טויוטה קורולה עוברת רענון קל ומקבלת מערכת מולטימדיה חדשה
הדור הנוכחי של טויוטה קורולה נחשף בשלהי שנת 2018 עם חידוש משמעותי – לראשונה הוצעה המשפחתית הוותיקה גם עם יחידת הנעה היברידית. הגרסה ההיברידית התאימה כמו כפפה לשוק הרכב הישראלי, בעיקר בזכות הטבה בשווי שימוש למקבלי רכב צמוד ממקום העבודה, ובמהרה דילגה טויוטה קורולה לראש טבלת המסירות, שם היא מנהלת קרב עיקש מול יונדאי איוניק ההיברידית.
טויוטה קורולה
טויוטה קורולה עדיין צעירה יחסית, כך שטרם הגיע זמנה למתיחת פנים, אבל לכבוד שנת 2022 זוכה למקצה שדרוגים קל בדומה לזה שעבר לאחרונה טויוטה C-HR. במסגרת העדכון מקבלת טויוטה קורולה מערכת מולטימדיה חדשה עם מעבד מהיר פי 2.4 מהנוכחי המאפשר תגובה מהירה יותר, תמיכה בחיבור לרשת, וניווט מבוסס ענן עם קבלת עדכוני תנועה אונליין. עוד מאפשרת המערכת החדשה הפעלה קולית בשפה חופשית עם תמיכה בפונקציות נבחרות כגון פעולות במערכת המולטימדיה או פתיחה וסגירה של החלונות.
טויוטה קורולה
ממשק Apple Car Play ייתמך מעתה גם בחיבור אלחוטי אך משתמשי Android Auto ימשיכו להשתמש בכבל על מנת לחבר את הטלפון אל הרכב. באירופה תוצע טויוטה קורולה עם חבילת טויוטה סמארט קונקט ל- 4 שנים אשר כוללת ניווט מבוסס ענן עם מידע על חניונים ועדכוני תנועה, עדכוני תוכנה מרחוק, והפעלה קולית למערכת המולטימדיה.
טויוטה קורולה האצ'בק
למבחר הצבעים של טויוטה קורולה נוספו שני גוונים חדשים של לבן וכסוף אשר יהיו זמינים גם בצביעה דו-גונית בגרסאות ההאצ'בק והסטיישן. גרסת הסדאן זוכה לחישוקים קלים חדשים בקוטר 17 אינץ' בעיצוב 10 צלעות בגימור בהיר.
טויוטה קורולה סטיישן מוצעת בגרסת טרק מוגבהת בעיצוב פנאי שטח שפותחה בשיתוף פעולה עם יצרנית האופניים TREK. כעת מוצעת גרסה זו במהדורה מוגבלת עם חישוקים קלים חדשים בקוטר 18 אינץ', עיטורים חיצוניים בגימור כרום, גימור שחור מבריק בתא הנוסעים, וריפודי עור בצבע שחור.
טויוטה קורולה סטיישן
גרסת טרק ספיישל אדישן תוצע רק עם יחידת ההנעה ההיברידית החזקה של טויוטה שלא מוצעת בישראל. היא משלבת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי עם הספק מרבי משולב של 181 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 19.3 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומאפשר תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 8.1 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.