פולקסווגן טיגואן אולספייס 2.0 במבחן דרכים

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: חזי גורן
  • 24 פברואר 2022
  • 0 תגובות

אפשר כבר לקבוע שסגמנט המיניוואנים הקומפקטיים מת. מקטגוריה מפוארת, עם נציגים ממיטב היצרנים, נותרו דגמים ספורים ומבוגרים שלא מתוכננים להם ממשיכים. את מקומם של המיניוואנים ירשו רכבי פנאי עם 7 מושבים. מדובר בסביבה תחרותית עם 5 מתחרים בישראל - הונדה CR-V, מיצובישי אאוטלנדר, ניסאן אקסטרייל, סקודה קודיאק, ופיג'ו 5008, כשארבעת האחרונים מרכזים את רוב המסירות בסגמנט וזוכים לביקוש גבוה כחדשים וכמשומשים.

פולקסווגן טיגואן אולספייס
יתרונות תא נוסעים נעים, מרווח בשורה השנייה, אבזור, תמורה למחיר
חסרונות תא מטען קטן כשכל המושבים בשימוש, אינו מרגיש חזק כפי שרומז המפרט

פולקסווגן טיגואן אולספייס

הצטרפות של מתמודד חדש לסגמנט כה צפוף היא לא עניין של מה בכך, ופולקסווגן טיגואן אולספייס דופק כניסה שעשויה לערער את הסדר המוכר. הוא עושה זאת עם מפרט אבזור נדיב ותג מחיר תחרותי ביחס למתחרים, וגם ביחס לגרסת 5 המושבים המוכרת. יצאנו למבחן דרכים עם פולקסווגן טיגואן אולספייס בגרסה הבכירה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים ברמת אבזור אלגנס פרימיום המוצעת תמורת 229,900 ₪.

עיצוב ונוחות פולקסווגן טיגואן אולספייס

פולקסווגן טיגואן אולספייס מציג מראה אלגנטי. הגריל הקדמי רחב, מכיל עיטורי כרום אופקיים, ומעוטר גם בפס תאורת לד. פנסי החזית מציגים תאורת לד מעוצבת. בפגוש נמצא משטחים מושחרים המדמים כונסי אוויר, ועיטור כסוף דמוי מגן גחון. מבט מהדופן חושף קו מותניים מודגש עם עיטור בכנף הקדמית, רצועת כרום בתחתית הדלתות, וחישוקים קלים נאים בקוטר 19 אינץ'. עם זאת, המראה מעט גמלוני עקב הדלת האחורית המוארכת, וסרח העודף האחורי הנמוך אשר משווים לו מראה מעט כבד במבט מהצד. הזנב נאה עם פנסי לד מעוצבים, מחזיר אור הנמתח לרוחב הפגוש, ועיטורים דמוי פתחי מפלט בקצה בפגוש.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

סגמנט רכבי הפנאי 7 מושבים מחולק לדגמים עם עיצוב בולט ומקורי כגון מיצובישי אאוטלנדר החדש ופיג'ו 5008, ולדגמים בעלי עיצוב תכליתי יותר ומעט מופנם כגון פולקסווגן טיגואן אולספייס ואחיו לפלטפורמה - סקודה קודיאק. פולקסווגן טיגואן אולספייס מציג מראה מכובד, תאורת חזית מרשימה ומידות נדיבות המעניקים לו אפקט הגעה מרשים. אורכו 4,728 מ"מ, רוחבו 1,839 מ"מ, גובהו 1,673 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,789 מ"מ.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

תא הנוסעים מציג מראה שמרני בסידור המקובל, גוונים כהים ואווירה מכובדת. הדשבורד רבוע למדי, ומול הנוסע מלפנים עיטור בגימור דמוי עץ המופיע גם בדלתות. המסך המרכזי נמצא נמוך יחסית בקונסולה המרכזית מתחת לפתחי המיזוג, ומציג מראה מודרני עם מסגרת זכוכית ופקדי מגע בשילוב צמד גלגלות פיזיות. בקומה שמתחת פנל השליטה בבקרת האקלים על טהרת פקדי מגע. בורר ההילוכים מציג עיצוב נאה עם חיווי מקורי בראש הידית. גלגל ההגה מעוצב באופן סטנדרטי ודרכו ניתן להביט בלוח המחוונים הדיגיטלי. מעל חופת לוח המחוונים משטח זכוכית מתקפל המשמש את מערכת התצוגה העילית, ונראה מעט מיושן לעומת הקרנת נתונים ישירות על השמשה הנהוגה כיום. בחשיכה מואר תא הנוסעים בתאורת אווירה צבעונית נאה המשנה גם את הגוון בתצוגת לוח המחוונים.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

אחד הסממנים המרכזיים בתאי הנוסעים של פולקסווגן הוא איכות חומרים גבוהה ומשובחת, וכך גם בפולקסווגן טיגואן אולספייס. איכות הגימור גבוהה אף היא ולא נצפו ברגים חשופים או דיפונים בעלי קצוות חדים. איכות ההרכבה לעומת זאת פחות מרשימה. רשרושי פלסטיקה נשמעו מכיוון הקונסולה המרכזית, וגם מהדלת הימנית והקורה המרכזית בין הדלתות. ייתכן כי אלה מעידים על חיים קשים שעבר רכב ההדגמה או על איכות העבודה במפעלי פולקסווגן במקסיקו שם מיוצר הדגם.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

תא הנוסעים של פולקסווגן טיגואן אולספייס מציע מערך תאי אחסון שימושי. בפנל העליון מעל פתחי המיזוג תא אחסון מדופן היטב עם כיסוי. בסמוך לברך שמאל של הנהג מגירה שימושית אך נטולת דיפון. בתחתית הקונסולה תא פתוח עם חיבורי מדיה ומשטח טעינה אלחוטי. בין המושבים תא אחסון גדול עם כיסוי נגלל, ובלחיצת כפתור נשלפות לשוניות אחיזה עבור בקבוקי שתיה. מתחת למשענת היד תא אחסון עמוק שאינו גדול במיוחד. תא הכפפות מרווח וממוזג אך נטול דיפון. התאים בדלתות גדולים ומדופנים היטב למניעת תזוזות ורעשים. הנוסעים במושב האחורי יוכלו להשתמש בתאים הגדולים בדלתות, ובמידה והמושב המרכזי אינו בשימוש גם מצמד מתקני כוסות במשענת היד המתקפלת. עבור הנוסעים בשורה השלישית תאים פתוחים בדפנות הרכב ומתקן כוסות בודד בדופן שמאל.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

הנדסת האנוש טובה מאוד ומאפשרת לתפעל את הרכב והפונקציות השונות המותקנות בו בקלות. המסך המרכזי חד וברור, והתגובה למגע מהירה ומוצלחת, אך השימוש בפקדי המגע לקיצורי הדרך פחות אינטואיטיבי. הערה דומה נרשמה גם לפקדי בקרת האקלים. השימוש בהם ברור אבל הם ממוקמים נמוך ומחייבים הסטת מבט מהכביש בכדי לראות באיזה כפתור נוגעת האצבע. השימוש בלוח המחוונים הדיגיטלי קל באמצעות פקדים ברורים על גבי גלגל ההגה. משטח הזכוכית המשרת את מערכת התצוגה העילית גדול למדי ביחס לתצוגה הקטנה ועשוי להציק לחלק מהנהגים, אך הוא ניתן לקיפול ולא חייב להשתמש בו.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

הכניסה פנימה אל המושבים הקדמיים נוחה בזכות מפתח רחב וגבוה, והמרווח מלפנים מעולה. הרצפה אינה גבוהה באופן מוגזם כך שלא נדרשים לטפס פנימה ולהניף רגליים. המושבים הקדמיים נוחים מאוד והמסעד המעט רך מעניק תחושה מפנקת. מבנה המושבים רחב, תמיכת הצד קיימת אך אינה מוגזמת, והם יתאימו גם לנהגים בעלי מבנה גוף רחב. התמיכה לכתפיים מעט חסרה, אולם משענות הראש מתכוונות למרחק ומספקות תמיכה מעולה לעורף כך שלא מתעייפים גם בנסיעות ארוכות. הכוונון החשמלי למושבים מסייע לסגל תנוחת ישיבה נוחה במהרה אך הייתי שמח אילו ההגה היה יוצא מעט יותר החוצה. באופן מעט מוזר ניתן להפעיל את חימום ואוורור המושבים במקביל.

הראות מוצלחת לכל הכיוונים. מכסה המנוע אנכי ורבוע למדי ומבנהו מסייע להבין את גבולות המרכב. בשילוב תנוחת הישיבה הגבוהה המעניקה תחושת שליטה, השימוש העירוני נוח, והמימדים הגדולים אינם מרגישים מאיימים. הראות לאחור מוצלחת בזכות שמשה אחורית גדולה. כל רמות האבזור מצוידות במערכת מצלמות היקפיות ובחיישני חניה היקפיים המסייעים בתמרונים צפופים, אך הם מעט היסטריים.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

גם אל שורת המושבים השנייה נוח להיכנס בזכות הדלתות האחוריות הגדולות. המרווח בשורת המושבים השנייה מעולה לכל הכיוונים, אך חשוב לזכור כי הם נעים על גבי מסילה ומיקומם קובע את מרווח הרגליים עבור הנוסעים בשורה השלישית. המושב המרכזי מעט פחות נוח עקב בסיס מקוצר ומסעד גב נוקשה עקב משענת היד המותקנת בו, אך הוא מרווח דיו עבור נוסע בוגר. חבל שהרצפה אינה שטוחה ושמדרגת ההינע תחייב את הנוסע לשבת בפישוק רגליים. הנוסעים מאחור ייהנו מבקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג, שקעי טעינה, ותאורת קריאה.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

כמקובל ברכבים אלה הכניסה אל שורת המושבים השלישית מעט מאתגרת דרך חרך צר הנפער באמצעות משיכת מנוף המקפלת את מושב השורה השנייה ומאפשרת להזיח אותו לפנים. אחרי ההשתחלות פנימה מגלים מושב בסיסי למדי, אך מרופד היטב, במידות שיאפשרו גם לנוסע מבוגר להתמקם בו. למרות זאת, לא נמליץ להסיע בוגרים מאחור בנסיעות ארוכות שכן הרצפה הגבוהה מחייבת ישיבה ללא תמיכה לברכיים. המרווח בשורת המושבים השלישית מצומצם למדי והאווירה עשויה לעורר קלסטרופוביה. התחושה מאחור בסיסית עם מתקן כוסות בודד וללא שקעי טעינה.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

נפח תא המטען עומד על 700 ליטרים כשהשורה השלישית אינה בשימוש, וצומח ל- 1,775 ליטרים כשמקפלים גם את מושבי השורה האמצעית. במצב זה מתקבלת רצפה שטוחה ונוחה מאוד להטענה. נפח תא המטען כשמושבי השורה השלישית בשימוש אינו מפורסם אך נוכל לספר לכם כי במצב זה חלל האחסון צנוע ובוודאי לא יאפשר הובלת ציוד עבור משפחה בת 7 נפשות. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי זמני וחלל ייעודי לעיגון המדף האחורי הנגלל בזמן שאינו בשימוש. דלת תא המטען נפתחת ונסגרת חשמלית בכל גרסאות הדגם. בתא המטען נמצאים אמצעי עיגון, שקע טעינה, מנופים לקיפול המושב האמצעי, ותאורה אשר נשלפת והופכת לפנס. בדופן שמאל פקד שאחראי על השליפה והקיפול החשמליים של וו הגרירה.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

הגרסאות הבכירות של פולקסווגן טיגואן אולספייס כוללות מתלים אדפטיביים עם יכולת שיכוך המשתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר. מצב קומפורט מייצר מהלך מתלים ארוך ורך, אך יכולת המעקב אחר תוואי הכביש אינה מהירה מספיק והתגובה הראשונית למפגש עם שיבושים עדיין נוקשה ועשויה לגרום לחבטה במפגש עם שיבושים גדולים. ייתכן כי האשמה נעוצה בחתך הצמיגים הנמוך.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

בנסיעה עירונית, רק בורות גדולים ומעברים מהירים מעל פסי האטה הצליחו לערער את שלוות הנוסעים, אך ראוי לציין כי לא מדובר במתלים מהסוג המצליח לגהץ וליישר את פני הכביש, והתוואי מורגש. מחוץ לעיר נרשמה נסיעה נעימה. הטיפול בשיבושים יעיל יותר במהירות גבוהה אולם כבישים גליים עשויים לגרור נדנודי מרכב, אשר יצטמצמו באופן משמעותי אם תבחרו במצב ספורט. בידוד רעשי המנוע מצוין וכך גם בידוד רעשי הרוח. בידוד רעשי הכביש טוב מאוד אך כבישים משובשים מאתגרים אותו ובנסיעה בהם מצליח שאון הצמיגים לחדור אל תא הנוסעים.

ביצועים פולקסווגן טיגואן אולספייס

פולקסווגן טיגואן אולספייס משווק בישראל עם שתי יחידות הנעה לבחירה. לגרסת הכניסה הנעה קדמית ומנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס. הגרסה הבכירה אותה בחנו כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצדים, והנעה כפולה 4Motion. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 7.7 שניות בגרסה זו והמהירות המרבית עומדת על 213 קמ"ש.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

היציאה מהמקום חלקה ופולקסווגן טיגואן אולספייס לא מרגיש חזק ומהיר כפי שמספר המפרט. ייתכן כי האשמה נעוצה בנתון המשקל העצמי העומד על 1,900 ק"ג לפני נוסעים ומטען, או בהנעה הכפולה שעשויה לשכך את תחושת המחץ. תאוצות הביניים קצת יותר מרשימות וקצב צבירת המהירות מהיר ומספק בהחלט, אך גם כאן התחושה מעט מהוססת ואינה חדה. המנוע פועל באופן חלק ושקט ומסוגל להביא את הרכב למהירויות שיוט גבוהות, ללא תחושת מאמץ.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

תיבת ההילוכים פועלת באופן נפלא. למעט ההיסוס בזינוק הראשוני היא מהירת תגובה, והחלפות ההילוכים מהירות וחלקות. היא מתזזת בזריזות בין ההילוכים ולא מהססת להוריד 2 או 3 הילוכים במכה. במצב ספורט תמשוך התיבה עוד קצת מכל הילוך אך לא באופן מוגזם או מעיק, וניתן לבחור במצב זה על מנת לייצר בלימת מנוע בירידות. פקדים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה חסרים והם פריט מתבקש ברמת המחיר של גרסה זו.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

המתלים האדפטיביים שהוזכרו בסעיף נוחות הנסיעה מאפשרים לפולקסווגן טיגואן אולספייס להציג ביצוע מרשים גם בכביש המפותל. במצב נוחות הם רכים אך מצליחים לתמוך במרכב הכבד מבלי ליצור זוויות גלגול מוגזמות. העברה למצב ספורט הופכת את המרכב למחודד וממוקד, ומצמצמת באופן מורגש את תנודות המרכב בין העיקולים. התגובות המהודקות יחד עם אחיזת כביש מצוינת מאפשרים לצלוח בקלות ובמהירות כבישים מפותלים מבלי שהנוסעים יסבלו מבחילות. בקרת היציבות אינה היסטרית וגם כשהיא מתערבת היא עושה זאת באופן מעודן. הרכב שומר באדיקות על קו הפניה הנבחר, אך אם תגזימו הוא יגיב בתת היגוי קל שניתן לקטוע באמצעות הרפיה קלה מדוושת התאוצה, וזו תביא להידוק קו הפניה מכיוון הישבן. ההיגוי מציג משקל מוצלח והופך במצב ספורט מעט כבד יותר באופן חביב אך עדיין נעדר תחושה והיזון חוזר, ולעיתים הרגיש מעט מעורפל. הבלמים טובים מאוד עם נשיכה ראשונית מורגשת, ומהלך דוושה לינארי המאפשר בלימה מדויקת.

צריכת דלק פולקסווגן טיגואן אולספייס

צריכת הדלק המשולבת של פולקסווגן טיגואן אולספייס 2.0 ליטרים עומדת על 11.3 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק משולבת של 9.4 ק"מ לליטר. לא מדובר ברכב חסכוני במיוחד, אך נרגיע ונאמר כי זהו המצב ברוב הדגמים המתחרים בגרסאות הבנזין, ורובם לא מציעים ביצועים שיאתגרו את הגרסה הנבחנת. ניתן לשער כי גרסאות הכניסה עם המנוע הקטן יציגו צריכת דלק עדיפה, אך גם ידרשו למאמץ גדול יותר תחת עומס. לפולקסווגן טיגואן אולספייס מיכל דלק בנפח 58 ליטרים המאפשר טווח נסיעה של כ- 540 ק"מ. רכב המבחן מתברג אל קבוצת זיהום 14 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה פולקסווגן טיגואן אולספייס

אמינות רכבי פולקסווגן נחשבת בינונית, אם כי ניכרת מגמת שיפור בשנה האחרונה. בסקר האמינות של ארגון Consumer Reports שנערך בארצות הברית בשנת 2021 הגיעה פולקסווגן למקום ה- 24 מתוך 28 יצרניות, עליה של מקום אחד ביחס לאשתקד. בסקר של ארגון J.D Power המודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב שנערך בארה"ב בשנת 2022 ותוצאותיו פורסמו לאחרונה הגיעה פולקסווגן למקום ה- 21 מתוך 32 יצרניות, זינוק של 7 מקומות מעלה, אך עדיין עם כמות תקלות גבוהה מהממוצע שנמדד בסקר. בסקר דומה שערך הארגון בגרמניה בשנת 2019 זכתה פולקסווגן לציון מחמיא יותר כשהגיעה למקום ה- 11 מתוך 22 יצרניות עם כמות תקלות נמוכה מהנתון הממוצע שנמדד בסקר.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

פולקסווגן טיגואן משווק בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים אינם זמינים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 25 ומעלה עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 5,458 ₪ ועלות ביטוח החובה 1,785 ₪. הגרסה הנבחנת מתברגת בקבוצת רישוי 6 בה עומדת אגרת הרישוי השנתית על 3,355 ₪.

בטיחות פולקסווגן טיגואן אולספייס

פולקסווגן טיגואן עבר את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2016 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 96% בהגנה על נוסעים בוגרים, 84% בהגנה על ילדים, 72% בהגנה על הולכי רגל, ו- 68% על תפקוד מערכות הבטיחות. הציונים תקפים גם עבור גרסת אולספייס. פרוטוקול מבחני הריסוק הוחמר בשנה שעברה ואילו היה נבחן פולקסווגן טיגואן היום ייתכן כי היה זוכה לציון שונה.

פולקסווגן טיגואן אולספייס

אבזור הבטיחות אחיד בכל רמות האבזור וכולל 8 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, חיישני חניה היקפיים, מערכת מצלמות היקפיות, והתרעה על עייפות הנהג. מערכות הבטיחות תפקדו היטב במהלך ימי המבחן עם תגובות מעודנות ומדודות, וללא התרעות שווא.

תמורה למחיר פולקסווגן טיגואן אולספייס

פולקסווגן טיגואן אולספייס משווק בישראל בשלוש גרסאות. לגרסת הכניסה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים והיא מוצעת ברמת אבזור אלגנס תמורת 184,900 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ', תמיכה אלחוטית בממשק Apple Car Play, תמיכה באמצעות כבל בממשק Android Auto, לוח מחוונים דיגיטלי, תצוגה עילית, מפתח חכם, בקרת אקלים רב אזורית מפוצלת, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען ללא מגע יד, תאורת אווירה, טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, תאורת לד קדמית עוקבת פנייה, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

רמת האבזור אלגנס פלוס מוצעת עם אותה יחידת הנעה תמורת 209,900 ₪ והיא כוללת בנוסף מתלים אדפטיביים, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, ריפודי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים עם זיכרונות, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.

רמת האבזור הבכירה אלגנס פרימיום מוצעת תמורת 229,900 ₪ רק עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים, והיא זו שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו. גרסה זו כוללת בנוסף וו גרירה מקורי עם שליפה וקיפול חשמליים, ומערכת טריילר אסיסט לסיוע בעת תמרון בנסיעה לאחור עם נגרר. ברכב המבחן נוסף גג זכוכית פנורמי חשמלי המוצע כאופציה תמורת תוספת של 10,000 ₪.

פולקסווגן טיגואן אולספייס הוא תוספת מבורכת לסגמנט רכבי הפנאי 7 מושבים המצומצם. הוא מביא איתו את האיכויות המוכרות של פולקסווגן בדמות עיצוב אלגנטי, תא נוסעים איכותי ונעים לשהייה, איכות נסיעה גבוהה, וביצועים טובים. לצד אלה הוא מציג את החסרונות המאפיינים את יתר חברי הקבוצה, הכוללים שורה שלישית צפופה שלא תתאים להסעת נוסעים בוגרים, ותא מטען מצומצם כאשר כל המושבים בשימוש.

פולקסווגן טיגואן אולספייס זוכה לתמחור אטרקטיבי. גרסת הכניסה מוצעת תמורת תוספת קלה ביחס לדגמי טיגואן 5 מושבים ומציעה גם אבזור עשיר יותר. המחיר מיישר קו גם עם המתחרים, ומוותר על תוספת פרמיית המיתוג הנהוגה בתמחור דגמי פולקסווגן האחרים. באופן חריג הגרסה הבכירה אף זולה באופן משמעותי מהגרסאות המקבילות של המתחרים. ייתכן כי מדובר בתחילתה של מגמה שזיהינו גם במבחן הדרכים של האחות הקטנה פולקסווגן פולו, שמטרתה היא מכירת יותר רכבים בישראל. גרסת הכניסה היא המומלצת שכן היא מציעה מפרט נדיב תמורת תג מחיר אטרקטיבי. היא לא צפויה לסבול מבעיות בתחום הביצועים ואף אמורה להציג צריכת דלק עדיפה. נכון לשעת פרסום הכתבה פולקסווגן טיגואן אולספייס נהנה גם ממלאי זמין וזאת בניגוד למתחרים הסובלים מזמני אספקה ארוכים. אם אתם מחפשים רכב פנאי 7 מושבים חדש, צריך פולקסווגן טיגואן אולספייס להיות מדורג גבוה מאוד ברשימת האופציות עבורכם.

פולקסווגן טיגואן אולספייס 2.0 אלגנס פרימיום אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,984 סמ"ק
הספק מרבי מנוע בנזין 190/4,200 סל"ד/כ"ס
מומנט מרבי מנוע בנזין 32.6/1,500 סל"ד/קג"מ
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה כפולה 4x4
אורך כללי 4,728 מ"מ
רוחב כללי 1,839 מ"מ
גובה כללי 1,673 מ"מ
בסיס גלגלים 2,789 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען 700 ליטרים (מושבי שורה שלישית מקופלים)
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.7 שניות
מהירות מרבית 213 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.3 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.4 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר 219,900 ₪ (רכב המבחן 229,900 ₪)

פולקסווגן טיגואן אולספייס 2.0