האחות המהודרת והספורטיבית של סיאט לאון תוצע מעתה עם יחידות הנעה בסיסיות בהספקים של 150 ו- 190 כ"ס
השקת מותג קופרה הפרידה את גרסאות הקצה הספורטיביות של דגמי סיאט מהדגמים העממיים. כך סיאט לאון קופרה הפכה לקופרה לאון שזכתה לעיצוב אגרסיבי יותר והוצעה עם יחידות הנעה חזקות מאלה של האחות העממית, והדבר נכון גם עבור קופרה אטקה.
קופרה לאון
קופרה פורמנטור הוא חריג במידה מסוימת שכן מדובר בדגם עצמאי ראשון של המותג ולכן הוצע גם בגרסת כניסה עם מנוע חלש יחסית. כעת מבצעת קופרה מהלך דומה עם קופרה לאון שתוצע בשתי גרסאות כניסה חדשות עם יחידות הנעה המוכרות לנו היטב משלל דגמי קונצרן פולקסווגן. ליין המנועים החדש יהיה זמין בקופרה לאון החל מהרבעון השלישי של שנת 2022 במרכב האצ'בק וסטיישן. על אף האופי הספורטיבי של המותג, אף אחת מגרסאות קופרה לאון לא מוצעת עם תיבת הילוכים ידנית.
גרסת הבסיס תצויד במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית. קופרה טרם חשפה את נתוני הביצועים אך ניתן לצפות כי יהיו זהים לסיאט לאון המקבילה המאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 8.4 שניות ומציגה צריכת דלק משולבת של 16.9 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
קופרה לאון
הגרסה הבאה מצוידת במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית. סיאט לאון המקבילה מאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7.4 שניות ומציגה צריכת דלק משולבת של 14.7 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
האבזור הסטנדרטי בקופרה עשיר יותר ביחס לדגמי סיאט המקבילים וכולל פנסי לד קדמיים עם חותמת תאורה מעוצבת, סט פגושים ספורטיבי עם דיפיוזר אחורי, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' בגוון כסוף או נחושת. בתא הנוסעים תפגשו בגווני כחול או שחור, ומושבי בד ספורטיביים. כאופציה יוצעו מושבי באקט עם ריפודי עור ודשבורד מהודר עם דיפון הכולל תפרים נאים.
קופרה לאון
סיאט לאון הוא אחד מהדגמים הסובלים באופן המוחשי ביותר ממשבר המלאים בענף הרכב. הדגם נמצא במחסור תמידי כמעט מהרגע שהושק בישראל לפני כשנתיים וחצי, ובחציון הראשון של השנה מסרה היבואנית 143 רכבי סיאט לאון בלבד. מותג קופרה רשם בישראל 55 מסירות לקופרה לאון לעומת 1,271 מסירות לקופרה פורמנטור.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.