לקסוס NX החדש ישווק בישראל עם יחידת הנעה היברידית או היברידית נטענת. המחיר החל מ- 289,900 ₪
דור שני לרכב הפנאי לקסוס NX הושק היום בישראל. הדור הראשון של רכב הפנאי בגודל בינוני של מותג הפרימיום היפני מבית טויוטה, הוצג לראשונה בשנת 2014 כמתחרה לדגמי ב.מ.וו X3 ואאודי Q5, והפך מאז לאחד הדגמים המרכזיים במבחר דגמי לקסוס ואחראי ל- 35% ממסירות המותג. בישראל הפך הדגם לסיפור הצלחה וגם בשנת 2021 האחרונה לשיווק הדגם היוצא הצליח להוביל את המסירות בסגמנט רכבי הפנאי היוקרתיים. לקסוס צופה מסירות של למעלה מ- 1,000 רכבים מדגם NX בשנת 2022.
לקסוס NX
לקסוס NX החדש דומה לדגם היוצא, אך למעשה מדובר ברכב חדש לחלוטין המבוסס על פלטפורמה חדשה ו- 95% מהחלקים המרכיבים אותו חדשים לגמרי. העיצוב דובר את שפת העיצוב המוכרת של לקסוס. בחזית גריל שעון החול הגדול עם שבכה המשתנה בהתאם לרמת העיצוב הנבחרת. גם עיצוב הפגוש משתנה בהתאם לרמת האבזור כשגרסת F ספורט מציגה כונסי אוויר גדולים המעניקים לה מראה אגרסיבי. הדופן חלקה ואלגנטית, וקו המותניים מטפס במרכז הדלת האחורית וחובר אל קו החלונות. שטח החלונות המצומצם וקו הגג המשתפל לאחור מעניקים רושם קשוח ודינמי לרכב. הזנב מציג צמד פנסים מחוברים כמיטב האופנה הנוכחית, ואת סמל לקסוס מחליף כיתוב שם המותג על דלת תא המטען.
לקסוס NX
לעומת המראה המוכר מבחוץ תא הנוסעים מציג מראה חדש לגמרי. את הקונסולה המעוצבת בסגנון שעון חול מחליף מסך מרכזי ענקי ורחב בגודל 14 אינץ' המופעל באמצעות מגע או בתפעול קולי בשפה חופשית (אנגלית או רוסית בלבד) בזכות מערכת בינה מלאכותית. בחלקו התחתון של המסך פקדי בקרת האקלים בשילוב של חוגות ופקדים וירטואליים המופיעים באופן קבוע בתחתית המסך. בכך נפטרת לקסוס ממערכת התפעול המיושנת באמצעות עכבר או משטח מגע. עוד חידוש בתא הנוסעים הוא הויתור על ידיות לפתיחת הדלתות ושימוש במערכת אלקטרונית לפתיחת הדלת המופעלת באמצעות כפתור.
לקסוס NX
לקסוס NX החדש יוצע עם צמד יחידות הנעה היברידיות. לגרסת הכניסה NX350h מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 182 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 244 כ"ס, תיבת ההילוכים אוטומטית רציפה, ומערכת ההנעה קדמית או כפולה. בגרסה זו מאיץ לקסוס NX מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 8.7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 200 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.4-17.5 ק"מ לליטר, בהתאם לרמת האבזור הנבחרת.
לקסוס NX
הגרסה הבכירה לקסוס NX450h+ מציעה יחידת הנעה היברידית נטענת המבוססת על אותו מנוע בנזין ושני מנועים חשמליים, הקדמי עם הספק מרבי של 182 כ"ס, והאחורי עם הספק מרבי של 54 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 309 כ"ס, תיבת ההילוכים אוטומטית רציפה, ומערכת ההנעה כפולה. לגרסה זו תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 6.3 שניות ומהירות המרבית מוגבלת ל- 200 קמ"ש. לקסוס NX450h+ מצוידת בסוללת ליתיום יון בקיבולת 18.1 קוט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי של 70-74 ק"מ.
לקסוס NX
לקסוס NX החדש יוצע ב- 5 רמות אבזור. גרסת הכניסה קיושו כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.0 אינץ', תמיכה בממשק Android Auto בחיבור חוטי ובממשק Apple Car Play בחיבור אלחוטי, מערכת שמע מבית פיוניר עם 10 רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 7.0 אינץ', טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, מפתח חכם, כוונון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מערכת מצלמות היקפיות, חיישני חניה היקפיים, שמשות אחוריות כהות, גג שמש חשמלי, תאורת לד מלפנים ומאחור, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. רמת האבזור קיושו פלוס כוללת בנוסף גג זכוכית פנורמי חשמלי.
רמת האבזור הדורי כוללת בנוסף ריפודי עור, אוורור למושבים הקדמיים, זכרונות למושב הנהג, ותאורת אווירה. הגרסה ההיברידית הנטענת כוללת גם חימום למושב האחורי ופתיחה חשמלית לדלת תא המטען באמצעות מחוות רגל.
לקסוס NX
רמת האבזור F ספורט נבדלת בעיצוב חיצוני ספורטיבי וכוללת בנוסף תצוגה עילית, דוושות בגימור אלומיניום, מתלים אדפטיביים, פנסי חזית מסוג טריפל לד, מראות צד בצבע שחור, וחישוקים קלים בקוטר 20 אינץ' עם צמיגי אל תקר.
מחירון לקסוס NX 2022:
לקסוס NX350h קיושו 4x2 אוטומט – 289,900 ₪
לקסוס NX350h הדורי 4x4 אוטומט – 312,900 ₪
לקסוס NX450h+ קיושו 4x4 אוטומט – 324,900 ₪
לקסוס NX450h+ הדורי 4x4 אוטומט – 335,900 ₪
לקסוס NX450h+ F-Sport 4x4 אוטומט – 359,900 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.