פורד פוקוס 2019 החדשה נחשפה

  • כתב: אדם רודן
  • צילום: יצרן
  • 10 אפריל 2018
  • 0 תגובות

פורד פוקוס המקורית עלתה על פס הייצור לפני שני עשורים, והיום משיקה פורד את הדור הרביעי של הדגם. פורד פוקוס 2019 החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה ומאובזרת במגוון טכנולוגיות עדכניות כדי להתחרות במובילות סגמנט המשפחתיות. פורד תשווק את הפוקוס החדשה ברחבי העולם במגוון תצורות ורמות גימור, כך שיתאימו לצרכיהם וטעמם של הלקוחות בכל מדינה.

פורד פוקוס החדשה

פורד פוקוס תשווק בסין ובמדינות נוספות במזרח עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר או מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים. באירופה יתווסף להיצע גם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים. טרם פורסמו נתונים אודות הספקי המנועים וביצועי הרכב, אך ידוע כי מנועי הבנזין יהיו זמינים עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית כאופציה.

פורד פוקוס החדשה

השלדה החדשה של פורד פוקוס קלת משקל וקשיחה ב- 20% מזו של הדגם היוצא. מערכת ההיגוי עברה מקצה שיפורים ולדברי פורד, הינה רספונסיבית ומהנה בהרבה. בסיס הגלגלים גדל וכעת מציעה הפוקוס החדשה מרחב פנימי משופר בהשוואה לדגם היוצא שסבל ממושב אחורי צפוף. מרווח הכתפיים במושב האחורי גדל ב- 61 מ''מ, מרווח הברכיים ב- 51 מ''מ, ומרווח הרגליים צמח ב- 71 מ''מ.

תא הנוסעים עוצב מחדש ומציג חומרים ורמת גימור באיכות גבוהה. פורד דואגת לרווחת הנוסעים בפוקוס החדשה ומציעה שירותי קישוריות המבוססים על מודם מקורי המאפשר חיבור Wifi עם תמיכה בעד 10 מכשירים בו זמנית. כמו כן, ניתן יהיה לקבל את עדכון סטטוס הרכב בכל רגע נתון ביישומון ייעודי הכולל גם אפשרות להתנעה מרחוק.

פורד פוקוס החדשה

מפרט אבזור הבטיחות נדיב ומבוסס על טכנולוגיות מתקדמות מונחות רדאר ומצלמות. רשימת המערכות כוללת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי עומסי תנועה, זיהוי תמרורים ושלטי כביש, עמעום תאורה אוטומטי, פנסים עוקבי פנייה, ומערכת חניה אוטומטית. בנוסף תוצע פורד פוקוס עם מערכת אקטיבית לסיוע בהתחמקות ממכשול בדרך.

שיווקה של פורד פוקוס החדשה באירופה ובסין צפוי להתחיל במהלך שנת 2018, ולישראל יגיע הדגם בתחילת שנת 2019.