מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 נחשף

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 17 פברואר 2021
  • 0 תגובות

לאחר שלל טיזרים, נחשף מיצובישי אאוטלנדר 2021 הכל חדש בדורו הרביעי, לא פחות מתשע שנים לאחר הצגת הדור הפורש. מיצובישי אאוטלנדר החדש חולק פלטפורמה משותפת עם ניסאן אקס טרייל החדש, ונחשף תחילה בתקינה אמריקאית אשר רלוונטית גם לשוק הישראלי.

מיצובישי אאוטלנדר

העיצוב החיצוני מציג את שפת העיצוב החדשה של המותג הקרויה Dynamic Shield, אליה נחשפנו לראשונה ברכב הקונספט מיצובישי אנגלברג, וכולל קווים רבועים, חרטום מודגש בעל גופי תאורה מפוצלים ותאורת יום רוחבית דקה הנושקת אל אלמנט כרום בצורת האות C משני צידי הגריל.

מיצובישי אאוטלנדר

מדובר ללא ספק בעיצוב בולט וצעקני ביחס לדור הקודם. מהצד ניתן להבחין בגג "צף" המתקבל באמצעות צביעה שחורה לקורות A ו- B, ולחלקה העליון של קורה C. החלק האחורי סולידי ביחס לחרטום, קל יותר לעיכול, וכולל גופי תאורה רוחביים ומגלש אחורי דמוי אלומיניום המדמה צמד פתחי מפלט.

מיצובישי אאוטלנדר

המידות החיצוניות גדלו ביחס לדגם הפורש. אורכו של מיצובישי אאוטלנדר החדש 4,710 מ"מ, רוחבו 1,860 מ"מ (50 מ"מ יותר מהדגם המוחלף), גובהו 1,750 מ"מ (40 מ"מ יותר), ובסיס הגלגלים באורך 2,700 מ"מ (30 מ"מ יותר). היצרנית מבטיחה מרחב פנים משופר לשבעת הנוסעים.

תא הנוסעים רושם גם הוא רבולוציה של ממש ביחס לעיצוב הפנים המשמים בדגם הפורש. התא החדש כולל ארכיטקטורה דו מפלסית. במפלס העליון נמצאים צג מערכת המולטימדיה בגודל 9 אינץ', ולוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. המפלס התחתון דקורטיבי וכולל את פתחי המיזוג, ממנו נמתחת מנהרת הינע גבוהה ורחבה הכוללת את פנל מערכת בקרת האקלים, חוגת בורר מצבי הנהיגה ובורר ההילוכים. אבזור הנוחות כולל בין היתר תצוגה עילית, מערכת שמע מבית BOSE עם 10 רמקולים, בקרת אקלים תלת אזורית, משטח טעינה אלחוטי, וחימום למושבים הקדמיים והאחוריים.

אבזור הבטיחות כולל את מערך MI-PILOT הזהה למוכר מניסאן אקס טרייל החדש, וכולל בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת מנגנון זחילה בפקקים וסנכרון עם מערכת הניווט, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה צולבת מאחור, ו- 11 כריות אוויר.

יחידת ההנעה זהה לזו המשרתת את ניסאן אקס טרייל החדש וכוללת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 25 קג"מ ב- 3,600 סל"ד, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT, ומערכת הנעה קדמית או כפולה מסוג S-WAC בגרסתה האחרונה של מיצובישי הכוללת בורר מצבי נהיגה ייעודי לתוואי שטח שונים. בהמשך תוצג גרסת PHEV בעלת טווח נסיעה חשמלי של 90 ק"מ.