סקייוול במבצע לעמיתי מועדון הוט - נובמבר...
קבוצת כדורי, יבואנית סקיוול לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף מועדון הצרכנות הוט, במסגרתו מציעה החברה עסקת ...
קובי זוילי 25 נובמבר 2025
יונדאי איוניק 5 N, מכונית הביצועים החשמלית הראשונה של המותג, מתבשלת כבר המון זמן וכעת אנו זוכים סוף סוף לראות את אחת החלוצות בסגמנט החשמליות הספורטיביות העממיות המבטיחות חווית נהיגה מהנה לא רק בקו ישר כמו במרבית החשמליות אלא גם בכבישים מפותלים ובמסלול, לצד שימושיות ונוחות גם ביומיום. את הופעת הבכורה בוחרת החברה לערוך בפסטיבל גודווד ולא במקרה, כאן תוכל יונדאי להציג בנהיגת מסלול את יכולותיה של יונדאי 5 N לעיני קהל גדול של חובבי רכב ונהיגה.
העיצוב החיצוני של יונדאי איוניק 5 N שונה באופן ניכר מהדגם הרגיל וכולל פגוש קדמי קרבי עם כונסי אוויר אקטיביים לקירור הבלמים המוגדלים, בתי גלגלים מורחבים עם חישוקי ענק בקוטר 21 אינץ' ובעיצוב יפייפה, ספויילר אחורי עם פנס בלימה מרכזי בצורת משולש, פגוש אחורי בגימור שחור מבריק עם דיפיוזר, ופסי עיטור בצבע כתום אשר ישמש את דגמי N החשמליים לעומת צבע אדום לדגמי הבנזין.
מערך המתלים עוצב מחדש לטובת הנמכת מרכז הכובד ושיפור הניהוג. השלדה והמרכב החיצוני חוזקו עם 42 נקודות הלחמה נוספות, וחיזוקים נוספים בוצעו סביב המנוע ומארז הסוללות לטובת קשיחות גבוהה יותר. מערכת ההיגוי כוללת רכיבים מחוזקים ויחס היגוי מוגדל לטובת הגה מהיר ורספונסיבי יותר. יונדאי אף מבטיחה פידבק מוגבר לנהיגה מערבת ומהנה יותר. בתא הנוסעים מושבי באקט תומכים עם תנוחת ישיבה נמוכה, גלגל הגה ספורטיבי עם בורר מצבי נהיגה, קונסולה מרכזית עם כריות תמיכה לברכיים ותצוגות ייעודיות לגרסה זו.
יונדאי איוניק 5 N מצוידת במערכת הנעה כפולה עם צמד מנועים חשמליים בהספק משולב מרבי של 609 כ"ס ומומנט מרבי של 75.5 קג"מ. במצב בוסט מפיק המנוע 650 כ"ס ו- 78.5 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.5 שניות (3.4 שניות במצב בוסט) והמהירות המרבית עומדת על 258 קמ"ש. לדגם סוללה בקיבולת 84 קוט"ש עם מערכת קירור משופרת למניעת איבוד כח עקב התחממות יתר. בנוסף יכול הנהג לבחור בין מצב דראג למצב מסלול המתאימים את טמפרטורת הסוללה לתאוצה מקסימלית קצרה או לניהול טמפרטורה ארוך טווח עבור מספר הקפות במסלול. טווח הנסיעה טרם פורסם. עוד לרשות הנהג 11 אפשרויות לבחירת יחס חלוקת המומנט בין הציר הקדמי לאחורי.
מנופים מאחורי ההגה מדמים התנהגות של תיבת הילוכים רובוטית במנועי בנזין על-ידי שליטה במומנט המרבי של המנוע. יונדאי טוענת כי המנגנון אף מספק את תחושת הדחף בהעברת הילוכים ובלימת מנוע, הכל לטובת חווית נהיגה אינטרקטיבית כמו במנועי בנזין. גימיק או מערכת יעילה? נצטרך לבדוק בעצמנו. אפרופו גימיקים, ביונדאי איוניק 5 N תוכלו לבחור גם את צליל המנוע הבוקע מרמקולים בתוך ומחוץ לרכב, שיהיה בסגנון מנוע בנזין, בסגנון חשמלי עתידני או בהשראת מטוסי קרב.
מערכת הבלימה הרגנרטיבית ייעודית לדגמי N ומבטיחה לספק בלימה אחידה וניהול טרמי משופר. עוצמת הבלימה המרבית עומדת על 0.6G ולכן טוענת החברה כי אין כאן צורך בבלמים קרמיים למרות המשקל הכבד של המכונית. בקרת היציבות כוללת מצב ספורט לנהיגת מסלול חוויתית יותר ובמצב זה נכנסת לפעולה רק כאשר מזוהה איבוד אחיזה מסוכן. מצב דריפט כלול כמובן ומאפשר לנהג לצאת לסחיפות זנב פוטוגניות באפס מאמץ.
קבוצת כדורי, יבואנית סקיוול לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף מועדון הצרכנות הוט, במסגרתו מציעה החברה עסקת ...
קובי זוילי 25 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה את הדור החדש של מכונית הקופה 4 דלתות מרצדס CLA - הדגם הנמכר ביו...
בוריס רוזנר 25 נובמבר 2025
לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...
בוריס רוזנר 20 נובמבר 2025
שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...
בוריס רוזנר 20 נובמבר 2025
גיאו מובילטי, יבואנית ג'ילי וזיקר לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף עם מועדון הצרכנות חבר במסגרתו מציעה החב...
קובי זוילי 20 נובמבר 2025
ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...
בוריס רוזנר 19 נובמבר 2025