היבואן המקביל אוטומקס מקדים את היבואן הרשמי ומשיק בישראל את רכב הפנאי סיאט טראקו עם יחידת הנעה היברידית נטענת. המחיר עומד על 271,000 ₪
היבואן המקביל אוטומקס משיק בישראל את רכב הפנאי סיאט טראקו. מדובר באח תאום לסקודה קודיאק המוכר, אך הוא אינו משווק בישראל על ידי היבואן הרשמי צ'מפיון מוטורס. אוטומקס תשווק את סיאט טראקו עם יחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד הכוללת סוללה גדולה הגוזלת מקום ומונעת את האפשרות ל- 7 מושבים, כך שגרסה זו זמינה עם 5 מושבים בלבד. סיאט טראקו PHEV מוצע בישראל במחיר 271,000 ₪.
להזמנת סיאט טראקו פלאג-אין הייבריד ולפרטים נוספים
סיאט טראקו
העיצוב החיצוני סולידי. החזית המשפחתית של סיאט מקבלת כאן פרשנות אלגנטית עם גריל טרפזי במימדים סבירים ופנסי החזית מציגים את הגרפיקה הפנימית המוכרת משלל דגמי סיאט. מהצד בולט קו החלונות היחודי המטפס מעלה לאחר הדלת האחורית ומעניק לקורה C מראה מסיבי. קו המותניים המגולף בגובה ידיות פתיחת הדלתות, מתווה את הקווים של יחידות התאורה האחוריות המחוברות באמצעות פס תאורה. הזנב אלגנטי אף הוא ומציג צמד יציאות מפלט מדומות בעיטור כרום.
סיאט טראקו
תא הנוסעים הוא מעין שילוב בין הדור החדש של דגמי קונצרן פולקסווגן לבין הדור הקודם. תמצאו בו את מערכת המולטימדיה החדשה של הקונצרן עם מספר פקדי מגע לקיצורי דרך בפינת המסך אך לשמחתנו שומר סיאט טראקו על פקדים נפרדים עבור תפעול בקרת האקלים. בין המושבים תמצאו בורר הילוכים סטנדרטי ולא את הבורר האלקטרוני הקטן שפגשנו בדגמי סיאט האחרונים.
יחידת ההנעה משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס ומנוע חשמלי עם הספק מרבי של 117 כ"ס המפיקים הספק משולב של 245 כ"ס ומומנט של 40.0 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה קדמית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 7.5 שניות והמהירות המרבית עומדת על 205 קמ"ש. סוללה בקיבולת 13 קוט"ש מאפשרת טווח חשמלי מרבי של 49 ק"מ. טעינה משקע ביתי תארך 3:40 שעות וניתן לעקוב אחר קצב הטעינה באמצעות אפליקציה בטלפון החכם.
סיאט טראקו
סיאט טראקו PHEV ישווק ברמת אבזור גבוהה הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם תמיכה בממשקי Car Play ו- Android Auto, לוח מחוונים דיגיטלי, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, מושבים קדמיים ספורטיביים, כוונון חשמלי וזכרונות למושב הנהג, חיישני אור וגשם, מפתח חכם, מערכת מצלמות היקפיות, בקרת אקלים תלת אזורית עם פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, וחישוקי 19 אינץ'.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורכב דו גלגלי, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה בנסיעה בפקקים, התרעה על עייפות נהג, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, זיהוי תמרורים, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.