סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, משיקה היום את סיאט אטקה המחודש 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע חיי הדגם עם הגיעו לגיל ארבע. במסגרת מתיחת הפנים עודכנה חזית הרכב בדומה לסיאט טראקו וכוללת שבכה קדמית משושה וגופי תאורת LED מלוכסנים כסטנדרט עם חתימת אור משולשת. מאחור בולטים גופי תאורה חדשים בעלי איתות דינמי, ובדומה לטרנד האחרון בדגמי הקונצרן, שם הדגם מוטבע על דלת תא המטען. כאן בפונט כתב יד ברוח המותג הצעירה. עוד נרשמו פגושים וחישוקי גלגלים בעיצובים חדשים.
רמת גימור FR תציע אלמנטים עיצוביים ספורטיביים, ורמת גימור XP (Experience) החדשה מקנה מראה שטח קשוח באמצעות קשתות גלגלים וחצאיות מרכב מפלסטיק שחורה. גרסה זו מתייחדת גם בפגושים קשוחים יותר עם תחתית מפלסטיק שחור בדומה לפרופיל, ומגלש אלומיניום להעצמת אפקט השטח.
תא הנוסעים משתדרג כעת בגלגל הגה חדש, בלוח מחוונים דיגיטלי (דיגיטל קוקפיט) בגודל 10.25 אינץ' ברמת אבזור XP, ובמערכת מולטימדיה עם צג בגדלים של 8.25 עד 9.2 אינץ'.
אבזור הנוחות ברמת סטייל כולל מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8.25 אינץ', מערכת שמע עם 8 רמקולים, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דו אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, מושבים קדמיים עם כיוונון גובה וקשיחות הגב התחתון, פנסי LED מלא, וחישוקי 17 אינץ'. רמת אבזור XP מוסיפה לוח מחוונים דיגיטלי, צג מערכת מולטימדיה בגודל 9.2 אינץ', כניסה ללא מפתח, בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, וחישוקי 18 אינץ'. רמת אבזור FR כוללת מושבי ספורט, תיפורים אדומים, מערכת שמע מבית BEATS, ודיפון תקרה מושחר.
אבזור הבטיחות משתדרג גם הוא למערכות העדכניות מבית קונצרן הבית, וכולל כעת מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז הנתיב, והתרעה על עייפות הנהג כולל עצירת הרכב במקרה התעלפות. רמת אבזור XP מוסיפה ניטור שטחים מתים ומצלמת רוורס. רמת אבזור FR מוסיפה חיישני חניה היקפים מקוריים וסייען חניה.
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי וכוללות מנוע טורבו בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ ב- 3,500-1,500 סל"ד, ותיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG המוכרת. המנוע מצויד במערכת ACT לניתוק צילינדרים בעת שיוט, לטובת חסכון בדלק. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 8.6 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש. נתון צריכת הדלק הרשמי טרם פורסם.
מחירון סיאט אטקה 2020:
סיאט אטקה סטייל 1.5 טורבו אוטומט: 143,900 ₪
סיאט אטקה XP 1.5 טורבו אוטומט: 163,900 ₪
סיאט אטקה FR 1.5 טורבו אוטומט: 168,900 ₪
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025