סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
לאחר שלל טיזרים, נחשף מיצובישי אאוטלנדר 2021 הכל חדש בדורו הרביעי, לא פחות מתשע שנים לאחר הצגת הדור הפורש. מיצובישי אאוטלנדר החדש חולק פלטפורמה משותפת עם ניסאן אקס טרייל החדש, ונחשף תחילה בתקינה אמריקאית אשר רלוונטית גם לשוק הישראלי.
העיצוב החיצוני מציג את שפת העיצוב החדשה של המותג הקרויה Dynamic Shield, אליה נחשפנו לראשונה ברכב הקונספט מיצובישי אנגלברג, וכולל קווים רבועים, חרטום מודגש בעל גופי תאורה מפוצלים ותאורת יום רוחבית דקה הנושקת אל אלמנט כרום בצורת האות C משני צידי הגריל.
מדובר ללא ספק בעיצוב בולט וצעקני ביחס לדור הקודם. מהצד ניתן להבחין בגג "צף" המתקבל באמצעות צביעה שחורה לקורות A ו- B, ולחלקה העליון של קורה C. החלק האחורי סולידי ביחס לחרטום, קל יותר לעיכול, וכולל גופי תאורה רוחביים ומגלש אחורי דמוי אלומיניום המדמה צמד פתחי מפלט.
המידות החיצוניות גדלו ביחס לדגם הפורש. אורכו של מיצובישי אאוטלנדר החדש 4,710 מ"מ, רוחבו 1,860 מ"מ (50 מ"מ יותר מהדגם המוחלף), גובהו 1,750 מ"מ (40 מ"מ יותר), ובסיס הגלגלים באורך 2,700 מ"מ (30 מ"מ יותר). היצרנית מבטיחה מרחב פנים משופר לשבעת הנוסעים.
תא הנוסעים רושם גם הוא רבולוציה של ממש ביחס לעיצוב הפנים המשמים בדגם הפורש. התא החדש כולל ארכיטקטורה דו מפלסית. במפלס העליון נמצאים צג מערכת המולטימדיה בגודל 9 אינץ', ולוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. המפלס התחתון דקורטיבי וכולל את פתחי המיזוג, ממנו נמתחת מנהרת הינע גבוהה ורחבה הכוללת את פנל מערכת בקרת האקלים, חוגת בורר מצבי הנהיגה ובורר ההילוכים. אבזור הנוחות כולל בין היתר תצוגה עילית, מערכת שמע מבית BOSE עם 10 רמקולים, בקרת אקלים תלת אזורית, משטח טעינה אלחוטי, וחימום למושבים הקדמיים והאחוריים.
אבזור הבטיחות כולל את מערך MI-PILOT הזהה למוכר מניסאן אקס טרייל החדש, וכולל בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת מנגנון זחילה בפקקים וסנכרון עם מערכת הניווט, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה צולבת מאחור, ו- 11 כריות אוויר.
יחידת ההנעה זהה לזו המשרתת את ניסאן אקס טרייל החדש וכוללת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 25 קג"מ ב- 3,600 סל"ד, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT, ומערכת הנעה קדמית או כפולה מסוג S-WAC בגרסתה האחרונה של מיצובישי הכוללת בורר מצבי נהיגה ייעודי לתוואי שטח שונים. בהמשך תוצג גרסת PHEV בעלת טווח נסיעה חשמלי של 90 ק"מ.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025