רכב הפנאי לקסוס NX החדש 2021 כולל מערכות בידור ובטיחות חדישות, וגרסת PHEV בהספק מרבי של 306 כ"ס
לקסוס NX החדש נחשף בדורו השני ומתחרה בקטגוריה המונה את אאודי Q5, ב.מ.וו X3, מרצדס GLC ודומיהם. העיצוב נותר דומה לדור הקודם על אף שמדובר בדור כל חדש המבוסס על פלטפורמת TNGA-K בדומה לטויוטה ראב 4, הניחנת בעמידות עדיפה בפני פיתול ובמשקל נמוך ב- 91 ק"ג ביחס לדור המוחלף. אורכו החיצוני של לקסוס NX צמח ב- 20 מ"מ לכדי 4,660 מ"מ, רוחבו 1,865 מ"מ, גובהו 1,640 מ"מ, ובסיס הגלגלים התארך ב- 30 מ"מ לכדי 2,690 מ"מ.
לקסוס NX
העיצוב החיצוני מהווה אבולוציה לדגם הפורש ומשמר את שבכת שעון החול המוכרת משאר דגמי לקסוס, כשלצידה פנסי LED חדשים בעלי שלושה רפלקטורים מחודדים לטובת ביצועי פיזור אור מרשימים. מן הצד ניתן להבחין בקו חלונות המטפס מעלה, ומאחור מחוברים גופי התאורה באמצעות פס תאורה רוחבי המתבקש מצו האופנה.
לקסוס NX
תא הנוסעים כולל במרכזו את מערכת המולטימדיה החדשה של היצרנית הכוללת חיווי קולי המתופעל באמצעות קריאת "היי לקסוס", עדכוני OTA, ותמיכה בממשקי- Apple CarPlay ו- Android Auto. לקסוס NX יגיע עם מסך מרכזי בגודל 9.3 עד 14 אינץ', כאשר המסך הגדול ביותר כולל את ממשק השליטה על בקרת האקלים, וחימום ואוורור המושבים.
לקסוס NX
אבזור הנוחות כולל בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', מראה מרכזית הכוללת מסך להצגת וידאו סטרימינג מהמצלמה האחורית, מערכת ניווט מבוססת ענן לדיווחי תנועה, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה ב- 64 גוונים, מערכת שמע מבית מארק לוינסון, אפליקציית שליטה מרחוק על נעילת/פתיחת דלתות ועל מערכת בקרת האקלים, ארבעה שקעי USB, ומפתח דיגיטלי בעל שבעה פרופילי משתמשים לשמירת כוונון המושבים, ההגה, המראות, והרשאה לפתיחת הרכב.
אבזור הבטיחות כולל את מערכות TSS מדור 3.0+ הניחנת בתגובות אקטיביות מדודות ותואמות את מצב הדרך כדי למנוע נטרול יזום של המערכות עקב תגובות אגרסיביות מדי המעיקות על הנהג. עוד מחדשת המערכת בידית פתיחת דלת אלקטרונית אשר יחד עם מערכת ניטור השטחים המתים מונעת פתיחת דלת בעת תנועה חוצה במקביל. מעבר לכך, נמצא את שלל המערכות המוכרות הכולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו גלגלי, התראה על תנועה צולבת בעת חציית צמתים הכוללת התרעה ואף בלימה אוטונומית במקרה של התפרצות רכב או הולך רגל אל הכביש בעת חציית צומת, תיקון היגוי אקטיבי להימנעות מהתנגשות בהולך רגל או רוכבי דו גלגלי בתחום נתיב הנסיעה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת אפשרות עקיפה באמצעות איתות, ומערכת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי.
מבחר יחידות ההנעה כולל לראשונה בלקסוס גרסת PHEV NX 450+ (פלאג-אין היבריד) המוכרת מטויוטה ראב 4 PHEV ומשלבת בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 176 כ"ס לבין צמד מנועים חשמליים המותקנים על גבי כל אחד מהסרנים ליצירת הנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 306 כ"ס ומאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 6.0 שניות בגרסה זו. סוללה בקיבולת 18.1 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 63 ק"מ עד למהירות 135 קמ"ש. יחידת ההנעה משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT.
גרסת NX 350h כוללת מערכת הנעה היברידית רגילה עם הספק משולב של 242 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT, ומערכת הנעה קדמית או כפולה בעלת מנוע חשמלי נוסף בסרן האחורי. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.7 שניות בגרסה זו. היצרנית טוענת לשיפור של 10% בצריכת הדלק ביחס לדגם המקביל הפורש.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.