מקצה שיפורים מעניק לסקודה אניאק החשמלי יחידת הנעה מחוזקת וטווח נסיעה שצמח ל- 570 ק"מ לצד רמת אבזור לוריין וקלמנט חדשה שתעמוד בראש ההיצע
סקודה אניאק נחשף לראשונה לפני כשנתיים וחצי אולם ההתקדמות והעדכונים בקרב רכבים חשמליים תכופים למדי וסקודה המבקשת לשמור על הרכב שלה תחרותי, מיישרת קו. לפני כשנה עבר הדגם עדכון תוכנה שהגדיל במעט את טווח הנסיעה הודות לניהול טרמי משופר, הוסיף פונקציית שמירה על הסוללה המגבילה את רמת הטעינה, מצב נסיעה עבור תנאי דרך חלקלקים לדגמים המצוידים במערכת הנעה כפולה, וכן תצוגה מעודכנת עבור לוח המחוונים הדיגיטלי ומערכת התצוגה העילית.
סקודה אניאק
כעת מגיע עדכון משמעותי יותר. דגמי ההנעה האחורית של סקודה אניאק יזכו מעתה למיתוג 85 במקום 80iv ולמנוע חשמלי אחורי חדש עם הספק מרבי של 286 כ"ס ומומנט מרבי של 56.0 קג"מ. מדובר בשיפור משמעותי של 82 כ"ס וכמעט 25 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש התקצרה ב- 2 שניות ותארך כעת 6.7 שניות. המהירות המרבית עדיין מוגבלת אלקטרונית אך כעת ל- 180 קמ"ש במקום ל- 160 קמ"ש עם יחידת ההנעה היוצאת.
סקודה אניאק
לא רק הביצועים השתפרו, גם טווח הנסיעה גדל ועומד כעת על 570 ק"מ, תוספת טווח של למעלה מ- 50 ק"מ. בשלב זה סקודה לא מדווחת האם בוצעו שינויים בסוללה בקיבולת 82 קוט"ש (77 קוט"ש נטו) אך מציינת כי משך הטעינה המהירה מ- 10% ל- 80% התקצר ב- 6 דקות ויארך כעת פחות מ- 30 דקות. בנוסף נוספה פונקציית להתאמת טמפרטורת הסוללה עבור טעינה מהירה אופטימלית שתופעל באופן אוטומטי בעת ניווט לעמדת טעינה באמצעות מערכת הניווט המקורית או באופן עצמאי באמצעות תפריט ייעודי במערכת המולטימדיה.
סקודה אניאק
גרסת ההנעה הכפולה 85x זוכה אף היא לתוספת הספק המביאה את ההספק המרבי המשולב ל- 286 כ"ס עם מומנט מרבי של 56.0 קג"מ. בגרסה זו התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תארך 6.6 שניות וטווח הנסיעה צפוי לעמוד על כ- 550 ק"מ.
סקודה אניאק
במסגרת העדכון מושקת רמת אבזור בכירה חדשה - לוריין וקלמנט שתהיה זמינה עבור סקודה אניאק במרכב SUV ובמרכב קופה. רמת האבזור לוריין וקלמנט נקראת על שם מייסדי סקודה ואצלב לוריין ו-ואצלב קלמנט. רמת האבזור לוריין וקלמנט נבדלת במראה חיצוני ייחודי עם עיטורים בצבע אפור כהה המחליפים את העיטורים השחורים של הדגמים הסטנדרטיים, תגי L&K, גריל קדמי עם תאורת רקע מעוצבת, מסילות גגון בגימור כרום (במרכב SUV), פנסים קדמיים עם תאורת מטריקס לד, וחישוקים קלים בקוטר 20 אינץ'. חישוקים בקוטר 21 אינץ' יוצעו כאופציה בתוספת תשלום.
סקודה אניאק קופה
תא הנוסעים יוצע עם ריפודי עור בגווני שחור או בז', תאורת אווירה צבעונית, ודוושות בגימור אלומיניום. גם תא הנוסעים מעוטר בתגי L&K על גלגל ההגה, משענות הראש, וגם בתצוגות נבחרות של מערכת המולטימדיה. מפרט האבזור הסטנדרטי צפוי לכלול חימום, אוורור ועיסוי למושבים הקדמיים.
סקודה אניאק קופה
בהזדמנות זו מעדכנת סקודה גם את מערכת ההפעלה של המסך המרכזי בגודל 13 אינץ' השולט במרבית הפונקציות בתא הנוסעים ביניהם בקרת האקלים. ממשק המשתמש החדש צפוי להציג תפריט פשוט ואינטואיטיבי יותר בגוונים חדשים וגרפיקה עדכנית. בפינות המסך יופיעו באופן קבוע לחצני קיצור דרך לאפליקציות נבחרות. בנוסף תתאפשר התאמה אישית של מסכים נבחרים עם פונקציות בשימוש תדיר, וגם תצוגת מסך מפוצל עבור 3 פונקציות נבחרות. גם התצוגות בלוח המחוונים הדיגיטלי ובמערכת התצוגה העילית יוחלפו בחדשות. המפתח החכם ידאג מעתה לנעול את הרכב באופן אוטומטי כשהנהג מתרחק עם המפתח. תאורת הגישה במראות הצד תציג מעתה כיתוב Welcome במקום Skoda.
בשלב זה יחידות ההנעה החדשות והמפרט המעודכן יוצעו בגרסאות לוריין וקלמנט בלבד, יתר הגרסאות צפויות לקבל את מקצה השיפורים בתחילת שנת 2024.

תפריט נגישות








גלגלי מגנזיום
רכשתי רכב אניאק קופה בהזמנה שהזמנתי הראו לי הת הרכב עים גנט יפה ופיתאום מודעים לי שהרכב מגיע עים חישוק אחר ומכוער מישחה עים סוכן המכירות התשובה שקיבלתי לא מיקצועית וחבל כי לקנות רכב ב250000 אלף ולא לקבל לפחות על מה ששילמתה זה מבעס כמובן שאני לא אולך לישתוק על זה אני יפנה לכול גורם אילו למידה על מנת שעוד אנשים לא יטעו כמוני
מחיר נשמע ונראה טו מאוד