DS 4 היברידי נטען E-TENSE במבחן דרכים

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: חזי גורן
  • 09 נובמבר 2022
  • 0 תגובות

אנשי מותג DS ראויים להערכה על ליין דגמים נוכחי מרשים מתמיד של היצרנית. על בסיס שלדות ויחידות הנעה המשמשות רכבים עממיים מבית פיג'ו, סיטרואן, ואופל מצליחים אנשי מותג DS לייצר רכבי פרימיום המספקים תחרות אמיתית למתחרים. אבל הם ראויים להערכה גם בשל העובדה שהם לא ויתרו. הדורות הקודמים של דגמי DS היו מוגזמים וקיצוניים מדי, ופשוט לא קלעו לטעמם של הלקוחות. מאז נראה שב- DS למדו כיצד ליצור מינון מוצלח הרבה יותר של אותה ייחודיות צרפתית.

DS 4 E-Tense
יתרונות עיצוב, שיק, תא נוסעים, אבזור, נוחות נסיעה, ייחודיות
חסרונות טווח נסיעה חשמלי, צריכת דלק, הנדסת אנוש

DS 4 E-Tense

אחרי שפנו אל מרכז השדה עם צמד דגמי SUV, והציגו גם מכונית סלון שעדיין לא הגיעה אל מחוזותינו, התפנו אנשי DS למשימה חשובה וכלל לא פשוטה – הצגת משפחתית קומפקטית יוקרתית. הגרמנים הצליחו להתמחות בסגמנט הזה ויתר המתחרות פשוט התאדו. יצאנו למבחן דרכים עם DS 4 E-Tense המצוידת ביחידת הנעה היברידית נטענת ברמת אבזור קרוס ריבולי בניחוח פנאי שמחירה עומד על 278,990 ₪ בכדי לראות אם יש לה את הכלים לעמוד מול הטריו הגרמני.

עיצוב ונוחות DS 4 E-Tense

DS 4 מציגה מראה של מכונית האצ'בק עם פרופורציות נמוכות ורחבות. בחזית נפגוש את הגריל המוכר של DS עם שבכה מושחרת ונטולת מסגרת. הפנסים הקדמיים מציגים חלוקה ל- 3 אלומות תאורה ומהם גולשת כלפי מטה תאורת לד החותמת את פינות הפגוש. צללית הצד מאופיינת במכסה מנוע ארוך וקורה A המגיעה רחוק יחסית מאחורי הגלגל הקדמי. קו המותניים המתחיל מהפנס הקדמי בולט מתחת למראות הצד, ובהמשך בקצה הדלת האחורית ואל תוך הכנף עד למפגש עם הפנס האחורי. ידיות הדלתות השקועות מצטרפות לחיתוכי פח בחלקן התחתון של הדלתות ואל קורה C בעיצוב ייחודי, ויחד הם משלימים מראה מקורי. לטעמי הזנב הוא החלק הנאה ביותר. קו הגג המשתפל לאחור משתלב בספוילר מעל השמשה האחורית הקטנה. הפנסים הייחודיים של DS נראים כמו תכשיטים ומייצרים חותמת תאורה מובחנת.

DS 4 E-Tense

DS 4 החדשה נראית נהדר, היא מושכת תשומת לב רבה מהסביבה וזכתה לפידבקים חיוביים על העיצוב המקורי. אל מבחן הדרכים שלנו היא התייצבה DS 4 עם חבילת עיצוב קרוס הכוללת אלמנטים עיצוביים מעולם רכבי הפנאי עם ספי מרכב מושחרים ופסי גגון. הגרסאות הסטנדרטיות במראה האצ'בק מסורתי נאות יותר בעיני וגרסת Performance Line עם עיטורים וחישוקים מושחרים נראית מעולה. כמקובל ב- DS תוכלו לבחור מבין שלל גוונים שיהפכו את המכונית לייחודית ובולטת עוד יותר. מידותיה החיצוניות של DS 4 מקבילות למתחרות. אורכה 4,400 מ"מ, רוחבה 1,830 מ"מ, גובהה 1,490 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,675 מ"מ.

DS 4 E-Tense

תא הנוסעים מציג עיצוב ייחודי ונאה, והגוון החום אותו עטה רכב ההדגמה רק מעצים את הרושם. הדשבורד השטוח והמוגבה מכתיב קו ברור שנמתח גם אל עבר דיפוני הדלתות ופתחי המיזוג הצדדיים הממוקמים בדלתות ולא בדשבורד. המסך המרכזי שוכן בתוך משטח שחור מבריק הנמתח אל עבר לוח המחוונים הדיגיטלי. במרכז הדשבורד אלמנט כסוף המכיל פקדי קיצורי דרך ומסווה את פתחי המיזוג המרכזיים. הקונסולה הרחבה בין המושבים הקדמיים נושאת מסך מגע קטן נוסף, בורר הילוכים אלקטרוני, ותאי אחסון נדיבים. גם דיפוני הדלתות זכו לתשומת לב המעצבים עם פקדי שליטה יפים במיוחד בחלונות אשר מוקמו בחלק העליון של הדלת, וידיות פתיחה הממוקמות נמוך.

DS 4 E-Tense

איכות החומרים טובה מאוד במרבית המקומות. החלקים העליונים של תא הנוסעים מחופים חומרים רכים ונעימים שנראים מעולה ומשאירים רושם מצוין. מקו המותניים ומטה באזור תא הכפפות התאכזבנו לפגוש ברכב פרימיום פלסטיק נוקשה, פשוט ומגורען המוכר מדגמי אופל, סיטרואן ופיג'ו, והוא העיב על הרושם הראשוני המוצלח. איכות ההרכבה טובה מאוד.

DS 4 E-Tense

תא נוסעים בעיצוב מקורי גובה לרוב את מחירו בסעיף השימושיות, ומצער לבשר שזהו גם המצב ב- DS 4. בבסיס הקונסולה המרכזית תא גדול עם כיסוי נגלל ובתוכו חיבורי מדיה, תא אחסון, וצמד מתקני כוסות קטנים שיהיה קשה מאוד לתמרן לתוכן כוסות עם שתיה חמה. מאחורי בורר ההילוכים תא עמוק וצר שיתאים לאחסון טלפון נייד או מפתחות. מתחת למשענת היד תא רדוד ומקורר עם שקע USB. תא הכפפות מציע חלל אחסון שימושי והוא מדופן בחומר המונע תזוזות ורעשים. תאי האחסון בדלתות הקדמיות אינם גדולים במיוחד אך מדופנים היטב, והתאים בדלתות האחוריות קטנים עוד יותר.

DS 4 E-Tense

הנדסת האנוש מאתגרת. פקדים אחדים לא נמצאים במקום בו תצפו לפוגשם, ובכל מקרה צומצם מספר הפקדים הפיזיים ומרבית הפונקציות נשלטות באמצעות המסכים. המסך המרכזי מריץ את מערכת המולטימדיה החדשה של DS בה נעשה ניסיון לפשט את התפעול, אך בפועל היא לא באמת עומדת במשימה. מסך הבית מנסה להציג אינפורמציה רבה מדי ונראה עמוס, התפריטים סבוכים ומרובי אלמנטים, והפונט הדקיק לא מסייע להבין את המידע הרב בקלות. מסך המגע הקטן בין המושבים אמור לאפשר גישה מהירה אל חלק מהפונקציות אבל בפועל לא מסייע לפשט את התפעול וגוזל תשומת לב רבה בזמן נהיגה. גם התצוגה העילית סבוכה ונדרשים מספר רגעים על מנת להבין את האינפורמציה המוצגת. מחשב הדרך נשלט באמצעות פקדים על גבי גלגל ההגה, אבל גם על מנופי האיתות והמגבים, ובכדי להוסיף לתסבוכת, אותם פקדים שולטים גם בתצוגה העילית. הפקדים משמאל לגלגל ההגה מוסתרים ובזמן נהיגה דורשים תפעול על עיוור. אחרונים ולא חביבים במיוחד פתחי המיזוג המתכווננים בצורה שאינה שגרתית באמצעות שני פקדים.

DS 4 E-Tense

הכניסה פנימה דורשת הרכנת ראש בכדי להימנע ממפגש כואב עם המשקוף, ואת זה אני רושם לכם מניסיון. כשמתמקמים בפנים מגלים שתנוחת הישיבה היא כמו במכונית האצ'בק טיפוסית, ללא האפקט המוגבה של רכב פנאי. היציאה לא נוחה עקב מפתן רחב ומוגבה. המושבים היפיפיים פשוט מעולים. הם נוחים ומחבקים ומציעים תמהיל מוצלח בין רכות לתמיכה. הנוסעים מלפנים ייהנו ממושבים חשמליים עם חימום, אוורור, ועיסוי חביב. למושב הנהג יש גם זיכרונות. טווח הכוונון רחב ומאפשר גם תנוחת ישיבה נמוכה במיוחד. המרווח מלפנים אינו נדיב, מרווח הראש מצומצם ונהגים גבוהים יאלצו לשבת נמוך. הראות לפנים לא מצטיינת עקב קורות A מסיביות הדורשות תשומת לב בעת השתלבות בתנועה. מראות הצד ממוקמות היטב ומספקות שדה ראייה טוב. הראות לאחור לא מוצלחת עקב שמשה אחורית קטנה.

DS 4 E-Tense

הדלתות האחוריות קטנות, ויחד עם מפתן מוגבה ורחב, וקו גג נמוך נוצר מפתח מאתגר. האווירה במושב האחורי מעט קלסטרופובית עקב החלונות הקטנים והמושבים הקדמיים המסיביים החוסמים את שדה הראייה לפנים. המרווח אינו נדיב במיוחד ויאפשר ישיבה של שני נוסעים בוגרים וילד צנום במרכז. מרווח הראש נגזל מעט בידי הגג שיורד נמוך וגם מרווח הרגליים אינו מצטיין. תעלת ההינע אינה גבוהה במיוחד אך הקונסולה עם פתחי המיזוג מצמצמת את מרווח הרגליים של הנוסע במושב האמצעי. הנוסעים מאחור ייהנו מפתחי מיזוג, שקעי טעינה, ושמשות אחוריות כהות.

DS 4 E-Tense

ל- DS 4 בגרסת ה- PHEV תא מטען בנפח 390 ליטרים, 40 ליטרים פחות מגרסת הבנזין. דלת תא המטען החשמלית חושפת מפתח צר וסף הטענה גבוה היוצר מדרגה ביחס לרצפת תא המטען. כפי שמרמזים הנתונים חלל האחסון אינו גדול במיוחד ויתקשה להכיל ציוד של משפחה. מאחורי משענת היד במושב האחורי אשנב המאפשר הובלת חפצים ארוכים מבלי לקפל את כל המושב האחורי. במקרה הצורך מתקפל המושב האחורי בקלות ויוצר רצפה כמעט שטוחה ביחס לרצפת תא המטען. מתחת לרצפת תא המטען תאים לאחסון כבל הטעינה וערכה לתיקון תקרים, שכן גלגל חלופי נעדר מהמפרט.

DS 4 E-Tense

DS 4 מעניקה נוחות נסיעה מעולה כמעט בכל תוואי דרך וחווית הנסיעה מעניקה תחושה ההולמת רכב פרימיום. בחזית מותקנת מצלמה הסורקת את תנאי הכביש ומכינה את המתלים לטובת התמודדות אופטימלית עם המפגעים. המתלים רכים ומצליחים לספוג ולרכך את מרבית המהמורות שנקרות בדרכם. על כבישים גליים ובמפגש עם מהמורות גדולות, במיוחד בנסיעות בין עירוניות, מורגשים נדנודי מרכב המלווים ברעשי מתלים העשויים להפר את שלוותם של הנוסעים, אולם מדובר בתנאי קצה, והורדת קצב קלה תשפר את המצב. בידוד הרעשים מצוין. רעשי הכביש והרוח מבודדים היטב וזה ניכר במצב הנסיעה החשמלי. מנוע הבנזין נשמע בתא הנוסעים תחת מאמץ והצליל אינו נעים במיוחד.

ביצועים DS 4 E-Tense

DS 4 משווקת בישראל עם שתי יחידות הנעה. לגרסאות הכניסה מנוע טורבו בנזין בנפח 1,598 סמ"ק עם הספק מרבי של 225 כ"ס. בנוסף מוצעת גרסה היברידית נטענת DS 4 E-Tense שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו ומשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1,598 סמ"ק עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומנוע חשמלי עם הספק מרבי של 110 כ"ס. נתון ההספק המשולב עומד על 225 כ"ס ונתון המומנט המשולב 36.7 קג"מ. הכוח מועבר אל הגלגלים באמצעות תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה קדמית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 7.7 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 233 קמ"ש.

DS 4 E-Tense

כמקובל ברכבים היברידיים נטענים מנוע הבנזין נותר דומם בעת ההנעה ואת הנסיעה מתחילים באופן חרישי באמצעות המנוע החשמלי. הביצועים במצב החשמלי אינם מסעירים אבל התגובה מיידית, ובנסיעה עירונית הביצועים מספקים בהחלט. מחוץ לעיר לא תתקשה DS 4 E-Tense להשתלב בקצב התנועה אבל לא תרגיש זריזה במיוחד.

DS 4 E-Tense

במצב ההיברידי מספקת יחידת ההנעה ביצועים מעולים, ולחיצה הגונה על דוושת המצערת מספקת תאוצה מוחשית ומשיכה מורגשת. בזינוקים מהירים מהמקום נרשמו סחרורי גלגלים. צליל המנוע לא מעורר במיוחד אך לרוב אינו מטריד. בתאוצות ארוכות, ובעיקר כשאין חשמל בסוללה, הוא עלול להיות קצת מעיק. בתנאים עירוניים ובעומסי תנועה במהירויות נמוכות נרשמו מספר שילובים פחות חלקים של מנוע הבנזין עם מעין חבטות קלות. כשהחשמל בסוללה אוזל נשארים עם יחידת הנעה לא חזקה במיוחד הנאלצת להסיע מכונית כבדה במשקל 1,728 ק"ג והדבר מורגש בהחלט. תיבת ההילוכים פועלת מעט בעצלתיים עם העברות הילוכים איטיות. במצב ספורט התפקוד משתפר ואופי הפעולה נמרץ יותר.

DS 4 E-Tense

המתלים הרכים יוצרים זוויות גלגול משמעותיות, גם במצב ספורט, אך מי שיצליח להתגבר עליהן ועל קולות המחאה של הצמיגים יגלה רמת אחיזה גבוהה ומעקב אחר קו הפניה הנבחר עם נטייה לתת היגוי והרחבת קו הפניה תחת עומס, אך באופן נשלט ולא פתאומי. בקרת היציבות כמעט לא נדרשה להתערבות, גם בנהיגה אגרסיבית מאוד. תנודות המרכב עשויות להרתיע חלק מהנהגים. ההגה מהיר ומרגיש חד אך בפועל הוא מעט מעורפל ולא מצליח להעביר אינפורמציה אל ידי הנהג. מערכת הבלימה פועלת באופן סביר יחסית למערכות בלימה רגנרטביות. המעבר לבלימה באמצעות הבלמים הקונבנציונליים עדיין מורגש ותדרשו להגביר את עוצמת הלחיצה על הדוושה. בבלימות חדות מורגשת שקיעת חרטום.

צריכת דלק וטווח נסיעה DS 4 E-Tense

DS 4 E-Tense מצוידת בסוללת ליתיום יון בקיבולת 12.4 קוט"ש, וטווח הנסיעה החשמלי עומד על 58 עד 59 קילומטרים, בהתאם לרמת האבזור הנבחרת. המכונית נמסרה לי עם טעינה של 86% מקיבולת הסוללה ומחשב הדרך דיווח על טווח נסיעה חשמלי של 22 קילומטרים. בפועל החשמל בסוללה הספיק ל- 30 קילומטרים בנסיעה עירונית רגועה, כך שטווח הנסיעה בפועל רחוק מהצהרות היצרן.

DS 4 E-Tense

צריכת הדלק שנמדדה נטו ללא שימוש בחשמל עמדה על 11.3 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה שרובה בין עירונית ללא פקקים. מדובר בנתון שאינו חסכוני ביחס לדגמי בנזין מקבילים ורחוק מנתון היצרן הטוען ל- 15.1 ק"מ לליטר. בשקלול המרחק שעברנו על חשמל בלבד עמדה צריכת הדלק המשולבת על 11.9 ק"מ לליטרים, עדיין לא מרשים במיוחד. כמקובל ברכבים היברידיים נטענים תוואי הנסיעה האידיאלי הוא נסועה יומית החופפת לטווח הנסיעה החשמלי של הרכב, אחרת נשארים עם רכב כבד יחסית ולא חסכוני במיוחד. מיכל דלק בקיבולת 40 ליטרים מאפשר טווח נסיעה של כ- 450 ק"מ. DS 4 E-Tense מדורגת בקבוצת זיהום 2 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה DS 4 E-Tense

DS הוא לא מותג עממי. מדובר במותג פרימיום צעיר יחסית שלא מוכר כמויות גדולות של רכבים ועל כן קשה להשיג נתונים אודות שביעות רצון הלקוחות. המותג מקושר באופן מובהק לסיטרואן שנהנית בשנים האחרונות משיפור תדמיתי בתחום האמינות, ובעקבות פלטפורמות ורכיבי הנעה משותפים בין המותגים ניתן לשער כי אותו השיפור תקף גם עבור DS.

DS 4 E-Tense

DS 4 משווקת בישראל עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. גרסת ה- PHEV מקבלת בנוסף אחריות של 8 שנים או עד 160,000 ק"מ על הסוללה. מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית לובינסקי.

DS 4 E-Tense

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 25 ומעלה עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על כ- 8,200 ₪, ועלות ביטוח החובה כ- 2,500 ₪. מחירה של DS 4 E-Tense מציב אותה בקבוצת רישוי 6 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 3,421 ₪.

בטיחות DS 4 E-Tense

DS 4 עברה את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP בשנת 2022 בשתי תצורות. גרסת הכניסה עם מערך בטיחות מבוסס מצלמה בלבד זכתה לציון של 4 מתוך 5 כוכבים. בנוסף נבחנה גרסה עם מערך בטיחות מורחב הכולל רדאר הקיים המפרט הישראלי, וזו זכתה לציון של 5 כוכבים, עם ציונים של 85% בהגנה על נוסעים בוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 74% בהגנה על הולכי רגל, ו- 82% על תפקוד מערכות הבטיחות.

DS 4 E-Tense

אבזור הבטיחות אחיד בכל הגרסאות וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית שמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, ניטור ערנות הנהג, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ומערכת לזיהוי תמרורים עם פונקציית התאמת מהירות הנסיעה למהירות המותרת על פי התמרור.

DS 4 E-Tense

כל מערכות הבטיחות תפקדו היטב במהלך ימי המבחן. המערכת לתיקון סטיה מנתיב הנסיעה הייתה מעט פעלתנית מדי לפרקים, ופונקציית השמירה על מרכז הנתיב לא נעימה לשימוש עם תיקוני היגוי רבים מדי. המערכת להתאמת מהירות הנסיעה פועלת באופן נהדר ויכולה למנוע לא מעט דוחות תנועה. DS 4 זוכה לציון בטיחות של 7 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה.

תמורה למחיר DS 4 E-Tense

DS 4 E-Tense מוצעת בשתי רמות אבזור. גרסת הכניסה טרוקדרו מוצעת תמורת 248,990 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.0 אינץ', מערכת הפעלה בשפה העברית, מערכת ניווט מובנית, תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, משטח מגע בקונסולה שבין המושבים הקדמיים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7.0 אינץ', ריפוד דמוי עור בשילוב בד, תאורת אווירה בתא הנוסעים, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר לנוסעים במושב האחורי, תצוגה עילית, מנופים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, מתלים אדפטיביים, חיישני חניה היקפיים, עיטורים חיצוניים בגימור שחור מבריק, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'. חבילת אבזור הכוללת ריפודי עור בצבע אפור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים עם זיכרונות למושב הנהג, מערכת כניסה ויציאה קלה במושב הנהג, עיסוי במושבים הקדמיים, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, וחימום לגלגל ההגה, מוצעת תמורת תוספת של 20,000 ₪.

רמת האבזור הבכירה קרוס ריבולי מוצעת תמורת 278,990 ₪ וכוללת בנוסף לגרסת טרוקדרו גם ריפודי עור בצבע שחור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, עיסוי במושבים הקדמיים, חימום לגלגל ההגה, דוושות בגימור אלומיניום, גג זכוכית פנורמי חשמלי, מערכת מצלמות היקפיות, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, פנסי לד קדמיים עם תאורת לד מטריקס המסתגלת לתנאי הכביש, תאורת גישה במראות הצד, חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ', ועיטורים חיצוניים בסגנון רכב פנאי. ריפודי עור בצבע אפור מוצעים תמורת תוספת של 10,000 ₪. ריפודי עור נאפה בצבע חום כמו ברכב המבחן מוצעים תמורת תוספת של 20,000 ₪.

DS 4 היא משפחתית פרימיום נוטפת סטייל המיועדת לנהגים ההולכים ומתמעטים אשר מעדיפים מכוניות האצ'בק על פני רכבי פנאי, ולא מעוניינים במתחרות הגרמניות. מי שיבחר ב- DS 4 ייהנה מנוחות נסיעה מצוינת, אבזור עשיר, ביצועים טובים, ואווירה ייחודית ומחניפה. לחובתה תא מטען קטן והנדסת אנוש מאתגרת הדורשת תרגול.

בשאלת התמורה למחיר העניינים מתחילים קצת להסתבך. מחירן של גרסאות ה- PHEV מציב אותן בתחרות ישירה מול מרצדס A250e המציעה טווח נסיעה חשמלי נדיב יותר. גרסאות הבנזין מוצעות תמורת סכומים נמוכים הרבה יותר, ומעניקות תמורה עדיפה למחיר בשל פערי מחיר גדולים אותם יהיה קשה מאוד לכסות באמצעות החיסכון הצנוע בדלק של הגרסאות ההיברידיות הנטענות.

DS 4 E-Tense קרוס ריבולי אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק + מנוע חשמלי
הספק מרבי משולב 225 כ"ס
מומנט מרבי משולב 36.7   קג"מ
הספק מרבי מנוע בנזין 180/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי מנוע בנזין 30.6/3,000 (סל"ד/קג"מ)
הספק מרבי מנוע חשמלי 110 כ"ס
מומנט מרבי מנוע חשמלי 33.0 קג"מ
קיבולת סוללה 12.4 קוט"ש
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,400 מ"מ
רוחב כללי 1,830 מ"מ
גובה כללי 1,490 מ"מ
בסיס גלגלים 2,675 מ"מ
משקל 1,728 ק"ג
מיכל דלק 40 ליטרים
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.7 שניות
מהירות מרבית 233 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן) 76.9 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.9 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים מתוך 5 (2022)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר 278,990 ₪

DS 4 PHEV 2022