וולוו XC90 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...
הדור השני של וולוו XC90 הוותיק אשר הושק עוד בשנת 2014, זכה למתיחת פנים שניה הכוללת בעיקר מערכת מולטי...
אלדר מנורי 23 נובמבר 2025
לקסוס היא סיפור הצלחה. יצרנית היוקרה מבית טויוטה, שיצאה לאוויר העולם עם שני דגמים לפני 33 שנה, הצליחה לכבוש את השוק האמריקאי עם נתוני מסירות נאים, ולא פחות חשוב מכך, יצרה לעצמה מוניטין אמינות חסר פשרות עם נוכחות עקבית במקומות הראשונים בסקרי אמינות. גם בישראל זוכה לקסוס להצלחה מאז החל שיווק המותג בשנת 2006.
| לקסוס NX350h | |
|---|---|
| יתרונות | עיצוב, אבזור, צריכת דלק, מוניטין |
| חסרונות | ביצועים פושרים, התנהגות כביש לא ספורטיבית, מרווח במושב האחורי |
באירופה לקסוס קצת התקשתה. הממדים הנדיבים ויחידות ההנעה עתירות הנפח פחות קרצו לקהל אנין הטעם, והוא העדיף את התוצרת המקומית. נקודת המפנה נרשמה עם הצגת לקסוס NX בשנת 2014. העיצוב הנועז בשילוב יחידת הנעה היברידית שהייתה חלוצה בסגמנט הפכו אותו לדגם החשוב ביותר של לקסוס. הדור החדש אולי נראה דומה לדור היוצא אך מדובר ברכב חדש לחלוטין. יצאנו למבחן דרכים עם גרסת הכניסה לקסוס NX350h ברמת אבזור קיושו העונד תג מחיר של 289,900 ₪.
לקסוס NX החדש הוא חתיך אמיתי. החזית כוחנית וכוללת את גריל שעון החול המוכר עם שבכה ספורטיבית, ומעליו מכסה מנוע עם בליטה במרכזו. פנסי החזית המלוכסנים מציגים פס תאורה מעוצב הנמתח לאחור. הפגוש מפוסל עם משטח מושחר דמוי כונס אוויר אגרסיבי. מהדופן המראה הרמוני וספורטיבי עם שטח חלונות קטן ביחס למרכב. קו המותניים מעודן, ומשטח שקוע בדלת הקדמית יוצר משחקי השתקפויות הבולטים מאוד בצבע לבן הפנינה שעטה רכב המבחן. בתי הגלגלים בולטים ומחופים בפלסטיק מושחר. החישוקים בקוטר 18 אינץ' אינם גדולים באופן מוגזם ומציגים עיצוב הרמוני וצביעה דו גונית בגוונים כהים. הזנב נאה במיוחד. הספוילר מותקן מעל שמשה אחורית המשתפלת מטה בזווית חדה. הפנסים האחוריים מציגים תאורת לד מעוצבת ומחוברים באמצעות פס תאורה. הפגוש מציג פתחי יציאת אוויר מדומים ומשטח מושחר מעוצב בקצהו, ללא פתחי מפלט מדומים ומצועצעים שהפכו אופנתיים לאחרונה.
לקסוס NX הציג עיצוב נאה גם בדור הקודם, אך הדור החדש זוכה לעיצוב הרמוני ושלם יותר, ומבטים רבים נמשכו אליו במהלך ימי המבחן. לדעתי החלפת הסמל האחורי בכיתוב שם המותג, יוצר מראה מעט חסר זהות. גרסת F ספורט הבכירה זוכה לסט פגושים אגרסיבי וחישוקים קלים בקוטר 20 אינץ' וגם היא נראית נהדר.
לקסוס NX מציג מידות חיצוניות ממוצעות ביחס למתחרים. אורכו 4,660 מ"מ, רוחבו 1,865 מ"מ, וגובהו 1,660 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים, שהוא הנתון העיקרי המרמז על המרווח בתא הנוסעים, קצר באופן משמעותי ביחס למקובל אצל המתחרים ועומד על 2,690 מ"מ בלבד.
אם העיצוב החיצוני הציג אבולוציה, בתא הנוסעים נרשמת מהפיכה של ממש עם פרידה מהאלמנט המעוצב בדמות הגריל הקדמי, לטובת מסך מגע ענקי בגודל 14.0 אינץ' הפונה אל עבר הנהג וממקד את תשומת הלב. לעומת המסך המתקדם, לוח המחוונים הדיגיטלי כולל מסך קטן בגודל 7.0 אינץ' ומציג גרפיקה צפופה ומיושנת. ריפודי העור בגוון קאמל נראים נהדר יחד עם הדיפונים השחורים. גלגל ההגה נאה ועל גביו פקדים גדולים וברורים. בין המושבים קונסולה רחבה עם בורר הילוכים אלקטרוני ושפע של תאי אחסון. קווי העיצוב, בחירת הגימורים והחומרים משווים לתא הנוסעים מראה יוקרתי ומייצרים את תחושת הפרימיום המתבקשת.
כמצופה מרכב פרימיום, איכות החומרים מעולה. חומרי הדיפון בחלקים העליונים רכים ונעימים למגע, הפקדים מקרינים רושם מוצק, הריפוד דמוי העור עבה ואיכותי, ולמעשה מרגיש כמו הדבר האמיתי. חומרי הדיפון בחלקים התחתונים נוקשים אך עדיין מבוצעים היטב ועשויים מחומר נעים למגע. איכות ההרכבה מעולה ולא נשמעו רשרושי פלסטיקה.
תאי האחסון בסביבת הנהג רבים ושימושיים. משמאל להגה בסמוך לברכי הנהג תא אחסון קטן ומדופן היטב. בקונסולה המרכזית משטח טעינה אלחוטית אשר מתקפל פנימה אל תוך מגירה ופוער תחתיו תא אחסון גדול ומדופן עם שקע V12. מתקני הכוסות לצד בורר ההילוכים גדולים ושימושיים. משענת היד נפתחת משני הצדדים ומתחתיה תא אחסון עמוק ושימושי. תא הכפפות מרווח ומדופן היטב. התאים בדלתות מציעים חלל אחסון שימושי עם מגרעות לאחסון בקבוקי שתיה. הנוסעים מאחור יוכלו להשתמש במתקני כוסות במשענת היד המתקפלת, בתנאי שאין נוסע במושב האמצעי כמובן.
סעיף הנדסת האנוש מקבל ציון מעורב. עם הכניסה לתא הנוסעים ברור מיד על מה אחראים הפקדים הפיזיים והם מסומנים וגם ממוקמים היטב. בורר ההילוכים האלקטרוני מתופעל באופן שאינו אינטואיטיבי. טויוטה כבר נטשה את הסידור הזה והגיע הזמן שגם בלקסוס יעשו כן. תפעול המסך המרכזי באמצעות מגע נוח יותר ממשטח המגע של הדור היוצא. החיבור האלחוטי לממשק Apple Car Play פועל היטב אך במספר מקרים החיבור הראשוני היה מעט איטי. ידיות הדלתות אינן מכניות אלא חשמליות, הן מבפנים והן מבחוץ. השימוש בכפתור פתיחה בתוך הרכב מרגיש לא טבעי בתחילה אך מתרגלים לכך די מהר.
הכניסה אל הרכב נוחה אולם נדרשת הנפה קלה של הרגל. תנוחת הישיבה הבסיסית גבוהה והיא נותרת כזאת גם כשהמושב במצב הנמוך ביותר. המושבים הקדמיים עוטים עור עבה ונעים, ומעניקים תמיכה טובה לברכיים, למותניים, וגם לפלג הגוף העליון. קל לסגל תנוחת ישיבה נוחה בזכות כוונון חשמלי למושבים וגם לגלגל ההגה, אך רצוי היה שטווח כוונון ההגה לעומק יהיה נדיב יותר. עם כיבוי הרכב נסוג ההגה לאחור על מנת להפוך את היציאה והכניסה לקלות יותר. חגורות הבטיחות ממוקמת מעט מאחור ונדרש מאמץ מסוים כדי להגיע אליהן. המרווח לפלג הגוף העליון מוצלח אך ברך ימין פוגשת במהרה את דופן הקונסולה בין המושבים הקדמיים. טוב שהיא מחופה עור רך ונעים ולא פלסטיק נוקשה.
קל להתמקם בעמדת הנהג בלקסוס NX. בזכות תנוחת הישיבה הגבוהה הראות לפנים ולצדדים מוצלחת והרכב אינו מרגיש גדול בצורה מאיימת. הראות לאחור פחות מוצלחת בשל השמשה הקטנה אך תמונת מערכת המצלמות ההיקפיות המוצגת במסך הגדול פותרת את הבעיה. לאחר התחלת הנסיעה לאחור מוצגת בחלקו השמאלי של המסך המרכזי תמונה ממעוף הציפור עם צילום הקרקע מתחת לרכב ומסייעת להימנע מפגיעות במרכב התחתון בעת נסיעת שבילים או טיפוס על מדרכה. מראות הצד הגדולות מציעות שדה ראייה נדיב והן מתעמעמות אוטומטית למניעת סנוור. הרכב מצויד בחיישני חניה היקפיים הנדרכים עם קרבה למכשולים, ובמערכת בלימה אוטונומית למניעת התנגשויות בחניה, הפעילה בקרבה לכלי רכב או גופים אחרים.
הכניסה לאחור מעט פחות מוצלחת. לצורך בהנפת הרגל מצטרפות דלתות קטנות שנפתחות בזווית מצומצמת. במושב האחורי בא לידי ביטוי בסיס הגלגלים הקצר וכפועל יוצא ממנו המרווח אינו נדיב ביחס למקובל בסגמנט והחלל מרגיש צפוף בשל שטח השמשות המצומצם. מרווח הרגליים מקבל ציון עובר אך הוא אינו נדיב, ובמידה ונוסע גבוה יאכלס את המושב הקדמי הוא יצומצם באופן משמעותי. המושב מוגבה ובשילוב עם מסגרת גג השמש הפנורמי מתקבל מרווח ראש שעשוי להיות גבולי עבור נוסעים גבוהים. שני נוסעים ייהנו ממרוח טוב, ונוסע בוגר שלישי יהפוך את האווירה לצפופה. המושב המרכזי מעט מוגבה ומסעד הגב בולט החוצה כך שהוא אינו נוח לנסיעה ממושכת. הרצפה מאחור כמעט שטוחה ואינה גוזלת באופן משמעותי ממרווח הרגליים. הנוסעים מאחור ייהנו משקעי טעינה, פתחי מיזוג, שמשות אחוריות כהות, ומנוף לשמיים הנשקף מבעד מגג הזכוכית הפנורמי הגדול.
דלת תא המטען החשמלית פוערת מפתח רחב אל תא המטען שנפחו עומד על 549 ליטרים. שפת הטעינה מעט גבוהה אך היא נמצאת באותו מפלס עם רצפת תא המטען. התא רחב ומכיל נקודות עיגון. מצד שמאל רשת לאחסון חפצים קטנים. תא המטען מגומר היטב והדיפון עבה ואיכותי. המגש שמחפה את תא המטען עשוי חומר גמיש והוא מתקפל לטובת אחסון נוח בעת הצורך. מתחת לרצפת תא המטען ערכה לתיקון תקרים ושני תאי אחסון. המושב האחורי מתקפל בקלות במשיכת מנוף הממוקם בסמוך למשענות הראש, והוא יוצר רצפה שטוחה.
המתלים נוקשים ומתקשים לסנן שברים קטנים ושיבושים בנסיעה. דווקא עם שיבושים גדולים מצליחים המתלים להתמודד היטב ולשכך אותם בצורה מוצלחת. מחוץ לעיר עם עליית המהירות המצב משתפר ולקסוס NX מצליח להיות נוח במעבר על שיבושים קטנים וגדולים בצורה מוצלחת. נוקשות המתלים תורמת לריסון מצוין שמונע נדנודי ורכינות מרכב לאחר מפגש עם שיבושים. בידוד הרעשים טוב, אך רעשי כביש החודרים אל תא הנוסעים במהירות שיוט מפרים את האווירה השלווה. צליל המנוע אינו נעים והוא נשמע בתא הנוסעים בעת מאמץ.
למבחן הדרכים שלנו התייצב לקסוס NX350h המצויד ביחידת הנעה היברידית המורכבת ממנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2,487 סמ"ק עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 24.3 קג"מ, ומנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 182 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ. ההספק המרבי המשולב עומד על 244 כ"ס, ונתון המומנט לא מפורסם. תיבת ההילוכים אוטומטית רציפה וההנעה קדמית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 8.7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש. מי שחפץ בביצועים משודרגים יכול לבחור בגרסת ההנעה הכפולה הכוללת מנוע חשמלי נוסף מאחור, או בגרסה ההיברידית הנטענת החזקה.
לחיצה על מתג ההנעה מעירה לחיים רק את המנוע החשמלי, והיציאה מהמקום חרישית וזריזה למדי כמקובל במנועים אלה. מנוע הבנזין מתעורר באופן קולני ומחוספס המורגש היטב בתא הנוסעים. מנוע הבנזין נותר דומם לפרקי זמן ארוכים בנסיעה עירונית כך שבמרבית הזמן מתקבלת חווית נסיעה חרישית ונעימה.
כפי שמרמז המפרט, יחידת ההנעה אינה חזקה במיוחד ותפקודה מושפע מאוד מהמערכת לבחירת מצבי הנהיגה. במצב נהיגה אקו מתקבלות תגובות מנומנמות ונרפות. מצב נהיגה נורמל משפר את המצב אך גם אז לא נרשמות תגובות זריזות במיוחד. במצב נהיגה ספורט יחידת ההנעה מאמצת מוד קרבי בו כל לחיצה קלה על דוושת התאוצה מעלה את הסל"ד באופן משמעותי ומטיסה את המנוע אל התחום היעיל. עם זאת במצב ספורט שאון המנוע נוכח בתא הנוסעים באופן מוחשי.
תאוצות הביניים תלויות במידת הרחמנות על דוושת התאוצה. לחיצה קלה תלווה בתגובה מעודנת, ולחיצה חזקה עשויה לספק תאוצה זריזה באופן מפתיע אשר תלווה כמובן בשאון מנוע. מי שאחראית במידה רבה להמולה כתוצאה מרעשי המנוע היא תיבת ההילוכים האוטומטית הרציפה, שאינה כוללת פעולה מדורגת המדמה החלפת הילוכים, כפי שמקובל בתיבות הילוכים רציפות מודרניות, ועל כן מעלה את הסל"ד באופן מורגש בכל לחיצה על דוושת התאוצה.
התנהגות הכביש מוצלחת והיא מכוילת על הצד הבטוח, כך שלא מדובר ברכב שמספק חווית נהיגה ספורטיבית. רמת האחיזה גבוהה והמתלים המרוסנים מצליחים למנוע זוויות גלגול חדות, אך לא מדובר ברכב קל והמסה מורגשת בעת העברות משקל מהירות המבוצעות בצורה מעט גסה. תחת עומס יורגש תת היגוי קל שניתן לקטוע במהירות באמצעות הרפיה קלה מדוושת התאוצה. ההיגוי מדויק אך משקלו קל מדי והוא אינו מתקשר. מערכת הבלימה הרגנרטיבית מייצרת תגובה דוושה לא אחידה במעבר לבלימה באמצעות הבלמים וזו מצריכה לעיתים את שינוי עוצמת הלחיצה על דוושת הבלם.
צריכת הדלק המשולבת של לקסוס NX350 בגרסת ההנעה הקדמית הנבחנת עומדת על 17.5 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. במהלך מבחן הדרכים שלנו נעה צריכת הדלק בין 18.8 ק"מ לליטר שנמדדו בנסיעה רגועה ששילבה שיטוט עירוני, ל- 12.9 ק"מ לליטר שנמדדו בנסיעה בין עירונית מהירה שכללה גם עליות ארוכות בכבישי הצפון. הנתון המשולב בסיום המבחן עמד על 15.9 ק"מ לליטר והוא נאה בהחלט. מיכל דלק בנפח 55 ליטרים מספק טווח נסיעה נדיב של כ- 870 ק"מ. לקסוס NX350h קיושו פלוס מדורג בקבוצת זיהום 4 מתוך 15.
לקסוס נהנית ממוניטין אמינות חסין ובלתי מעורער. סקרי אמינות סייעו לה לקנות את תהילת עולמה. בסקר האחרון של ארגון Consumer Reports שנערך בארצות הברית בשנת 2021 ותוצאותיו פורסמו לאחרונה הגיעה לקסוס למקום הראשון מתוך 28 יצרניות, עליה של 2 מקומות לעומת הסקר הקודם בו הגיעה למקום השלישי אחרי מאזדה וטויוטה. אנשי הארגון ציינו כי דגמים היברידיים והיברידיים נטענים זכו לציוני אמינות גבוהים ואלה מצויים בשפע בליין דגמי לקסוס.
גם בסקר של ארגון J.D. Power שנערך בארצות הברית בשנת 2021 ומודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב הגיעה לקסוס למקום הראשון, בסקר בו השתתפו 33 יצרניות. בישראל נהנית לקסוס ממוניטין אמינות וסחירות מוצלח, אשר מקבל רוח גבית מהקשר המשפחתי למותג טויוטה, שזוכה להערכה בקרב הנהגים הישראלים.
לקסוס NX החדש משווק בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. המערכת ההיברידית זוכה לאחריות מורחבת ל- 5 שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית לקס מוטורס.
עלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 25 ומעלה עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 8,776 ₪. עלות ביטוח החובה 2,303 ₪. מחירה של הגרסה הנבחנת מציב אותה בקבוצת רישוי 6 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 3,355 ₪.
לקסוס NX החדש טרם נבחן על ידי של ארגון הבטיחות האירופי Euro NCAP וגם לא על ידי ארגוני הבטיחות האמריקאים. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, זיהוי תנועה חוצה בצמתים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורי תנועה, התרעה ומניעת פתיחת דלתות בעת מעבר רכב בנתיב המקביל, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, התרעה ובלימה מפני תנועה חוצה מאחור, ולחצן מצוקה. אבזור הבטיחות מעניק ללקסוס NX ציון של 7 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי.
מערכות הבטיחות תפקדו היטב במהלך ימי המבחן. פנסי הלד מספקים עוצמת תאורה מעולה ופעולת המערכת למניעת סנוור מהירה. חיישני החניה המשולבים במערכת למניעת תאונות חניה מספקים התרעות מעט היסטריות אך יסייעו לשמור על המרכב נקי מפגיעות.
לקסוס NX החדש מוצע בישראל עם יחידות הנעה היברידיות בלבד, כשהגרסה הבכירה מוצעת עם הנעה היברידית נטענת. גרסת הכניסה קיושו מוצעת תמורת 289,900 ₪ והיא כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.0 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 7.0 אינץ', טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, מפתח חכם, ריפודי דמוי עור, כוונון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, כוונון חשמלי לגלגל ההגה, מנופים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, תאורת לד מלפנים ומאחור, תאורת גישה בידיות פתיחת הדלתות, גג שמש חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.
רמת האבזור קיושו PR שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו מוצעת תמורת 292,900 ₪ וכוללת גג זכוכית פנורמי חשמלי במקום חלון הגג הקטן. רמת האבזור הבכירה הדורי מוצעת תמורת 312,900 ₪ וכוללת בנוסף תאורת אווירה בתא הנוסעים, ריפודי עור מלאים, אוורור למושבים הקדמיים, וזכרונות למושב הנהג.
הגרסאות ההיברידיות הנטענות מוצעות ברמות אבזור דומות בשינויים קלים, ביניהם גג שמש סטנדרטי במקום גג הזכוכית הגדול וחימום לגלגל ההגה בכל רמות האבזור. בראש ההיצע עומד לקסוס NX450h+ ברמת אבזור F ספורט אשר כולל בנוסף מושבים ספורטיביים עם ריפוד עור דו גוני, חימום למושבים האחוריים, דוושות בגימור אלומיניום, מתלים אדפטיביים, תצוגה עילית, עיצוב חיצוני ספורטיבי, תאורת מטריקס לד, סט פגושים ספורטיביים, וחישוקים קלים בקוטר 20 אינץ'.
לקסוס NX החדש מציג התקדמות משמעותית לעומת הדור היוצא. העיצוב הפך מתוחכם ואלגנטי תוך שמירה על הייחודיות, תא הנוסעים מודרני ואיכותי, וחווית נסיעה נעימה. יחד עם אלה שומר לקסוס NX על היתרונות המסורתיים של המותג הכוללים אבזור נדיב כבר מגרסת הכניסה, מוניטין מוצלח, ויחידות ההנעה ההיברידיות החסכוניות שכעת משובצות בכל ליין הגרסאות.
נוחות הנסיעה טובה וכך גם התנהגות הכביש. גרסת המבחן הציגה ביצועים פושרים, אך אלה משתפרים בגרסאות הבכירות עם צמד המנועים החשמליים. למעשה החיסרון המשמעותי ברכב הוא מושב אחורי שאינו מרווח מספיק.
לקסוס NX נהנה מיתרון משמעותי בשורת המחיר. הוא זול ממתחריו בעשרות אלפי שקלים, ובחלק מהמקרים גרסאות הכניסה של מתחריו עם מנועי הבנזין הבסיסיים יקרות מגרסת הקצה של לקסוס NX. תנאים אלה הופכים את לקסוס NX לעסקה אטרקטיבית בסביבה עתירת מתחרים מוכשרים, ובשילוב קהל צרכנים מרוצה ונאמן שהמתין ארוכות לבואו של הדור החדש, צפוי לקסוס NX להצלחה בישראל וראוי לכך.
| לקסוס NX350H קיושו PR אוטומט | |
|---|---|
| מנוע | הייבריד בנזין 4 צילינדרים 2,487 סמ"ק |
| הספק מרבי מנוע בנזין | 190/6,000 סל"ד/כ"ס |
| מומנט מרבי מנוע בנזין | 24.3/4,500 סל"ד/קג"מ |
| הספק מרבי מנוע חשמלי | 182 כ"ס |
| מומנט מרבי מנוע חשמלי | 27.5 קג"מ |
| הספק מרבי משולב | 244 כ"ס |
| תיבת הילוכים | אוטומטית רציפה |
| יחידת הנעה | קדמית |
| אורך כללי | 4,660 מ"מ |
| רוחב כללי | 1,865 מ"מ |
| גובה כללי | 1,660 מ"מ |
| בסיס גלגלים | 2,690 מ"מ |
| מיכל דלק | 55 ליטרים |
| נפח תא מטען | 549 ליטרים |
| תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) | 8.7 שניות |
| מהירות מרבית | 200 קמ"ש |
| צריכת דלק משולבת (יצרן) | 17.5 ק"מ לליטר |
| צריכת דלק משולבת (מבחן) | 15.9 ק"מ לליטר |
| קבוצת זיהום | 4 (מתוך 15) |
| ציון בטיחות Euro NCAP | טרם נבחן |
| רמת אבזור בטיחותי | 7 (מתוך 8) |
| מחיר | 292,900 ₪ |
הדור השני של וולוו XC90 הוותיק אשר הושק עוד בשנת 2014, זכה למתיחת פנים שניה הכוללת בעיקר מערכת מולטי...
אלדר מנורי 23 נובמבר 2025
וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...
אלדר מנורי 16 נובמבר 2025
שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...
אלעד לרך 12 נובמבר 2025
הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...
אלדר מנורי 09 נובמבר 2025
המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...
אלעד לרך 29 אוקטובר 2025
דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...
אלעד לרך 27 אוקטובר 2025