בזמן שמחירי הרכבים התייקרו משמעותית, ניתן עוד למצוא רכבי פנאי חדשים, מרווחים ואיכותיים במחיר של עד 170,000 ₪
עד לא מזמן, עם תקציב של 170,000 ₪ יכולתם לקנות כמעט כל רכב פנאי מאובזר ואיכותי בישראל. לאחר ההתייקרות הניכרת בשוק הרכב, היום קטן משמעותית ההיצע בתקציב זה, ואם תעשו סיבוב באולמות התצוגה תגלו שתצטרכו להתפשר על גרסאות הכניסה של סיאט אטקה, סקודה קארוק, קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, ופיג'ו 3008.
סיאט אטקה 1.5 סטייל - 155,000 ₪
סיאט אטקה הוא הרכב המיושן ביותר ברשימה זו והדבר בא לידי ביטוי בעיקר בעיצוב תא הנוסעים, אך מידותיו ואיכויותיו הופכות אותו לאופציה טובה עם תמורה גבוהה למחיר. סיאט אטקה מצויד ביחידת ההנעה המוכרת והיעילה של הקונצרן הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס ותיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, המאפשרים ביצועים נמרצים וצריכת דלק טובה של כ- 12.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי אמת. המרווח לנוסעים טוב וגם תא המטען שימושי עם 510 ליטרים ומבנה נוח. איכות הנסיעה אינה מצטיינת עקב כיול מתלים נוקשה, אך בכביש מהיר הנוחות משתפרת.
סיאט אטקה
רשימת האבזור בגרסת הכניסה סטייל כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8.25 אינץ', מערכת שמע עם 8 רמקולים, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דו אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, מושבים קדמיים עם כיוונון גובה וקשיחות הגב התחתון, תאורת לד מלאה, חיישני חניה אחוריים, וחישוקי 17 אינץ'.
אבזור הבטיחות כולל מערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז נתיב, והתרעה על עייפות הנהג כולל עצירת הרכב במקרה התעלפות.
סקודה קארוק 1.5 אמבישן - 167,000 ₪
סקודה קארוק מציג עיצוב סולידי ומאופק ביחס לסגמנט עם דגש על שימושיות גבוהה והנדסת אנוש מוצלחת. סקודה קארוק מצויד ביחידת ההנעה המוכרת והיעילה של קונצרן פולקסווגן המורכבת ממנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס ותיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, המאפשרים ביצועים זריזים וצריכת דלק טובה של כ- 12.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי אמת.
סקודה קארוק
המרווח לנוסעים טוב, שדה הראיה מצוין, וגם תא המטען שימושי עם 426 ליטרים, מבנה יעיל ופתרונות אחסון נוחים. איכות הנסיעה טובה הודות לכיול מתלים רך המאפשר ריסון יעיל של מפגעי הכביש. בכביש המהיר מציג סקודה קארוק יכולת שיוט נעימה ושקטה מהמקובל בסגמנט.
רשימת האבזור בגרסת הכניסה אמבישן כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דו אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמת רוורס, וחישוקי 17 אינץ'.
אבזור הבטיחות כולל מערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן בלימה אוטונומית כולל בנסיעה לאחור ולפנים במהירות נמוכה למניעת תאונות בחניה, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז נתיב, והתרעה על עייפות הנהג.
קיה ספורטאז' 2.0 אורבן - 169,000 ₪
קיה ספורטאז' מציג עיצוב בולט ונראה שונה מכל דגם אחר בכביש הודות לריבוי אלמנטים בחזית ומאחור, אך העיצוב לא בא על חשבון השימושיות אשר נותרה גבוהה. גרסת הכניסה של קיה ספורטאז' מגיעה עם יחידת הנעה מיושנת למדי הכוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 156 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטומטית. הביצועים סבירים וצריכת הדלק המשולבת עומדת על כ- 10.5 ק"מ לליטר.
קיה ספורטאז'
תא הנוסעים מציג עיצוב מתקדם, אבזור טוב גם בגרסת הכניסה, ומרווח מצוין לנוסעים. גם תא המטען שימושי עם 591 ליטרים ומבנה רבוע ויעיל. איכות הנסיעה טובה הודות לכיול מתלים מאוזן וחישוקי 17 אינץ' צנועים המאפשרים ריסון יעיל של מפגעי הכביש. בכביש המהיר יהנו הנוסעים משיוט נעים ושקט מהמקובל בסגמנט.
רשימת האבזור בגרסת הכניסה אורבן כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 12.3 אינץ' ומערכת ניווט Waze מובנית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר לנוסעים במושב האחורי, מפתח חכם עם אפשרות להתנעה מרחוק, חיישני חניה אחוריים, תאורת לד היקפית, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, התרעה ובלימה מפני תנועה חוצה מאחור, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, תזכורת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי, התרעה מפני פתיחת דלת בחלוף רכב בנתיב המקביל, והתרעה על עייפות הנהג. אבזור הבטיחות נדיב כפי שניתן לראות, אך בקרת שיוט אדפטיבית אינה כלולה במפרט.
יונדאי טוסון 2.0 פרימיום - 170,000 ₪
יונדאי טוסון מציג עיצוב ייחודי עם חזית נמוכה המשלבת את יחידות התאורה עם הגריל הקדמי. בניגוד לשאר גרסאות הדגם המגיעות עם מנוע טורבו בנזין, גרסת הכניסה של יונדאי טוסון מגיעה עם יחידת הנעה מיושנת הכוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 155 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטומטית. הביצועים לא רעים אך צריכת הדלק המשולבת גבוהה יחסית עומדת על כ- 10.5 ק"מ לליטר.
יונדאי טוסון
תא הנוסעים מציג עיצוב מודרני ואוורירי, אבזור טוב גם בגרסת הכניסה, ומרווח מצוין לנוסעים. גם תא המטען שימושי עם 515 ליטרים ומבנה רבוע ויעיל. איכות הנסיעה טובה אך לא מרהיבה עקב כיול מתלים מעט נוקשה. חישוקי ה- 17 אינץ' הצנועים בגרסה זו מאפשרים ריסון מעט יעיל יותר של מפגעי הכביש לעומת חישוקי ה- 19 אינץ' בגרסאות הבכירות. בכביש המהיר יהנו הנוסעים משיוט נעים ושקט כמקובל בסגמנט.
רשימת האבזור בגרסת הכניסה פרימיום כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר לנוסעים במושב האחורי, תאורת אווירה משתנה ב- 64 גוונים, מפתח חכם עם אפשרות להתנעה מרחוק, חיישני חניה אחוריים, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. תאורת לד אינה כלולה בגרסה זו.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור ללא בלימה, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, תזכורת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי, התרעה מפני פתיחת דלת בחלוף רכב בנתיב המקביל, והתרעה על עייפות הנהג. אבזור הבטיחות נדיב, אך בקרת שיוט אדפטיבית אינה כלולה במפרט.
פיג'ו 3008 1.2 אקטיב פק - 171,000 ₪
פיג'ו 3008 אמנם ותיק בשוק, אך מתיחת הפנים שעבר משאירה אותו אקטואלי ורענן גם מול צמד הקוריאנים הצעירים יונדאי טוסון וקיה ספורטאז', אם כי הנדסת האנוש עדיין לא מצטיינת. פיג'ו 3008 בגרסת הבסיס מצויד ביחידת הנעה צנועה הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית המנצלת היטב את המנוע ומאפשרת ביצועים מספקים עם צריכת דלק חסכונית של כ- 14 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי אמת.
פיג'ו 3008
המרווח לנוסעים טוב וגם תא המטען שימושי מאוד עם 591 ליטרים ומבנה נוח. איכות הנסיעה מהטובות בסגמנט הודות לכיול מתלים מאוזן המאפשר ריסון יעיל של מפגעי הכביש לצד התנהגות כביש מצוינת. גם בכביש המהיר מציג פיג'ו 3008 יכולת שיוט גבוהה עם ריסון יעיל ובידוד רעשים טוב מהמקובל בסגמנט.
רשימת האבזור בגרסת הכניסה אקטיב פק כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דו אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמת רוורס, תאורת לד, וחישוקי 18 אינץ'.
אבזור הבטיחות כולל מערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז נתיב, זיהוי תמרורים והתרעה על עייפות הנהג.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.