שנה או 15,000 ק"מ.

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות ושלילות רישיון עומדת על כ- 8,500 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 1,400 ₪.

בטיחות

קאדילק XT6 אינו מיועד לשוק האירופאי ולכן לא נבחן על ידי ארגון Euro NCAP. במבחני הארגון האמריקאי IIHS זכה קאדילק XT6 בציון מרבי +Top Safety Pick. המבחן נערך עם רכב מסוג GMC Acadia החולק את אותה הפלטפורמה עם קאדילק XT6.

רשימת אבזור הבטיחות כוללת בין היתר התרעות גם על ידי רטט במושב הנהג, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל גם בנסיעה לאחור, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה צולבת מאחור, התרעה אקטיבית בפני תאונות, פנסי חזית מסוג לד כולל תאורה בפניות, תאורת יום מסוג לד, פנסי איתות גדולים מסוג לד, כיוונון גובה פנסים אוטומטי, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, חיישני גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, מצלמת מראה HD כולל כיוונון זום וזווית צילום, מראה מרכזית הופכת לצג בלחיצת כפתור, מראה מרכזית ומראת צד שמאלית עם עמעום אוטומטי, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, חגורות בטיחות קדמיות נמתחות באופן אוטומטי בבלימה לא שגרתית, 7 כריות אוויר, חיישנים ומצלמות 360 מעלות, התרעה על שכחת ילד במושב האחורי, נעילת דלתות אחוריות למניעת פתיחה על ידי ילדים, וחניה אוטומטית בניצב ובמקביל.

קאדילק XT6קאדילק XT6

רמת האבזור הבטיחותי של עומדת על 7 (מתוך 8) בשל העדר זיהוי אופניים ואופנועים, העדר חיישני חגורות בטיחות מאחור והעדר זיהוי תמרורי תנועה. תמרורי המהירות המופיעים בצג מרכז המידע לנהג מוצגים על סמך המידע ממערכת הניווט ולא בזיהוי תמרורים בכביש. גם מערכת אקטיבית לשמירה על עייפות הנהג חסרה בדגם.

תמורה למחיר

קאדילק XT6 משווק כאמור בישראל בשתי רמות גימור. גרסת פרימיום לקצ'ורי הנבחנת שמחירה 414,990 ₪ כוללת בין היתר חלון גג פנורמי עם פתיחה חשמלית וצלון חשמלי עם אטימות מלאה, תצוגה עילית, מנופי שליטה להעברת הילוכים מגלגל ההגה, 7 מושבים בריפוד עור מלא, כיוונון חשמלי למושבים הקדמיים ולגלגל ההגה, אוורור וחימום במושבים הקדמיים, 2 זיכרונות למושב הנהג, קיפול ופתיחה חשמליים למושבי השורה השנייה והשלישית, מערכת בקרת אקלים עם 3 אזורים נפרדים, פתחי מיזוג לכל המושבים, מערכת התנעה מרחוק, מפתח חכם עם זיהוי נהג, הנעה בלחיצת כפתור, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ' הכוללת חיבור בלוטות' ותמיכה בממשקי Apple Carplay ו- Android Auto, מערכת שמע עם מגבר ו- 14 רמקולים מבית Bose, שקע USB ושקע USB-C מלפנים להטענה ולכניסת שמע, כרטיס SD לכניסת שמע, שקע USB נוסף לטעינה בלבד בשורת המושבים השניה, ושלושה שקעי USB-C לטעינה בלבד, אחד לשורת המושבים השנייה ושניים ליושבי שורת המושבים השלישית, שקע מתח 12V בתא הנוסעים ואחד נוסף בתא המטען.

גרסת ספורט שעלותה 439,990 ₪ נבדלת במערכת מתלים אדפטיבית, במסילות גג ומסגרת גריל קדמי וחלונות צד בצבע שחור מבריק, ובנגיעות עיצוב ספורטיביות.

כפי שציינו בפתיחת המבחן, יש לא מעט מתחרים לקאדילק XT6 מהמותגים העממיים וממותגי הפרימיום. בקבוצת המתחרים הישירים מציע קאדילק XT6 מחיר אטרקטיבי וסגנון אמריקאי. אמנם הנדסת האנוש ורמת הגימור לא מוקפדים כפי שהיינו מצפים מרכב פרימיום, וצריכת הדלק גבוהה, אך קאדילק XT6 בהחלט מציע נוכחות וניחוח פרימיום, יחידת הנעה חזקה ונעימה, נוחות נסיעה טובה, שימושיות גבוה, ומרווח טוב לכל הנוסעים. כל זאת עם תג מחיר אטרקטיבי ולא מאוד רחוק גם ממתחריו העממיים.

קאדילק XT6 3.6 פרימיום לקצ'ורי אוטומט
מנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטרים
הספק מרבי משולב 310/6,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 37.3/5,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 5,042 מ"מ
רוחב כללי 1,963 מ"מ
גובה כללי 1,775 מ"מ
בסיס גלגלים 2,863 מ"מ
מיכל דלק 83 ליטרים
נפח תא מטען כאשר כל המושבים בשימוש 357 ליטרים
נפח תא מטען כאשר מושבי השורה השלישית מקופלים 1,220 ליטרים
נפח תא מטען כאשר מושבי השורה השנייה והשלישית מקופלים 2,228 ליטרים
משקל עצמי 2,107 ק"ג
מהירות מרבית לא נתון
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) לא נתון
צריכת דלק משולבת (יצרן) לא נתון
צריכת דלק בנסיעה עירונית (יצרן) 7.25 ק"מ לליטר
צריכת דלק בנסיעה בינעירונית (יצרן) 10.2 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 6.7 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות IIHS ציון מרבי Top Safety Pick+
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר 414,990 ₪

קאדילק XT6 2021 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

וויה קוראג' חשמלי במבחן דרכים

בתוך מבול רכבים סיניים המשווקים בישראל, ואחרים העושים את דרכם אלינו, השיקה דלק מוטורס את רכב הפנאי ה...

אלעד לרך23 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu