סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן לישראל, משיקה אולמות תצוגה חדשים לדגמי החברה הממוקמים בסמוך אחד לשני ברחוב גזית 7 בפתח תקווה ומשתרעים על פני שטח של כ- 800 מ"ר. כחלק מחגיגות פתיחת הסניף החדש בפתח תקווה, תקיים חברת קרסו מבצעי מכירות מיוחדים ללקוחות הסניף אשר כוללים טרייד אין במחיר מחירון, עסקאות מימון אטרקטיביות וחבילות אביזרים בהנחה.
אולם התצוגה החדש של ניסאן מעוצב ברוח המותג וכולל מתחמים שונים כגון עמדת קבלת פנים, מקום ישיבה להתרעננות עם אינטרנט אלחוטי, יחידת משחק לילדים שתאפשר להורים להתרכז ברכישה, סימולטור ענק להתנסות בנהיגת ספורט, ומסכי ענק. הלקוח יוכל להתרשם מקיר אביזרים ייעודי, המציג אפשרויות התאמה אישית ללקוח. באולם התצוגה יוצגו כל דגמי ניסאן בסגמנטים השונים כולל רכבי פרימיום וספורט. בעמדת רכב החודש יוצג רכב אחד בהצעה ייחודית המתחלפת אחת לחודש.
באולם רנו מאפשרים ללקוח להכיר את המותג על אופיו ומורשתו בעזרת מסכים עם תוכן אינפורמטיבי ותצוגת מודלים קטנים של רכבי רנו מתקופות שונות הממחישות את ההתקדמות של קו מוצרי רנו לאורך ההיסטוריה. אולם התצוגה של רנו מחולק לאזורים ובכל אזור מוצגים מגוון רכבי רנו בג'אנר מסויים. אזור הרכב החדש מציג את הרכב האקטואלי ביותר המשווק בישראל, אזור התשוקה מציג דגמים כמו הקליאו GT Line וקפצ'ור דינמיק, ואזור הספורט יציג את מגוון רכבי הספורט של רנו המשווקים בישראל.
אנשי המכירות באולמות התצוגה מצויידים במסכי מגע המשמשים אותם בתהליך המכירה ונועדו גם הם להעצים את חווית הקניה. בעזרתם המסכים יכול הלקוח לקבל מידע על הרכבים, לבחון את הצבעים והאביזרים השונים בהתאם לטעמו האישי ואפילו לבצע הזמנה תוך אינטראקציה ישירה עם הנציג באולם, ללא חסמים וגבולות הקיימים בשיטת המכירה המוכרת שבה הלקוח ואיש המכירות יושבים בשולחן ומחשב ביניהם. השימוש במסכי המגע יכול להתרחש לצד הרכב או בשולחנות "הייעוץ" הסמוכים לרכבים.
מורן סיטין, מנהלת חטיבת ניסאן ישראל, מסרה כי: "אנו שמחים להביא את הבשורה ולהציג את החידושים האחרונים של מותג ניסאן ללקוחותינו בישראל. הקונספט החדש של המותג, בא לידי ביטוי מרמת העיצוב, דרך היועצים המומחים, הנותנים מענה רחב ביותר לצרכי הלקוחות הבאים היום לרכוש רכב, המביאים עמם ידע קודם נרחב".
ענת מילוסלבסקי-כחלון, מנהלת חטיבת רנו ישראל, מסרה כי: "ההגדרה מחדש של חוויית הצרכן ברנו, נועדה לתת ללקוח את התחושה הנעימה והאישית ביותר על מנת שירגיש כי הגיע לבית טוב ואיכותי של רכבים. רנו, אשר מציגה בשנים האחרונות מגוון רכבים באיכות גבוהה, הנדסת אנוש מצויינת ומגוון מנועים חסכוניים וידידותיים לסביבה, מאפשרת לקהל הישראלי ליהנות משיטה חדשה של רכישה "בגובה העיניים". תושבי פתח תקווה והסביבה אשר נהנים ראשונים מהשינוי הנ"ל, יקבלו כבר בתקופה הראשונה חווית רכישה חדשה ובנוסף גם מבצעים ייעודיים. אנו שמחים להביא את החידושים לצרכן הישראלי וללוות אותו בעת החלטה חשובה זו".
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025