מחירם הנגיש יחסית של רכבי הפנאי הקטנים הופך אותם למבוקשים, ולעיתים קרובות אלו נרכשים כתחליף לרכב משפחתי. הכירו את 5 הדגמים המומלצים
בשנים האחרונות כולם רוצים לנהוג ברכב פנאי ולהרגיש על הגובה, אך ההתייקרות הגורפת בשוק הרכב מרחיקה את רכבי הפנאי המשפחתיים מהישג ידם של הצרכנים. בתנאים אלו זוכים רכבי הפנאי הקטנים לביקוש גובר בשל מחירם הנגיש יחסית, וחלק מהדגמים אף מציגים שימושיות מספקת עבור משפחה צעירה. את העסקאות הטובות ביותר לטעמנו מציעים סקודה קאמיק, סיאט ארונה, טויוטה יאריס קרוס, פיג'ו 2008, ויונדאי קונה.
המנצח - סקודה קאמיק 1.0 טורבו אמבישן - 137,990 ₪
סקודה קאמיק מציג עיצוב נאה וסולידי למדי עם יחידות תאורה מפוצלות מלפנים תוך התמקדות בשימושיות גבוהה והנדסת אנוש טובה. גם איכות החומרים טובה ביחס למקובל בסגמנט. סקודה קאמיק מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטרים עם הספק מרבי של 110 כ"ס, ובתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים המאפשרים ביצועים מספקים בהחלט וצריכת דלק טובה של כ- 14.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי אמת. בנוסף מוצע גם מנוע 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס במחיר יקר יותר.
סקודה קאמיק
רמת השימושיות והמרווח לנוסעים הינם הטובים בסגמנט, ולכן סקודה קאמיק מהווה אלטרנטיבה ראויה למכונית משפחתית מסורתית. תא המטען בנפח 363 ליטרים ומציע מבנה יעיל לצד פתרונות אחסון נוחים בתא הנוסעים. איכות הנסיעה טובה הודות למתלים המצליחים לרסן את מרבית מפגעי הכביש, ובידוד הרעשים טוב אך לא מושלם.
רשימת האבזור בגרסת הכניסה אמבישן כוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי אשר נדירים בסגמנט, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' התומך בשפה העברית, שמשות אחוריות כהות, תאורת ראשית מסוג לד, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'.
סקודה קאמיק
אבזור הבטיחות כולל בין היתר 9 כריות אוויר ומערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה עד לעצירה מלאה ובזינוק מחדש, התרעה על תנועה חוצה מאחור, וחיישני חניה אחוריים.
המשתלם - סיאט ארונה 1.0 טורבו סטייל - 125,900 ₪
סיאט ארונה לאחר מתיחת הפנים מציג עיצוב אגרסיבי יותר עם פנסי ערפל עגולים בולטים ותאורת לד קדמית. תא הנוסעים מציג עיצוב תכליתי עם הנדסת אנוש מוצלחת, מסך מרכזי בגודל 9.2 אינץ' ואיכות חומרים טובה לרבות חומר דיפון רך בחלק העליון של הדשבורד. סיאט ארונה מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטרים עם הספק מרבי של 115 כ"ס, ובתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, המאפשרים ביצועים זריזים וצריכת דלק חסכונית של כ- 15.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי אמת. מי שמבקש ביצועים משופרים יוכל לרכוש את גרסת ה- 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס בתוספת תשלום.
סיאט ארונה
מרווח הברכיים במושב האחורי מצומצם אך מרווחי הכתפיים והראש סבירים. תא המטען בנפח 400 ליטרים מציע מבנה נוח ורצפה כפולה. איכות הנסיעה סבירה בלבד. המתלים מתקשים לסנן באופן ראוי מפגעי אספלט נפוצים, ובידוד הרעשים בינוני אך נסבל.
סיאט ארונה
רשימת האבזור בגרסת סטייל כוללת בין היתר מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטית, שמשות אחוריות כהות, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, ומערכת להתרעת עייפות נהג.
החסכוני - טויוטה יאריס קרוס 1.5 בנזין סול - 130,000 ₪
טויוטה יאריס קרוס מציג עיצוב נאה הכולל חזית מוגבהת עם פנסי חזית כהים, בתי גלגלים רחבים, וגופי תאורה אחוריים המחוברים בפס תאורה. תא הנוסעים מציג עיצוב בסיסי ומעט חסר מעוף, אך הנדסת האנוש מצויינת, ואיכות החומרים וההרכבה מותירות תחושה איכותית. טויוטה יאריס קרוס בגרסה זו מצויד במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 125 כ"ס, ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, המאפשרים ביצועים זריזים וצריכת דלק חסכונית מאוד של כ- 17 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי אמת, אפילו ללא מערכת היברידית.
טויוטה יאריס קרוס
המושב האחורי צפוף והכניסה אליו קשה. תא המטען בנפח 400 ליטרים עם גישה ומבנה נוחים לשימוש. בעיר כושר התמרון גבוה אך איכות הנסיעה לא מבריקה והנוסעים ירגישו את מרבית המהמורות בכביש. בנסיעה בין עירונית הנוחות טובה אך בידוד הרעשים לא מספק.
רשימת האבזור בגרסת הכניסה סול כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, בלם חניה חשמלי, חיישני אור וגשם, וחישוקי פלדה בקוטר 16 אינץ'.
טויוטה יאריס קרוס
אבזור הבטיחות נדיב וכולל 8 כריות אוויר, כולל כרית בין הנהג לנוסע לצידו, בלימה אוטונומית, ניטור תנועה צולבת בעת חציית צמתים המסוגלת לבלום אוטונומית, תיקון היגוי אקטיבי למניעת פגיעה במכשול מבלי להסיט את הרכב מחוץ לנתיב הנסיעה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם מרכוז הרכב בנתיב, וזיהוי תמרורים.
היפה - פיג'ו 2008 1.2 טורבו אקטיב - 139,000 ₪
פיג'ו 2008 מציג את העיצוב המוצלח ביותר בסגמנט ומשדר שיק צרפתי מכל עבר עם גריל קדמי מסוגנן, פגוש מפוסל, ויחידות תאורה צרות מלפנים ומאחור. גם תא הנוסעים מרשים למראה ומעניק תחושה עשירה הודות לחומרים טובים, אם כי הנדסת האנוש לא מבריקה. גרסת הבסיס מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס, ובתיבת 8 הילוכים אוטומטית המנצלת היטב את המנוע ומאפשרת ביצועים זריזים ונסיעה חלקה, עם צריכת דלק של כ- 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי אמת.
פיג'ו 2008
הכניסה לרכב נוחה מאוד בזכות מפתח דלתות רחב ומושבים מוגבהים, ופיג'ו 2008 מציע מרווח פנימי טוב. תא המטען שימושי עם 405 ליטרים ומבנה נוח. איכות הנסיעה טובה בהחלט הודות לכיול מתלים מאוזן המאפשר ריסון יעיל של מפגעי הכביש לצד התנהגות כביש מצוינת. בכביש המהיר מציג פיג'ו 2008 יכולת שיוט נעימה עם בידוד רעשים סביר ביחס למקובל בסגמנט.
רשימת האבזור בגרסת הכניסה אקטיב כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, מצלמת חניה אחורית 180 מעלות, חיישני חניה אחוריים הכוללים תצוגה גרפית, תאורת LED מלאה, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ', אך נעדרים ממנה אלמנטים בסיסיים כגון משענת יד לנהג.
פיג'ו 2008
אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית עד 85 קמ"ש עם זיהוי הולכי רגל, מערכת התרעה ותיקון אקטיבי של סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, ומערכת בקרת ערנות הנהג.
המהיר - יונדאי קונה 1.6 טורבו פרימיום - 131,900 ₪
יונדאי קונה לאחר מתיחת הפנים מציג עיצוב ייחודי עם גריל גדול, יחידות תאורה מפוצלות מלפנים ומאחור, ובתי גלגלים מודגשים. תא הנוסעים מציג עיצוב מיושן וקודר ביחס למובילות בסגמנט, וגם איכות החומרים לא מרשימה, אך הנדסת האנוש מוצלחת. יונדאי קונה מצויד במנוע טורבו בנזין חזק בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 198 כ"ס, ובתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, המאפשרים ביצועים מעולים על חשבון צריכת דלק גבוהה העומדת על כ- 10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי אמת.
יונדאי קונה
יונדאי קונה לא מצטיין בתחום השימושיות. המושב האחורי לא מרווח, פתרונות האחסון דלים, ותא המטען בנפח סביר של 374 ליטרים בלבד. בעיר כושר התמרון גבוה אך איכות הנסיעה לא נוחה או מעודנת עקב כיול קשיח של המתלים. בנסיעה בין עירונית הנוחות עדיפה אך בידוד הרעשים לא מספק.
רשימת האבזור בגרסת פרימיום כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', מערכת לבחירת מצבי נהיגה, בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני אור וגשם, שמשות אחוריות כהות, קיפול חשמלי למראות הצד, מצלמת רוורס, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.
יונדאי קונה
אבזור הבטיחות בגרסת הכניסה דל למדי וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית עד למהירות של 80 קמ"ש, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, והתרעה על עייפות הנהג.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.