מנועים משודרגים לאלפא רומיאו ג'ולייטה

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 21 יולי 2015
  • 0 תגובות

היצרנית האיטלקית משדרגת את היצע המנועים לג'ולייטה המשפחתית. מנוע הטורבו דיזל JTDM בנפח 1.6 ליטר אינו משווק בישראל אך עבר את השדרוג הרציני ביותר. הספקו עלה מ- 105 כ"ס ל- 120 כ"ס הודות ליחידת טורבו חדשה וצמיגים חדשים בעלי התנגדות נמוכה. עקב ההספק הגבוה יותר מציג המנוע ביצועים נאים למנוע דיזל עם תאוצה מאפס למאה קמ"ש ב- 10.0 שניות לעומת 11.3 שניות בגרסתו הקודמת. למרות ההספק והביצועים הטובים הצליחו באלפא רומיאו לצמצם את צריכת הדלק ואת פליטת המזהמים של המנוע.

אלפא רומיאו ג'ולייטה

גם מנועי הטורבו בנזין עברו שיפורים והתאמות וכעת מציגים שיפורים בפליטת המזהמים ובתצרוכת הדלק ללא שנויים בהספקים. מנועי הטורבו בנזין כוללים מנוע בנפח 1.4 ליטר בהספק 120 כ"ס, מנוע טורבו בנזין MULTIAIR בנפח 1.4 ליטר בהספק 170 כ"ס, ומנוע טורבו בנזין TBi בנפח 1.75 ליטר בהספק 240 כ"ס שמניע את הג'ולייטה QV (תלתן ירוק).

כל המנועים המשודרגים של דגמי אלפא רומיאו עומדים כעת בתקן יורו 6 המחמיר, ומחירי הגרסאות השונות נותרו ללא שינוי.