יונדאי קונה הייבריד במבחן דרכים (מתיחת פנים)

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: חזי גורן
  • 22 מרץ 2022
  • 1 תגובות

יונדאי היא יצרנית דרום קוריאנית רצינית שמציבה לעצמה יעדים שאפתניים ועומדת בהם. מדי פעם מבעד לתדמית הרצינית מצליחים לחמוק תחת ידיה דגמים יצירתיים ונועזים. כך הגיעה לעולם יונדאי וולוסטר עם מרכב ומספר דלתות אסימטרי, ובמידה מסוימת גם יונדאי איוניק 5 החשמלית עם שפת העיצוב העתידנית.

יונדאי קונה הייבריד
יתרונות עיצוב, התנהגות כביש, הנדסת אנוש
חסרונות מחיר, תא נוסעים אפרורי ופשוט, לא מספיק חסכוני

יונדאי קונה הייבריד

גם יונדאי קונה נכנס לרשימה הזאת. רכב פנאי קומפקטי עם מידות שמציבות אותו בין סגמנטים, עיצוב מקורי ונועז, ומבחר יחידות הנעה מגוון הכולל גרסאות טורבו בנזין חזקות עם הנעה כפולה, לצד גרסה היברידית, ועוד אחת חשמלית מלאה. גרסת הבנזין והגרסה החשמלית משווקות כאן כבר לא מעט זמן. כעת חוזרת גם הגרסה ההיברידית, לאחר מתיחת פנים והתייקרות משמעותית שהופכת אותה ליקרה ביותר בהיצע. יצאנו למבחן דרכים עם יונדאי קונה הייבריד פרסטיג' המוצע תמורת 149,900 ₪.

עיצוב ונוחות יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה זכה לעיצוב ייחודי כבר כשהוצג, ובמסגרת מתיחת הפנים זכה המראה המקורי לליטוש קל. מלפנים פנסים מפוצלים והעליונים הם למעשה פס לד המשמש את תאורת היום והאיתות, בקומה האמצעית תאורת הדרך, ובשבכה התחתונה פנסי ערפל המוצעים בחלק מרמות האבזור. השבכה העליונה מושחרת וספורטיבית. בחלקו התחתון של הפגוש, העשוי פלסטיק מושחר, משולבת שבכה נוספת וסביבה עיטור כסוף. הדופן מציגה מראה דינמי עם קו מותניים החלטי, בתי גלגלים תפוחים, וחיפויים מושחרים בעיצוב חד. בקורה C עיטור מושחר הגולש אל השמשה האחורית כמעין תוספת לספוילר. מאחור פנסים מפוצלים עם תאורת לד נאה, ופגוש פלסטיק שחור עם עיטור כסוף.

יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה לא מציג מראה של רכב פנאי קלסי, אך משלב אלמנטים דינמיים עם פריטי עיצוב מעולם השטח. על אף גובהו הנמוך ומידותיו הקומפקטיות מצליח יונדאי קונה להיות בולט וחריג בנוף, במיוחד אם תבחרו בצבע עליז ולא לבן אנמי כמו ברכב המבחן. במסגרת מתיחת הפנים זכו הדגמים המאובזרים לחישוקים קלים נאים בקוטר 18 אינץ' לעומת 16 אינץ' בגרסת הכניסה, והם משפרים מאוד את אפקט ההגעה.

מידותיו של יונדאי קונה מציבות אותו בין כלים קטנים דוגמת סיאט ארונה וטויוטה יאריס קרוס לקבוצת הביניים המונה כלים כגון טויוטה C-HR ומאזדה CX-30. ההתבססות על שלדת יונדאי i20 הופכת אותו קרוב יותר לקבוצה הראשונה המונה רכבי פנאי עירוניים המבוססים על דגמי סופר מיני. אורכו 4,205 מ"מ, רוחבו 1,800 מ"מ, גובהו 1,565 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,600 מ"מ.

יונדאי קונה הייבריד

פתיחת הדלת מלווה באכזבה, שכן תעוזת העיצוב שפגשנו בחוץ לא הגיעה פנימה, ותא הנוסעים מציג מראה פושר וקודר. המראה הכללי משלב לא מעט משטחים וקווי מתאר, אך הבחירה בגוון שחור אחיד מעמעמת את האפקט הפוטנציאלי. פתחי המיזוג העגולים בצדדים הם ניסיון חביב לשבור את האווירה, אך לבדם אינם מספיק דומיננטיים. המסך המרכזי הצף הוא אלמנט מרכזי, אך היבואנית בחרה שלא להביא לישראל את המסך הגדול בגודל 10.25 אינץ', ולהסתפק במסך הקטן בגודל 8.0 אינץ' עם שולי פלסטיק בולטים שיוצרים מראה מעט זול. בורר ההילוכים זכה לעיצוב נאה וכך גם לוח המחוונים הדיגיטלי. במתקן הכוסות שבין המושבים הקדמיים תאורת אווירה אך היא אינה בולטת מספיק. דיפוני הדלתות מציגים פלסטיק שחור ומשמים, ללא שילוב של בד כלל. ריפודי המושבים באפור ושחור מציג סכימת תפירה מעט מיושנת שלא תורמת לשיפור האווירה.

עגמומיות תא הנוסעים לא משתפרת כשבוחנים מקרוב את חומרי הדיפון. אז מגלים כי הם נוקשים ובסיסיים, ללא שילוב של דיפוני גומי רכים, חומרים דמויי עור, או כרום. המפלס המרכזי של הדשבורד השוכן מול הנהג והנוסע עשוי פלסטיק נוקשה בטקסטורה מחוספסת שפגשנו בדגמי יונדאי לפני יותר מעשור, ואילו מסגרת לוח המחוונים עשויה פלסטיק בגימור מגורען שקולט אבק וסיבים. צליל טריקת הדלתות מותיר רושם חלול וזול. חבל שבמסגרת מתיחת הפנים לא הושקעה תשומת לב בשדרוג תא הנוסעים. איכות ההרכבה טובה, מרבית הדיפונים אותם בחנתי עוגנו היטב למקומם. קולות מחאה מכיוון הפלסטיקה נשמעו רק במפגש עם מהמורות משמעותיות.

יונדאי קונה הייבריד

היצע תאי האחסון לא תואם את הנורמה המקובלת ולא כולל פטנטים שימושיים. מתחת לפקדי בקרת האקלים תא פתוח עם חיבורי מדיה, ובעומקו נמצא מדף שימושי נוסף. בין המושבים שני מתקני כוסות עם תאורת אווירה כחולה, ותא פתוח נוסף מאחורי פקד בלם החניה. בסמוך לתאורת הקריאה תא למשקפיים. תא הכפפות מציג מידות סטנדרטיות וגימור פשוט ובסיסי. התאים בדלתות אינם גדולים אך כוללים מגרעת עבור בקבוקי שתיה. בדלת הנוסע הקדמי תא פתוח קטן. הנוסעים מאחור זוכים לתא פתוח קטן בקונסולה שבין המושבים הקדמיים, וצמד מתקני כוסות במשענת היד המתקפלת.

הנדסת האנוש מקבלת ציון טוב. התפעול קל ונוח, סידור הפקדים הגיוני, והתפריטים במערכת המולטימדיה וגם בלוח המחוונים הדיגיטלי מאורגנים היטב ומאפשרים התאמה אישית מהירה. תאורת סכי השמש החלשה לא נדלקת אוטומטית עם הזחת מכסה המראה, ורק חלון הנהג נפתח ונסגר בלחיצת כפתור אחת. השימוש במגבים מיושנים אינם הולמים את מחירו של הרכב. הפעלת מצב ספורט מתבצעת באמצעות הזחת בורר ההילוכים שמאלה. השארתו במצב D תותיר אתכם במצב אקו.

פתיחת הדלת חושפת מפתח מרווח. התקרה אינה גבוהה במיוחד, המפתן נמוך, והמושבים מוגבהים רק מעט. הכניסה למושב הקדמי דומה יותר לרכב פרטי מאשר לרכב פנאי מוגבה, ותנוחת הישיבה לא גבוהה במיוחד. המרווח מלפנים טוב. מושב הנהג מרגיש נוקשה ומעט בסיסי, והמסעד התחתון אינו מעניק תמיכה מהותית לירכיים. המסעד העליון מעניק תמיכת מותניים טובה אך לוקה בתמיכה לפלג הגוף העליון. משענת הראש מצילה במידה מסוימת את המצב, ואם תישענו מעט לאחור תקבלו תמיכה עבור העורף. מושב הנוסע הקדמי ממוקם נמוך, ואם תרצו שהוא יתכוונן לגובה תיאלצו לבחור ברמת האבזור הגבוהה ביותר.

יונדאי קונה הייבריד

ההתמקמות מלפנים מהירה, טווח הכוונון של המושב וההגה טובים, וקל לסגל תנוחת ישיבה נוחה. סף חלונות בגובה בינוני בשילוב ממדים חיצוניים קומפקטיים מסייעים להבין במהירות את גבולות הרכב. הראות לפנים ולצדדים טובה. מראות הצד ארוכות ובולטות החוצה באופן המעניק כיסוי טוב לראות לאחור. המראה המרכזית פשוטה ללא עמעום אוטומטי. הראות לאחור אינה מבריקה, הקורות האחוריות מסיביות והשמשה האחורית קטנה. מצלמת רוורס מוצעת כסטנדרט בכל רמות האבזור, וכך גם חיישני נסיעה לאחור עם תצוגה גרפית בלוח המחוונים.

הכניסה לאחור פחות מוצלחת מאשר לפנים. הדלתות קטנות, וקו הגג המשתפל לאחור נוגס בגובה המפתח ועשוי להסתיים במפגש בין הראש למשקוף. דלתות עם זווית פתיחה רחבה יותר היו מתקבלות בברכה. האווירה במושב האחורי קודרת כמו מלפנים, וכאן המצב בולט יותר בשל החלונות הקטנים. המרווח טוב עבור שני נוסעים או 3 ילדים. שלושה מבוגרים יאלצו לשבת בצפיפות. גבם של המושבים הקדמיים מחופה פלסטיק נוקשה, ורגלי נוסעים גבוהים מאחור יתחככו בו ויחושו אי נוחות. המושב המרכזי מציע מרחב מחיה מתקבל על הדעת. המסעד התחתון אינו מוגבה באופן מיוחד, אך מסעד הגב לא נוח בשל משעת היד המתקפלת. הרצפה כמעט שטוחה כך שמרווח הרגליים לא נפגע באופן מיוחד. הנוסעים מאחור ייהנו משקע טעינה ושמשות אחוריות כהות, אך פתחי מיזוג נעדרים מהמפרט.

יונדאי קונה הייבריד

ליונדאי קונה הייבריד תא מטען בנפח 374 ליטרים, הזהה לנפח בגרסת הבנזין. פתיחת דלת תא המטען חושפת מפתח רחב וסף טעינה גבוה באותו המפלס עם רצפת תא המטען. הרמת דיפון רצפת תא המטען חשפה מגש קלקר וערכה לתיקון תקרים, למרות שישנו מקום לגלגל חלופי זמני. קיפול המושב האחורי מתבצע בקלות ויוצר רצפה שטוחה. התאורה בתא המטען בסיסית, ולא תמצאו בו שקע חשמל.

היציאה אל הכביש חושפת מתלים נוקשים. זה אומר שפני הכביש מורגשים בתא הנוסעים, החל משיבושים קטנים וכלה בבורות גדולים. לאווירה הנוקשה מצטרפים גם טלטולי מרכב ורעשי מתלים במפגש עם שיבושי כביש. עם עליית המהירות יכולת השיכוך משתפרת, ומחוץ לעיר התקבלה נוחות נסיעה עדיפה. בידוד הרעשים זוכה לציון בינוני. רעשי הרוח זוכים לבידוד סביר, ויחידת ההנעה שקטה יחסית כך שמרבית הזמן קולה לא נשמע. עם זאת תחת מאמץ צליל מנוע הבנזין המנסר חודר פנימה בעוצמה גבוהה. בידוד רעשי הכביש לא מוצלח והם נוכחים בתא הנוסעים כבר במהירויות עירוניות.

ביצועים יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה הייבריד מצויד ביחידת הנעה המוכרת לנו מהדגם היוצא, וגם מאחיותיו יונדאי איוניק ויונדאי אלנטרה, ומאחיו לקונצרן קיה נירו. יחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בנפח 1,580 סמ"ק עם הספק מרבי של 104 כ"ס ומומנט מרבי של 15.0 קג"מ, ומנוע חשמלי עם הספק מרבי של 43.5 כ"ס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ. ההספק המרבי המשולב עומד על 139 כ"ס והמומנט המרבי המשולב 27.0 קג"מ. תיבת ההילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 6 יחסי העברה, ומערכת ההנעה קדמית. המנוע החשמלי ניזון מסוללה בקיבולת 1.56 קוט"ש אשר נטענת באמצעות מערכת בלימה רגנרטיבית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 11.0 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 161 קמ"ש.

יונדאי קונה הייבריד

ההנעה חרישית, שכן על תחילת התנועה אחראי המנוע החשמלי. היציאה מהמקום זריזה ושקטה, עד שמנוע הבנזין מצטרף לחגיגה עם צליל נוכח כבר מסל"ד סרק. הביצועים בעיר טובים כשמרבית הזמן מצליח הרכב לנוע באמצעות חשמל ולהותיר את מנוע הבנזין דומם. עם עליית המהירות ביציאה מהעיר הביצועים מרשימים פחות. גם מחוץ לעיר מושבת מנוע הבנזין לפרקי זמן ארוכים, וכמעט בכל הרפיה מדוושת התאוצה. התגובה הראשונית ללחיצה על דוושת התאוצה מוצלחת בזכות הדחף של המנוע החשמלי, אך בהמשך היא מתמתנת, כך שתאוצות ביניים קצרות נענות באופן מוצלח, ורמיסה של דוושת התאוצה תוביל בעיקר לשאון ממנוע הבנזין, ובפועל קצב ההתקדמות אינו מרשים. במצב ספורט מספקת יחידת ההנעה דחף משמעותי יותר וזריזות מועדפת, על חשבון צריכת הדלק כמובן.

תיבת ההילוכים תפקדה היטב במהלך ימי המבחן. תיבות הילוכים רובוטיות כפולת מצמדים ידועות בשילוב ראשוני מעט מהוסס ולעיתים פעולתן מאופיינת ברעידות בעת יציאה מהמקום. תחילת התנועה על חשמל מונעת מהתיבה את התפקוד בתנאים אלה ומסייעת בשמירה על נסיעה נעימה וחלקה. העברות ההילוכים חלקות ונעימות לרוב, ורק בבלימה נתקלתי לעיתים בשילוב פחות חלק בהורדת ההילוכים.

יונדאי קונה הייבריד

כיול המתלים הנוקשה של יונדאי קונה מסייע בשמירה על מרכב מאוזן בנהיגה דינמית. זוויות גלגול מתונות ואחיזת כביש גבוהה מסייעות ליונדאי קונה לצלוח כבישים מפותלים במהירות גבוהה. תחת עומס נרשם תת היגוי קל והתערבות מהירה אך מעט גסה של מערכת בקרת היציבות. מפגשים עם מהמורות במהלך עיקול יוצרים תחושה של חוסר יכולת מצד המתלים להתמודד עמן. ההיגוי הציג תגבור לא אחיד שיצר תחושה מעט צמיגית ותגובה לא לינארית המקשה על מינון הפניה הרצוי. הבלמים הציגו פעולה לא אחידה המוכרת ממערכות בלימה רגנרטיביות. עוצמת הבלימה משתנה עם המעבר מבלימה רגנרטיבית לבלימה באמצעות הבלמים, ולעיתים נדרש הנהג להגביר את עוצמת הלחיצה על דוושת הבלימה כשהוא מתקרב במהירות גבוהה מדי לרכב שלפניו, עד כדי הגעה לבלימת חירום עם התרעות ממערכת שמירת המרחק.

צריכת דלק יונדאי קונה הייבריד

צריכת הדלק המשולבת של יונדאי קונה הייבריד עומדת על 27.0 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. במהלך ימי המבחן נמדדה צריכת דלק משולבת של 15.8 ק"מ לליטר, הרחוקה מאוד מנתוני היצרן. מחשב הדרך היה אופטימי והציג צריכה עדיפה בכ- 30% מצריכת הדלק בפועל. בתנאי נסיעה שגרתיים ופחות תובעניים תהיה צריכת הדלק חסכונית יותר, בעיקר אצל מי שמרבה בנסיעות עירוניות. מיכל דלק קטן בנפח 38 ליטרים בלבד מספק טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ. יונדאי קונה מתברג בקבוצת זיהום 3 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה יונדאי קונה הייבריד

מותג יונדאי נהנה ממוניטין אמינות מוצלח בישראל וגם בעולם. בסקר של ארגון J.D Power המודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב, שנערך בארה"ב בשנת 2022 ותוצאותיו פורסמו לאחרונה, הגיעה יונדאי למקום השלישי מתוך 32 יצרניות, כשבמקום הראשון היצרנית האחות קיה. גם בסקר דומה שערך הארגון בגרמניה בשנת 2019 הגיעה יונדאי למקום השלישי, וזאת מתוך 22 יצרניות שנבדקו. בסקר האמינות של ארגון Consumer Reports שנערך בארצות הברית בשנת 2021 הגיעה יונדאי למקום ה- 11 מתוך 28 יצרניות, והציגה ירידה של 4 מקומות ביחס לסקר הקודם.

יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה משווק בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 5 שנים או עד 100,000 ק"מ. הסוללה זוכה לאחריות מורחבת ל- 7 שנים או עד 150,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא נמסרו לידינו מהיבואנית כלמוביל. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 25 ומעלה עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 3,824 ₪. עלות ביטוח החובה 1,557 ₪. מחירה של גרסת המבחן מציב אותה בקבוצת רישוי 3 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 1,801 ₪.

בטיחות יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה עבר את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2017 וזכה לציון מלא של 5 כוכבים עם ציונים של 87% בהגנה על נוסעים בוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 62% בהגנה על הולכי רגל, ו- 60% על תפקיד מערכות הבטיחות. במסגרת מתיחת הפנים שודרג אבזור הבטיחות של יונדאי קונה, אך גם פרוטוקול מבחני הריסוק הוחמר מאז, ואילו היה נבחן היום יתכן כי היה זוכה בציון שונה.

יונדאי קונה הייבריד

אבזור הבטיחות הסטנדרטי בכל גרסאות יונדאי קונה הייבריד כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, מערכת בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית לתיקון סטיה מנתיב הנסיעה ושמירה על מרכז הנתיב, התרעה על התחלת נסיעה של הרכב מלפנים, והתרעה על עייפות הנהג. רמות האבזור הבכירות פרסטיג' ופרימיום כוללות בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים, תיקון היגוי אקטיבי למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, התרעה ובלימה אוטונומית מפני תנועה חוצה מאחור, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. יונדאי משווקת כיום דגמים עם מערך בטיחות מרשים מזה. גרסת הכניסה פרימיום זכאית לדירוג 6 מתוך 8 של אבזור הבטיחות על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי, והגרסאות הבכירות זוכות לדירוג 7.

יונדאי קונה הייבריד

במהלך ימי המבחן סיפקו מערכות הבטיחות התרעות רבות מדי לטעמי, עם פעולה מעט היסטרית. המערכת לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה משמיעה צליל חזק המנמיך את עוצמת מערכת השמע בעת זיהוי סטייה מהנתיב ופעולתה אינה מדויקת מספיק. ההתרעה על אי שמירת מרחק מלפנים פעלתנית במיוחד וצליל ההתרעה שלה מלחיץ.

תמורה למחיר יונדאי קונה הייבריד

יונדאי קונה הייבריד הוא היקר ביותר במבחר דגמי יונדאי קונה, ומחירו גבוה גם מהגרסה החשמלית המלאה. גרסת הכניסה פרימיום מוצעת תמורת 147,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ', תמיכה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, חיישן אור, חיישני רוורס, קיפול חשמלי למראות הצד, שמשות אחוריות כהות, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'.

רמת האבזור פרסטיג' אותה בחנו מוצעת תמורת 149,900 ₪ וכוללת בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 10.25 אינץ', מפתח חכם, חיישן גשם, תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. רמת האבזור הבכירה סופרים מוצעת תמורת 153,900 ₪ וכוללת בנוסף כוונון חשמלי למושב הנהג, מושב נוסע מתכוונן לגובה, וצביעה דו גונית עם גג בצבע שחור.

תקנות הזיהום אשר מחמירות עם הזמן דחקו את יונדאי קונה הייבריד החוצה מהשוק המקומי, ועם חזרתו הוא הופך כאמור ליקר ביותר במבחר גרסאות הדגם המוצעות בישראל. יונדאי קונה הייבריד הוא רכב פנאי נאה המציע עיצוב ייחודי ואופנתי, התנהגות כביש בטוחה, ויחידת הנעה היברידית נעימה לשימוש. לחובתו עומדים תא נוסעים פשוט ובסיסי שלא הולם את תג המחיר, נוחות נסיעה בינונית, וצריכת דלק שלא עמדה בציפיות.

על אף שמדובר ברכב מוצלח שנמצא בסביבה מעוטת מתחרים ישירים, מתקשה יונדאי קונה הייבריד לקבל המלצת רכישה חד משמעית, בעיקר בגלל גרסאות ההנעה הנוספות המוצעות עם הדגם בישראל. עבור לקוחות עם אפשרות התקנת עמדת טעינה ביתית המסתפקים בטווח הנסיעה החשמלי, נמליץ לרכוש את הדגם החשמלי, בו צפויות עלויות התפעול והאחזקה להיות הנמוכות ביותר. ההכרעה בין גרסת הבנזין לגרסה ההיברידית מסובכת יותר ונופלת בעיקר על בסיס חישוב כלכלי. גרסת הבנזין מציעה ביצועים יוצאי דופן ומפרט אבזור מספק. פערי המחיר בין גרסת הבנזין הבסיסית לגרסה ההיברידית עומדים על קרוב ל- 20,000 ₪, ויעברו שנים ארוכות עד שתצליחו להחזיר סכום זה באמצעות צריכת דלק חסכונית יותר של הדגם ההיברידי. הגרסה ההיברידית צפויה למשוך בעיקר לקוחות עם נסועה גבוהה באופן חריג, שהפערים בצריכת הדלק עשויים להיות מהותיים עבורם, ומשתמשי ליסינג שייהנו מהנחה בשווי השימוש בזכות יחידת ההנעה ההיברידית.

יונדאי קונה הייבריד פרסטיג' אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,580 סמ"ק
הספק מרבי מנוע בנזין 104/5,700 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי מנוע בנזין 15.0/4,000 (סל"ד/קג"מ)
הספק מרבי מנוע חשמלי 43.5 כ"ס
מומנט מרבי מנוע חשמלי 17.3 קג"מ
הספק מרבי משולב 139 כ"ס
מומנט מרבי משולב 27.0 קג"מ
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,205 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,565 מ"מ
בסיס גלגלים 2,600 מ"מ
מיכל דלק 38 ליטרים
נפח תא מטען 374 ליטרים
מהירות מרבית 161 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.0 שניות
צריכת דלק משולבת (יצרן) 27.0 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 15.8 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 3 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים מתוך 5 (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר 149,900 ₪

יונדאי קונה הייבריד 2022