אופל מוקה אלקטריק מקבל יחידת הנעה חשמלית חדשה עם הספק מרבי גבוה יותר וגם סוללה גדולה יותר שתאפשר טווח נסיעה מרבי של 406 ק"מ לעומת 338 ק"מ עד כה
עם השקת פיג'ו 308 החשמלית הושקה גם יחידת הנעה חשמלית חדשה למותגי אופל, פיג'ו וסיטרואן, המחלחלת אט אט אל כל ליין הדגמים החשמליים של הקונצרן. הפעם תורו של רכב הפנאי החביב אופל מוקה, שבאותה הזדמנות גם נפטר מקידומת e שהצטרפה לשמו ורמזה על הנעה חשמלית והוא יקרא מעתה אופל מוקה אלקטריק. באותה הזדמנות חשפה היצרנית את כוונתה לצייד את הדגם בעתיד ביחידת הנעה חשמלית נוספת וחזקה יותר שתוצע גם עם סוללה בקיבולת גדולה יותר.
אופל מוקה אלקטריק
אופל מוקה נפרד מיחידת ההנעה החשמלית ששמשה אותו עד כה והציעה הספק מרבי של 136 כ"ס ומעתה יצויד במנוע חשמלי חדש עם הספק מרבי של 156 כ"ס. נתון המומנט המרבי נותר זהה ועומד על 26.5 קג"מ וכך גם מערכת ההנעה הקדמית. ההודעה לעיתונות אינה מפרטת את נתוני הביצועים ומסתפקת בהצהרה על תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש בפחות מ- 10 שניות, לא מרשים בהתחשב בעובדה שהדגם היוצא האיץ מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 8.7 שניות.
אופל מוקה אלקטריק
בנוסף למנוע החשמלי גם הסוללה הישנה בקיבולת 50 קוט"ש הוחלפה בסוללה גדולה יותר בקיבולת 54 קוט"ש. טווח הנסיעה החשמלי גדל באופן ניכר מ- 338 ק"מ לטווח מעשי יותר העומד על 406 ק"מ על פי תקן WLTP, שיפור של 20% שנובע בעיקר ממערכת נצילה יותר המשיגה צריכת אנרגיה נמוכה של 15.2 קוט"ש ל- 100 ק"מ.
אופל מוקה אלקטריק
מערכת הניהול של הסוללה תומכת בטעינה מהירה DC בהספק של עד 100 קילוואט המאפשרת טעינה עד 80% מקיבולת הסוללה תוך כחצי שעה. מערכת הניהול תומכת בטעינה ביתית בהספק של 11 קילוואט באמצעות חיבור לעמדה מנוהלת או לשקע מתאים. אפליקציה ייעודית מאפשרת שליטה מרחוק בהפעלת מערכת המיזוג.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.