ג’נסיס GV60 החשמלי במבחן דרכים

ג’נסיס GV60 הינו הדגם החשמלי הייעודי הראשון של המותג אשר מבטיח לשלב את היוקרה והמיתוג הזוהרים עם פלטפורמה חשמלית מוכחת ומוצלחת

תגיות: , , , , ,

ג'נסיס GV60 הינו הדגם החשמלי הייעודי הראשון של מותג היוקרה הצעיר ומבוסס על פלטפורמת E-GMP של קונצרן יונדאי המשמשת גם את יונדאי איוניק 5 וקיה EV6 אשר יושק בישראל בקרוב. ג'נסיס GV60 נחשף לעולם בספטמבר 2021 ואלינו הגיע ביוני 2022, כאשר המשלוח הראשון אשר מונה 200 רכבים נמכר כולו. הרכב משווק בישראל עם 3 יחידות הנעה לבחירה בשלוש רמות אבזור, כולן עם סוללה בקיבולת 77.4 קוט"ש. למבחן התייצבה גרסת הבסיס פרימיום עם הנעה אחורית, מנוע אחורי בודד בהספק מרבי של 228 כ"ס, טווח נסיעה מרבי של 517 ק"מ לפי תקןWLTP ותג מחיר של 295,000 ₪.

ג'נסיס GV60
יתרונות תמורה למחיר, טכנולוגיה מתקדמת, פלטפורמה יעילה, בלימה רגנרטיבית, טעינה מהירה
חסרונות נוחות עירונית, תקופת אחריות, ביצועים פושרים בגרסת הבסיס

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

עיצוב ונוחות ג’נסיס GV60

ג'נסיס GV60 מציג את שפת העיצוב Athletic Elegance החדשה של המותג. הדימיון לדגמי ג'נסיס האחרים בולט בעיקר ביחידות התאורה מלפנים ומאחור המפוצלות לשתי רצועות תאורת לד. השבכה הקדמית הטרפזית ירדה קומה אל חלקו התחתון של הפגוש וצורתו הפוכה ביחס לדגמי הבנזין של המותג. המרכב מציג מראה זורם עם קימורים עגלגלים, ללא קווים חדים וקפלי פח בולטים. עיטור הכרום מעל חלונות הצד מציג אלמנט עיצובי מעל קורות C ומושך את המבט לכיוון הזנב בסגנון קופה, שם נפגוש ספוילר בקצה התחתון של השמשה האחורית וכיתוב שם המותג על דלת תא המטען. התוצאה הסופית נאה בהחלט ומושכת מבטים, אם כי אינה מביאה בשורה עיצובית מהפכנית כדוגמת יונדאי איוניק 5. מידותיו של ג’נסיס GV60 קטנות מעט ביחס לאחיו יונדאי איוניק 5. אורכו הכולל קצר ב- 120 מ"מ ועומד על 4,515 מ"מ, רוחבו זהה ועומד על 1,890 מ"מ, גובהו נמוך ב- 250 מ"מ ועומד על 1,580 מ"מ, ובסיס הגלגלים קצר ב- 100 מ"מ ואורכו 2,900 מ"מ.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

תא הנוסעים מציג מראה נקי עם ריבוי אלמנטים אובליים וארכיטקטורה המקנה תחושה אוורירית הודות לקו דשבורד נמוך וסידור מודרני של צג המולטימדיה ולוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ' כל אחד המחוברים יחדיו במשטח רחב מול הנהג. אלמנט בולט הוא כדור קריסטל הממוקם על גבי הקונסולה הצפה בין המושבים ומואר באמצעות תאורת האווירה. בעת ההתנעה מסתובב הכדור ומגלה את חוגת מצבי הנסיעה. בהתאם למגמה הסביבתית נעשה שימוש נרחב בחומרי דיפון ממוחזרים כך שברמות האבזור הנמוכות הריפודים מעור סינטטי המבוסס על צמחים, וחלק מדיפוני הדלתות עשויים פלסטיק הממוחזר מבקבוקים ורשתות דיג. בכל מקרה, איכות החומרים וההרכבה מותירה תחושת פרימיום לה תרם גם שילוב הצבעים הבהירים ברכב ההדגמה.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

הנדסת האנוש מעולה וחרף החדשנות ושלל הפיצ'רים אינה סובלת מתחכומים מיותרים ומעיקים. מערכת המולטימדיה אינטואיטיבית ורספונסיבית, ומציגה מסכים בגרפיקה נאה הכוללים כולם תצוגת אחוז הסוללה וטווח הנסיעה הנותר בק"מ. תפעול מערכות שכיחות כגון בקרת האקלים, ויסות עצימות הבלימה הרגרנטיבית, כיוונון מושבים, חימום ואוורור למושבים, בורר מצבי נהיגה, וכיוונון עוצמת השמע, מתבצע באמצעות פקדים פיזיים זמינים לשימוש. גם השימוש בחוגת מצבי הנסיעה מזמין ונוח.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

פתרונות האחסון עשירים כיאה לדגם המבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית בעלת רצפה שטוחה, וכוללים בין היתר חלל גבוה ומדופן בגומי בין המושבים הקדמיים, תא נוסף מתחת למשענת היד המרכזית, תא עם שקע USB בתחתית הדשבורד, תאי אחסון צנועים בכל הדלתות, תא כפפות בסגנון מגירה, וצמד מחזיקי כוסות מלפנים ומאחור. מעבר לכך תמצאו שקעי USB-C מלפנים ומאחור, וסוככי השמש כוללים מראות ותאורת איפור.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

תא המטען בנפח 432 ליטרים במבנה נוח להעמסה בזכות מפתח רחב ונגיש. ברצפתו חלל אחסון נמוך לכבל הטעינה ולערכת ניפוח, ובדפנותיו טבעות עיגון ושקע 12V. יתרון מובנה נוסף לפלטפורמה החשמלית מאפשר יצירת תא מטען קדמי קטן (frunk - front trunk) ומוסיף חלל אחסון שימושי בנפח 50 ליטרים בגרסה הנבחנת שאינה כוללת מנוע קדמי, או 20 ליטרים בגרסאות הדו-מנועיות.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

שלט הרכב המסוגנן מציע כבר בגרסת הכניסה את הפיצ'ר השימושי להסעת הרכב לאורך מטרים ספורים אל ומתוך חניה מקבילה צפופה. בנוסף קיימת אופציית התנעה מרחוק לטובת מיזוג הרכב לפני הכניסה לרכב. פתיחת הרכב בעזרת השלט שולפת את ידיות הפתיחה המוטמעות בדלתות, ובלילה ניתן להבחין בלוגו המותג המוקרן בסף הכניסה לרכב. הכניסה והיציאה נוחות אף הן הודות לדלתות גדולות בעלות מפתח נדיב וקו גג גבוה. תנוחת הישיבה גבוהה רק במעט ביחס לרכב משפחתי ואינה מקנה תחושת שליטה כמו בקרוסאובר מן השורה.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

המושבים המעולים מציעים שלל כיוונונים חשמליים לצד נוחות ותמיכה נאותים. רמות האבזור הבכירות מציעות גם תמיכת צד דינמית ותיפורי מעוינים לריפודי העור. המרחב לנוסעים נדיב מאוד כצפוי מפלטפורמה ייעודית בעלת רצפה שטוחה ובסיס גלגלים באורך 2,900 מ"מ. יחד עם זאת לא נמצא כאן את המרחב הענק המוצע ביונדאי איוניק 5 או את אין ספור האפשרויות להזחת המושבים, אלא נסתפק בהחלט באפשרות לכיוונון זווית משענת הגב במושב האחורי. תנאי המחייה לנוסעי המושב האחורי מזמינים מאוד הודות למרחב נדיב, סביבה אוורירית ונעימה, פתחי מיזוג בקורות B, צמד שקעי טעינה, אפשרות להסעת 3 בוגרים, תאורת אווירה, גג פנורמי, ומערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 17 רמקולים כבר בגרסת הבסיס. הגג הפנורמי לא נפתח ועשוי זכוכית כהה מאוד המסננת את כניסת אור השמש לתא הנוסעים. בנוסף קיים וילון חשמלי אטום להצללה מלאה.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

שדה הראייה טוב הודות לקו דשבורד נמוך ושטח חלונות גדול אך הראות לאחור מופרעת בשל תצורת הדלת החמישית הכוללת קורות C רחבות וספויילר אחורי. כדי להקל על התמרון העירוני כוללת רשימת האבזור כבר בגרסת הבסיס מצלמות 360 מעלות והצגת השטחים המתים בצידי הרכב על גבי לוח המחוונים בזמן איתות. בסיס הגלגלים והמידות הצנועות יותר ביחס ליונדאי איוניק 5 מאפשרות גם רדיוס סיבוב קטן יותר המקל על ביצוע פניות פרסה ותמרוני חניה.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

נוחות הנסיעה העירונית סבירה בלבד בשל מהלך ראשוני קשיח מדי של הבולמים, כך ששברים ומפגעים חדים הנפוצים בכרך מצליחים לטלטל את הנוסעים. כיול מתלים קשיח הינו מנת חלקם של רוב הרכבים החשמליים אשר משקלם מאמיר אל מעבר לשני טונות בשל מערך הסוללות הכבד, אך לאור הציפיות ממותג פרימיום, קיווינו ליכולת שיכוך גבוהה יותר. כפיצוי על כך ממקסם ג'נסיס GV60 את היתרונות הגלומים בהנעה חשמלית ומאפשר נהיגה עירונית קלה באמצעות דוושה אחת ללא שימוש בבלמים הודות למערכת הבלימה הרגרנטיבית הטובה בתעשייה, עם אפשרויות ויסות ממנופי האלומיניום מאחורי גלגל ההגה ועצירה מוחלטת, מדודה ומדויקת ללא שקיעת חרטום. מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים הופכת את התנועה בעיר הלחוצה לרגועה ונינוחה הרבה יותר. מחוץ לעיר המתלים מתפקדים טוב יותר ונוחות הנסיעה משתפרת פלאים הודות לבידוד רעשים מעולה הכולל זיגוג כפול ומערכת ביטול רעשים אקטיבית, ומערכות הבטיחות המאפשרות נהיגה אוטונומית למחצה.

ביצועים ג’נסיס GV60

ג'נסיס GV60 משווק בישראל עם 3 יחידות הנעה לבחירה, כולן כאמור עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת 77.4 קוט"ש. לגרסת ההנעה האחורית הנבחנת מנוע אחורי בודד בהספק מרבי של 228 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.8 שניות ומהירות מרבית של 185 קמ"ש. הביצועים טובים מאוד אך אינם מרשימים ביחס לרכבים חשמליים כפולי מנועים. לחובבי הביצועים נמליץ להוסיף את הסכום הנדרש עבור הגרסאות החזקות. כך או כך, גם גרסת ההנעה האחורית לא תיעקף בקרבות רמזורים על ידי אף משפחתית טורבו, ותציע תגובות חזקות ומספקות לצד פעולה חלקה וחרישית כמצופה מרכב פרימיום חשמלי.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

בורר מצבי הנהיגה בגלגל ההגה מאפשר מצב אקו המתאים לנהיגה נינוחה מבלי שהכוח יאולחש באופן מוגזם בדומה לרכבים חשמליים רבים, מצב נורמל בו מערכת ההנעה תפעל באופן מאוזן, ומצב ספורט הממצה את מלוא הפוטנציאל במחיר ירידה מהותית בטווח הנסיעה. נדידה בין המצבים תשוקף בו בעת בחיווי טווח הנסיעה בהתאם למצב הנבחר.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

היכולת הדינמית מפתיעה לטובה עם התנהגות כביש שובבה המעודדת זריקת זנב נשלטת. אף שנתון חלוקת העומס בין הסרנים אינו פורסם, ניכר מהתנהגות הכביש כי פיזור המשקל טוב מאוד, ויחד עם ההנעה האחורית מתקבלת יכולת פניה מרשימה אשר תהפוך לתת היגוי נשלט תחת עומס, שאותו ניתן להמיר בקלות להיגוי יתר מתון במשחק קל עם גלגל ההגה ודוושת התאוצה. ג'נסיס הצליחו להקנות ל- GV60 אופי שונה לחלוטין מאחיו יונדאי איוניק 5 באמצעות קיצור בסיס הגלגלים וכיול ספורטיבי יותר למתלים.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

יחד עם זאת, משקל יבש של 2,050 ק"ג, מרווח גחון מוגבה וצמיגים ללא יומרות ספורטיביות, משאירים את היכולת הדינמית בגבול הסמי-ספורטיבי, ובל נשכח הגה ובלמים חסרי תחושה ותקשורת שהינם מנת חלקם של רוב הרכבים החשמליים.

טווח נסיעה ג’נסיס GV60

סוללת ג’נסיס GV60 ממוקמת ברצפת המרכב ומאפשרת טעינה אולטרה מהירה בהספק 350 קילוואט המאפשרת טעינה מ- 10% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך 18 דקות, או תוספת של מאה ק"מ בחמש דקות. בעמדת טעינה קונבנציונלית משקע תלת פאזי, תארך הטעינה כשש שעות ו- 43 דקות. כאופציה ניתן לרכוש התקן L2V המאפשר שימוש באנרגיית הסוללה להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים אחרים.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

גרסת המנוע היחיד ברמת האבזור הבסיסית בעלת מידות הצמיגים הצנועות בהיצע, מטיבה עם צריכת האנרגיה אשר עמדה בזמן המבחן על 6 ק"מ לכל קוט"ש, ומאפשרת בחישוב מהיר טווח נסיעה ריאלי נדיב ושימושי של 460 ק"מ בתנאי נהיגה שכללו לא מעט קטעים דינמיים, מזגן שפעל בעצימות גבוהה, ובלימה רגרנטיבית שנוצלה כיאות. נתון היצרן מדבר על טווח של 517 ק"מ אליו ניתן להתקרב בנהיגה חסכונית שאינה כוללת תאוצות, מהירות גבוהה או הפעלת מזגן. דרגת זיהום האוויר בדומה לכל רכב חשמלי מלא הינה 1 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה ג’נסיס GV60

ג'נסיס הוא מותג צעיר אך זכה עד כה לציונים מחמיאים בסקרי שביעות רצון שנערכו בארה"ב, שהייתה שוק היעד העיקרי של המותג. בסקר שביעות רצון שערך ארגון Consumer Reports בארה"ב בשנת 2021 הגיע מותג ג'נסיס למקום החמישי מתוך 26 יצרנים, עליה של מקום אחד ביחס לסקר הקודם. בסקר של ארגון J.D. Power המודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב הגיעה ג'נסיס למקום השמיני מתוך 33 יצרניות. לאלו ניתן להוסיף את יתרונות האמינות המובנים ברכב חשמלי שאינו כולל מנוע בעירה מורכב, תיבת הילוכים, משאבות דלק ומים ויוצ"ב. עלויות האחזקה נמוכות יותר מאחר ואין צורך בטיפולים שוטפים יקרים להחלפת שמנים, פילטרים, מצתים, ורצועות שונות. גם אגרת הרישוי השנתית זולה ומחירה עומד כיום על 537 ₪.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

דגמי ג'נסיס משווקים בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים. לקוחות המותג נהנים מתוכנית שירות חדשנית הכוללת מנהל שירות אישי אליו יוכלו לפנות מסביב לשעון בכל שאלה או בקשה הנוגעת לרכב. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט, אך מחירו של הרכב כולל טיפולים תקופתיים למשך 3 שנים (מוגבל ל- 6 טיפולים). השירות כולל גם את איסוף הרכב והחזרתו ללקוח.

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל לגיל 30 ללא היסטוריית תאונות ושלילות רשיון עומדת על כ- 10,500 ₪. עלות ביטוח חובה כ- 1,600 ₪.

בטיחות ג’נסיס GV60

ארגון הבטיחות Euro NCAP טרם בחן את ג’נסיס GV60. אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל בין היתר 8 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה ושמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית מעקב אחר הרכב מלפנים ומנגנון זחילה בפקקים, ניטור שטחים מתים עם תצוגת תמונת השטח המת בלוח המחוונים, תיקון היגוי למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, התרעה ובלימה מפני תנועה חוצה מאחור, זיהוי תמרורים, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ניטור והתרעה על עייפות הנהג, התרעה מפני פתיחת דלתות בעת רכב חולף בנתיב המקביל, והתרעה מפני שכחת ילדים במושב האחורי מבוססת חיישן. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי הינה 8 מתוך 8.

ג’נסיס GV60ג’נסיס GV60

תמורה למחיר ג’נסיס GV60

ג'נסיס GV60 משווק בישראל בשלוש רמות אבזור נדיבות. רמת הכניסה הנבחנת פרימיום בעלת מנוע אחורי בהספק 228 כ"ס מוצעת במחיר 295,000 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 12.3 אינץ', תמיכה בממשקי אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' עם תצוגה משתנה, חיישן טביעת אצבע לזיהוי הנהג, מערכת אקטיבית להפחתת רעשי כביש, מערכת שמע עם 17 רמקולים מבית B&O, בקרת אקלים דיגיטלית דו-אזורית עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, תאורת אווירה פנימית עם 64 גוונים לבחירה, גלגל הגה מתכוונן חשמלית, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי, חימום ואוורור למושבים קדמיים, חימום למושבים האחוריים, זיכרונות למושב הנהג ולכיוון ההגה והמראות, ריפוד אקולוגי דמוי עור מחומרים ממוחזרים, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה אקטיבי, מערכת RSPA להוצאת הרכב מהחניה בעזרת שלט הרכב, מצלמות היקפיות 360 מעלות, דלת תא מטען חשמלית, מראות צד מתכהות אוטומטית עם קיפול חשמלי, חלונות אחוריים כהים, גג שמש פנורמי קבוע, וחישוקי 19 אינץ'. גרסת פרימיום עם הנעה כפולה בהספק 315 כ"ס מגיעה עם חישוקי 20 אינץ' ומחירה 315,000 ₪.

רמת אבזור לקצ'ורי המוצעת רק בגרסה הדו-מנועית עם 315 כ"ס מוצעת במחיר 342,000 ₪ וכוללת בנוסף מראות צד דיגיטליות משולבות מצלמות, מושב נהג חשמלי משודרג עם 18 כיוונונים שונים, ריפוד עור נאפה בתפירת מעויינים, ריפוד תקרה מזמש, גימור פנימי משולב אלומיניום, חיפוי לוח שעונים אקולוגי דמוי עור, וחישוקי 20 אינץ'.

רמת אבזור אולטימייט מוצעת בגרסה הדו-מנועית החזקה עם הספק של 429 כ"ס במחיר 439,000 ₪ ומוסיפה לרשימה מתלים אדפטיביים הצופים מראש את תוואי הדרך (Preview ECS), דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (E-LSD), וחישוקי 21 אינץ'. גרסה זו מוצעת עם חבילת ספורט באותו מחיר הכוללת ריפוד עור בשילוב זמש בעיצוב ספורטיבי ודוושות מתכת.

ג’נסיס GV60 מתגלה באופן לא מפתיע כקרוסאובר פרימיום חשמלי מצטיין ונטול מגרעות בולטות. מעבר לתכונות המוכרות מהפלטפורמה המתקדמת עליה הוא מבוסס, ביניהן מרווח פנימי נדיב, טווח נסיעה גדול ובלימה רגרנטיבית יעילה, מקבלים גם תחושת פרימיום עם עיצוב ייחודי ומוקפד, אופי דינמי, וחווית נסיעה מצוינת. אם נוסיף את כל אלו לתמחור הוגן ואבזור נדיב ומפנק כבר בגרסת הבסיס, נקבל הצעה משתלמת במיוחד לחובבי הפרימיום שאינם זקוקים לביצועים מרגשים.

ג’נסיס GV60 RWD פרימיום
מנוע מנוע אחורי חשמלי
הספק מרבי משולב 228 כ"ס
מומנט מרבי 35.7 קג"מ
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,515 מ"מ
רוחב כללי 1,890 מ"מ
גובה כללי 1,580 מ"מ
בסיס גלגלים 2,900 מ"מ
נפח תא מטען 432 ליטרים + 40 ליטרים מלפנים
קיבולת סוללה 77.4 קוט"ש
משקל עצמי 2,050 ק"ג
מהירות מרבית מוגבל 185 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.8 שניות
טווח נסיעה מרבי (יצרן) 517 ק"מ
טווח נסיעה מרבי (מבחן) 460 ק"מ
קבוצת זיהום 1 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי 8 (מתוך 8)
מחיר 295,000 ₪

ג'נסיס GV60 2022 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

וולוו XC90 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

הדור השני של וולוו XC90 הוותיק אשר הושק עוד בשנת 2014, זכה למתיחת פנים שניה הכוללת בעיקר מערכת מולטי...

אלדר מנורי23 נובמבר 2025

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu