מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש 2019 מושק בישראל

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 26 פברואר 2019
  • 0 תגובות

כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, משיקה את מיצובישי אאוטלנדר בגרסת PHEV (פלאג-אין הייבריד) לאחר שעבר מתיחת פנים הכוללת גריל חדש ועדכוני עיצוב לפגושים. השינויים הקוסמטיים קלים אך מתחת לפני השטח בוצעו שדרוגים משמעותיים. עיקר השינויים מתמקדים בשיפור מערכת ההנעה, הגברת הקשיחות המבנית, כיול מחודש למערכת המתלים וההיגוי, הפחתת רעשים ורעידות, ומערכת בלימה משופרת הודות לצלחות בלימה בקוטר גדול יותר ביחס לדגם הפורש. בתא הנוסעים הותקנו מושבים חדשים עם תמיכה צידית משופרת.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

יחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים בהספק 135 כ"ס (121 כ"ס בדגם הפורש) בשילוב צמד מנועים חשמליים המציעים הספק הגדול ב- 10% ביחס לדגם הפורש. המנועים ניזונים מסוללת ליתיום-יון בקיבולת 13.8 קוט"ש (15% יותר ביחס לדגם הפורש), ויוצרים הספק משולב של 224 כ"ס לעומת 203 כ"ס בדגם הפורש. המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה מסוג CVT ומספקים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 10.5 שניות.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

צמד המנועים החשמליים, אחד בכל סרן, יוצרים הנעה כפולה עם מצב נהיגה "שלג" לשיפור אחיזה בדרכים חלקלקות ו- "ספורט" לטובת ביצועים זריזים יותר. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 50 ק"מ לליטר עם סוללה טעונה או 13.5 ק"מ לליטר עם טעינה מינימלית לפי תקן WLTP. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 45 ק"מ לפי תקן WLTP בנסיעה משולבת במהירות של עד 135 קמ"ש (120 קמ"ש בדגם הפורש).

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

טעינה משקע חשמל ביתי בזרם 16 אמפר מאפשרת טעינה מלאה תוך כ- 4 שעות. עמדת טעינה מהירה תטעין 80% מהסוללה תוך כ- 25 דקות. מנופים מאחורי גלגל ההגה מאפשרים ויסות עוצמת הבלימה הרגנרטיבית תוך ניצול האנרגיה הקינטית הנוצרת בבלימה לטובת טעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנד PHEV מוצע בשלוש גרסאות אבזור, כולן עם 5 מושבים. גרסת הכניסה סופרים כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה Connected Car עם מסך בגודל 8 אינץ', מחשב דרך עם צג בגודל 4.2 אינץ', בלם חניה חשמלי עם נעילה אוטומטית, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לנוסעי המושב האחורי, חיישני תאורה וגשם, וחישוקי 18 אינץ'.

גרסת לוקצ'ורי מוסיפה גג שמש חשמלי, ריפודי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ותאורת LED מלאה.

גרסת אס אדישן מוסיפה לרשימה ריפודי עור פרימיום, מצלמות היקפיות 360 מעלות, דוושות אלומיניום, בולמים מבית בילשטיין, שבכה קדמית בצבע כרום כהה, ומסילות גג שחורות.

אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, עמעום אורות אוטומטי, והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. רמות האבזור לוקצו'רי ואס אדישן כוללות בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים, התראה על תנועה צולבת מאחור, ומניעת האצה פתאומית לא רצויה.

מיצובישי אאוטלנד PHEV משווק עם שלוש שנות אחריות מלאות או 100,000 ק"מ, חמש שנות אחריות או 100,000 ק"מ על רכיבי המערכת החשמלית, ושמונה שנות אחריות או 160,000 ק"מ על הסוללה.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, מסר כי: "כלמוביל הייתה הראשונה בישראל אשר הנגישה פתרון של MODE2 לטעינה מרשת החשמל הביתית עבור רכבי פלאג אין והשנה יתווספו גם עמדות טעינה מהירות ברחבי ישראל אשר יתנו מענה וישלימו את יכולת ההטענה גם בצמתים מרכזיים לאורך כבישי ישראל. אאוטלנדר PHEV הינו דגם פורץ דרך אשר מאפשר חווית נהיגה שקטה ועוצמתית עם הפתרון הטוב ביותר הקיים היום לנהג הישראלי אשר רוצה להרגיש שקט ובטוח שהוא יכול להשתמש ברכב לכל שימוש, בכל טווח ובתצורת SUV אשר גם השנה תהיה הקטגוריה הצומחת ביותר בישראל. ה- PHEV החדש מציג חבילה מושלמת המשלבת בין רכב ירוק, חסכוני, מפואר, בטוח ובעל יכולות פנאי. במחיר ההשקה מדובר בקניה המשתלמת ביותר ללקוחות השוקלים לרכוש SUV מפואר ואיכותי".

מחירון מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2019 :

מיצובישי אאוטלנדר PHEV סופרים: 189,900 ₪

מיצובישי אאוטלנדר PHEV לוקצ'ורי: 209,900 ₪

מיצובישי אאוטלנדר PHEV אס אדישן: 219,900 ₪