אופל מציינת 200,000 מכירות למוקה

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 27 מרץ 2014
  • 1 תגובות

קטגורית רכבי הפנאי העירוניים צוברת תאוצה לא רק בישראל. רכבי הפנאי הקטנים זוכים להצלחה לא מבוטלת באירופה ובשנים האחרונות הקטגוריה היא בין המתפתחות ביותר. שיווק האופל מוקה החל במחצית השניה של שנת 2012 וכבר באפריל 2013 עברה את קו ה- 100,000 מסירות, עם נתח שוק של 11.3% מהקטגוריה באירופה כולה בעוד בצפון אירופה היא השיגה דריסת רגל של למעלה מ- 20% והיא מובילה את הקטגוריה.

אופל מוקה

"אנו מאושרים מהביצועים של המוקה בכל הנוגע למכירות" אמר טים טוזר (Tim Tozer), מנהל ויושב ראש מותג ווקסהול, (שמה של אופל בבריטניה) והוסיף כי: "המוקה היה בין רכבי הפנאי הקומפקטיים הראשונים שהושקו והוא זוכה לפופולאריות רבה בקהל לקוחותינו מאז".

שיווקה של המוקה בישראל צפוי להתחיל בזמן הקרוב ורכב אחד כבר נמצא בישראל למטרת תקינה. אם אתם לא יכולים להתאפק, נציין כי תאומו של האופל מוקה, השברולט טראקס, משווק במחוזותינו כבר מספר חודשים.