קבלו הצצה לפיג'ו 5008 החדש

  • כתב: יוסף-אושרי מישייב
  • צילום: יצרן
  • 07 ספטמבר 2016
  • 0 תגובות

בתערוכת פריז הקרובה תציג היצרנית הצרפתית פיג'ו את אחד הדגמים הכי חשובים עבורה - פיג'ו 5008 החדש. הדגם אמנם עבר לסגמנט הפנאי שטח הנחשק אך העיצוב העדיף לא בא על חשבון השימושיות וצרכי המשפחה. המהלך של פיג'ו ברור, הביקוש לקרוסאוברים עולה במהירות ובכדי לעמוד בקצב השקיעו בפיג'ו מאמצים רבים בפיתוח קרוסאובר גדול, שימושי ומעוצב.

פיג'ו 5008

פיג'ו 5008 מציג עיצוב אלגנטי ובעל נוכחות הודות לקווים ישרים ומודגשים. פנסי החזית הצרים והגריל הרחב מקנים לו מראה כוחני שקשה להתעלם ממנו. בפיג'ו השקיעו רבות גם בתחום השימושיות והנוחות. בזכות מימדיו הגדולים ובסיס גלגלים באורך 2,840 מ"מ, מציע הדגם תא נוסעים מרווח עם שורת מושבים שניה מודולרית ואופציה ל- 7 מושבים. את המושבים האחוריים ניתן לקפל באופן מלא ליצירת משטח הטענה שטוח לצורך אחסון פריטים גדולים. כמו כן, מציע פיג'ו 5008 החדש תא מטען ענק בנפח 1,060 ליטרים בגרסת ה- 5 מושבים.

פיג'ו 5008

פיג'ו 5008 ישווק בשלוש רמות אבזור ובגרסת GT המציעה עיצוב קרבי יותר. בתא הנוסעים תפגשו שלל מערכות מתקדמות מבית פיג'ו ועיצוב מרשים. רשימת האבזור כוללת בין היתר מערכת בידור עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי עם מחשב דרך מפורט המוצב מעל ההגה, והגה קטן וספורטיבי עם פקדי שליטה על מערכות הרכב. בתחום הבטיחות מציע פיג'ו 5008 שלל מערכות עזר לנהג, ביניהן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת להתראה בפני התנגשות מלפנים, מערכת לניטור שטחים מתים, חיישני עזר לחניה, ומערכת בלימת חירום אוטונומית.

פיג'ו 5008

במחלקת המנועים ניתן למצוא שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל מבית קונצרן פיג'ו-סיטרואן. מנוע הבנזין הראשון בנפח 1.2 ליטר מפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. מנוע הבנזין השני בנפח 1.6 ליטר מפיק 165 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית בלבד. מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר מגיע בהספקים של 100 או 120 כ"ס, ומנוע הדיזל השני בנפח 2.0 ליטר מגיע בהספקים של 150 או 180 כ"ס. גרסת ה- 100 כ"ס מצויידת בתיבת 5 הילוכים ידנית ואילו שאר גרסאות הדיזל מוצעות עם תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. נתוני הביצועים וצריכת הדלק לא פורסמו בשלב זה.