יונדאי מציגה את האינטרדו קונספט

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 03 מרץ 2014
  • 0 תגובות

תערוכת הרכב בג'נבה, אחת מתערוכות הרכב הגדולות והחשובות בעולם עומדת בפתח ויצרניות רבות משחררות פרטים לגבי דגמים חדשים, מתיחות פנים ודגמי קונספט כאלה ואחרים. יונדאי, שזוכה להצלחה לא מבוטלת בשנים האחרונות, תגיע לתערוכה השנה חמושה באינטרדו, קונספט לרכב פנאי שטח שמציג את עתידה של החברה, הן בפן העיצובי והן בפן הטכנולוגי.

יונדאי אינטרדו קונספט

האינטדרו אינה מראה חידושים פורצי דרך בתחום העיצוב, ניתן לראות כי יונדאי מתאפקת ובמקום להשיק שפת עיצוב חדשה לחלוטין שעלולה לגרום לבלבול, היא מציגה עיצוב המהווה אבולוציה ושדרוג לשפת העיצוב הנוכחית שלה ובכך מחזקת את זהות המותג.

יונדאי אינטרדו קונספט

האינטרדו הוא למעשה רכב פנאי שטח מגודל וספורטיבי במרכב שלוש דלתות, בעל חזית המזכירה את הוולוסטר טורבו והג'נסיס קופה ותא נוסעים מינימליסטי במיוחד הצבוע בכתום בוהק. יונדאי מציינת כי עם האינטרדו היא מעוניינת לבחון גישה חדשה בתכנון דגמי העתיד שלה, השלדה יוצרה מסיבי פחמן וצוות העיצוב החליט שלא להסוות אותה. המושבים מחוברים ישירות לשלדה מבלי שיהיה דבר המפריד ביניהם ובאיזורים בהם נחשפת השלדה - בעת פתיחת הדלתות, תא המטען או מכסה המנוע, סיבי הפחמן נותרו לא צבועים והם מוצגים לראווה.

יונדאי אינטרדו קונספט. תא הנוסעים

בחרטומו של האינטרדו שוכנת יחידת כח חדשה מפיתוחה של יונדאי המבוססת על תא דלק וסוללה בקיבולת 36 קוט"ש. בעזרת יחידת ההנעה, מדווחת היצרנית כי לאינטרדו טווח נסיעה של עד 600 ק"מ על מיכל מימן אחד ותוצר הפליטה היחיד הוא מים כמובן. בנוסף לזאת, מציינת יונדאי כי הצליחה לכייל את יחידת ההנעה כך שהאינטרדו יעניק לנהג חווית נהיגה מהנה ודינמית.