נחשף סקודה אניאק קופה

רכב הפנאי החשמלי סקודה אניאק נחשף בגרסת קופה מסוגננת. לגרסת RS הבכירה הנעה כפולה והספק מרבי של 295 כ"ס

תגיות: , , , , ,

סקודה חושפת את גרסת הקופה החדשה לרכב הפנאי החשמלי סקודה אניאק. הדגם החדש הוא חלק נוסף במתקפת רכבי הפנאי החשמליים של קונצרן פולקסווגן ומבוסס על פלטפורמת MEB המודולרית עם תכנון ייעודי למערכת הנעה חשמלית. בשלב זה סקודה אניאק הינו הדגם החשמלי היחיד של הקבוצה המיוצר מחוץ לאדמת גרמניה, במפעלי סקודה בעיר מלאדה בולסלב שבצ'כיה. צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, מסרה כי סקודה אניאק קופה יושק בישראל ברבעון הרביעי של השנה.

סקודה אניאק קופהסקודה אניאק קופה

העיצוב הוא הקלף החזק של סקודה אניאק קופה. החזית מבוססת על הדגם הרגיל אך נבדלת ממנה באמצעות פגוש בעיצוב חדש וספורטיבי. הגריל הגדול אמנם אטום אולם המשטח השחור מציג גרפיקה המדמה שבכה. כאופציה מוצעת תאורת רקע לגריל אשר מעניקה לו מראה תלת ממדי ייחודי. מהדופן בולט קו הגג הנאה המשתפל לאחור וחצאיות בצבע המרכב לעומת חיפוי פלסטיק מושחר בדגם הסטנדרטי. החישוקים הקלים מוצעים במידות 19 עד 21 אינץ'. הזנב נאה עם שפה בולטת בקצה דלת תא המטען, צמד פנסים צרים וכיתוב שם המותג.

סקודה אניאק קופה RSסקודה אניאק קופה RS

גרסת RS מגיעה עם חבילת עיטורים חיצוניים בצבע שחור ומוצעת כסטנדרט עם הגריל הקדמי המואר. הגוון הירוק הזרחני המזוהה עם סקודה יוצע בגרסת RS בלבד. העיצוב של גרסת הקופה אווירודינמי יותר מהגרסה הסטנדרטית ומאפשר לה להתהדר במקדם גרר נמוך יותר המסייע לחסכון בצריכת החשמל. גם תריס חשמלי בכונס האוויר התחתון בפגוש הקדמי מסייע למטרה זו. נפח תא המטען קוצץ ב- 15 ליטרים בלבד ועדיין מציע חלל אחסון שימושי בנפח 570 ליטרים. עם זאת היכולת להוביל מטענים גדולים נפגעה כמובן.

סקודה אניאק קופהסקודה אניאק קופה

תא הנוסעים מציג עיצוב זהה לסקודה אניאק הסטנדרטי וכולל מסך מרכזי בגודל 13.0 אינץ', סייעת קולית בעלת בינה מלאכותית, תמיכה בקבלת עדכונים מרחוק, וחיבור אלחוטי לממשקי Apple Car Play ו- Android Auto. לוח המחוונים הדיגיטלי קטן ביחס למקובל עם מסך בגודל 5.3 אינץ' בלבד. כאופציה מוצעת תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה. תא הנוסעים משלב חומרים טבעיים, ממוחזרים וברי קיימא. גרסת הקופה מוצעת עם גג זכוכית פנורמי קבוע כסטנדרט. חבילות העיצוב השונות המוצעות כאופציה כוללות ערכת גוונים ובחירת חומרים ייחודית עבור כל גרסה. לגרסת RS עיטורים דמויי סיבי פחמן ומושבי ספורט בריפוד מיקרופייבר.

סקודה אניאק קופה מוצע עם 4 יחידות הנעה לבחירה. לגרסת הכניסה iV60 מנוע חשמלי אחורי עם הספק מרבי של 180 כ"ס, סוללה בקיבולת 62 קוט"ש, ותאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 8.8 שניות. לגרסת iV80 מנוע חשמלי אחורי חזק יותר עם הספק מרבי של 201 כ"ס, סוללה בקיבולת 82 קוט"ש, ותאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 8.7 שניות. לגרסת iV80x צמד מנועים חשמליים, אחד מלפנים ואחד מאחור, עם הספק מרבי משולב של 261 כ"ס, סוללה בקיבולת 82 קוט"ש, ותאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7 שניות.

סקודה אניאק קופה RSסקודה אניאק קופה RS

בראש ההיצע עומד סקודה אניאק קופה RS iV המצויד בצמד מנועים חשמליים עם הספק מרבי משולב של 295 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 46.9 קג"מ, סוללה בקיבולת 82 קוט"ש, ותאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 6.5 שניות. המהירות המרבית מוגבלת ל- 180 קמ"ש לעומת 160 קמ"ש בשאר הגרסאות. טווחי הנסיעה של הגרסאות השונות טרם פורסמו אך טווח הנסיעה של גרסת 80iV עומד על 545 ק"מ, ארוך ב- 28 ק"מ בהשוואה לגרסה זו עם המרכב הסטנדרטי.

גרסאות המצוידות בסוללה הגדולה כוללות מערכת בלימה רגנרטיבית הנשלטת ממנופים מאחורי גלגל ההגה. גרסאות אלו תומכות בטעינה מהירה מ- 10% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך 29 דקות. טעינה ביתית בהספק 11 קילוואט תמשך 6 עד 8 שעות.

סקודה אניאק קופהסקודה אניאק קופה

סקודה אניאק קופה מוצע עם מגוון חבילות אבזור הכוללות פריטים כגון גלגל הגה מחומם, חימום למושבים הקדמיים והאחוריים, שמשה קדמית מחוממת, בקרת אקלים רב אזורית, כוונון חשמלי ועיסוי למושב הנהג, וו גרירה עם קיפול חשמלי, וגלאי נפח להתרעה מפני גניבה. דגמי ספורטליין ו- RS כוללים מתלי ספורט עם הנמכה של 15 מ"מ מלפנים ו- 10 מ"מ מאחור, וכן מערכת היגוי פרוגרסיבית.

אבזור הבטיחות כולל 7 עד 9 כריות אוויר, מהן אחת מרכזית בין הנהג לנוסע מלפנים, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה בשמירה על מרכז הנתיב וסיוע במעבר נתיב, מערכת הכנה לתאונה הסוגרת את החלונות ומותחת את חגורות הבטיחות, פנסי מטריקס לד, תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה, התרעה מפני פתיחת דלתות בעת מעבר רכב בנתיב המקביל, מערכת מצלמות היקפיות, חיישני חניה היקפיים, מערכת למניעת תאונות חניה, וסייען חניה אוטומטי. המערכת לניטור עירנות הנהג מזהה מצבים של חוסר תגובה ומספקת התרעות חזותיות וקוליות, ומבצעת מספר בלימות קצרות כדי לעורר את הנהג אם ההתרעות לא מסייעות. במקרה של חוסר תגובה מופעלת תאורת החירום, הרכב נעצר בנתיב הנסיעה ולחצן המצוקה מופעל באופן אוטומטי ומזעיק את כוחות החילוץ.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

גרסאות חדשות לפורד ברונקו 2026 מושקות בי...

דלק מוטורס, יבואנית פורד לשראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של רכב השטח פורד ברונקו לקראת שנת 2026. בי...

בוריס רוזנר18 נובמבר 2025

אקספנג G6 המעודכן 2026 מושק בישראל...

פריסבי, יבואנית אקספנג לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי החשמלי אקספנג G6 לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב...

בוריס רוזנר17 נובמבר 2025

ג'אקו 5 הייבריד נוחת בישראל

כלמוביל, יבואנית ג'אקו לישראל, משיקה את רכב הפנאי הקומפקטי ג'אקו 5 בגרסה היברידית (HEV) חדשה המצטרפת...

בוריס רוזנר16 נובמבר 2025

המס על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 2026 ...

בהתאם להחלטות שפרסמה רשות המיסים, מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 7% החל מינואר 2026, מ- 45...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu