פורשה מציגה 718 קאיימן GTS ו- 718 בוקסטר GTS

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 18 אוקטובר 2017
  • 0 תגובות

פורשה מרחיבה את היצע הדגמים עם הצגת פורשה 718 קאיימן GTS ופורשה 718 בוקסטר GTS המצויידות במנוע בוקסר מוגדש טורבו בנפח 2.5 ליטרים המפיק 365 כ"ס ומומנט של 43.8 קג"מ. ההספק הגבוה מתקבל בזכות מערכת יניקה ומגדש טורבו משופרים ביחס לגרסאות הבסיס של הדגם. מדובר בתוספת של 35 כ"ס ביחס לדגם האטמוספרי מהדור הקודם, ו- 15 כ"ס יותר מאשר בדגם 718 S. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים PDK עימה מאיצים דגמי ה- GTS מאפס למאה קמ"ש תוך 4.1 שניות.

פורשה 718 קאיימן GTS ופורשה 718 בוקסטר GTS

דגמי פורשה 718 GTS מאובזרים כסטנדרט בחבילת ספורט כרונו הכוללת נעילת דיפרנציאל מכנית ובולמי זעזועים אקטיביים בעלי יכולת להנמכת המרכב בעשרה מילימטרים. חיצונית נבדלים דגמי ה- GTS בהשחרת הפנסים בחזית ומאחור, השחרת פתחי המפלט, פגוש אגרסיבי יותר, סמלים שחורים, וחישוקי 20 אינץ' מושחרים.

פורשה 718 קאיימן GTS

בתא הנוסעים ניתן למצוא מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה הנושאים את הלוגו GTS, תיפורים אדומים, וריפוד אלקנטרה בדלתות ובגלגל ההגה. בנוסף פוזרו כיתובי GTS על ספי הדלתות והותקן שעון למדידת זמני הקפות ותאוצות. עוד יוכלו נהגי ה- GTS להשתמש באפליקציית PTPA לניתוח נתוני הנהיגה.

פורשה 718 קאיימן GTS

שיווקן של פורשה 718 קאיימן GTS ופורשה 718 בוקסטר GTS יחל בדצמבר 2017 בגרמניה.