פיאט מציגה קרוסאובר העונה לשם פיאט 500X. בתפריט: עיצוב אופנתי, מגוון מנועים וגרסת הנעה כפולה
פיאט הציגה בתערוכת הרכב בפריז את הרכש החדש למשפחת הפיאט 500- פיאט 500X, הממוקם בין פיאט 500 הבסיסית למיניוואן פיאט 500L. הרכב יוצע עם מגוון רחב של מנועים ותיבות הילוכים, טכנולוגיות חדשות, עיצובים בהתאמה אישית וגרסת הנעה כפולה (4x4).
פיאט 500X
העיצוב של פיאט 500X משדר קומפקטיות עם מרחב פנימי. הרכב יוצע עם 12 צבעי מרכב שונים, חישוקי סגסוגת בקוטר של עד 18 אינץ', 7 אפשרויות לצביעת דיפוני הפנים ואפשרות לפגושי שטח המעניקים לרכב מראה קשוח יותר. אורכו של פיאט 500X עומד על 4,250 מ"מ, גובהו 1,600 מ"מ ורוחבו 1,800 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 350 ליטר.
פיאט 500X
פיאט 500X יוצע עם מערכת מולטימדיה U-connect בעלת מסך מגע בגודל 5 או 6.5 אינץ'. המערכת כוללת קישוריות בלוטות', שקעי AUX ו- USB, שליטה מגלגל ההגה ואינטגרציה עם הסמארטפון לתפעול אפליקציות שונות דרך מסך המגע ברכב. כמו כן, תוצע כאופציה מערכת שמע מתקדמת שפותחה בשיתוף עם חברת Beats של הראפר Dr. Dre.
פיאט 500X, תא הנוסעים
פיאט 500X ישווק עם ארבעה מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. גרסאות ההנעה הקדמית יוצעו עם ארבעה מנועים שונים וגרסאות ההנעה הכפולה יוצעו עם שלושה מנועים אחרים. גרסאות ההנעה הקדמית ישווקו עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 110 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 5 הילוכים, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר המפיק 140 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית בעלות 6 הילוכים, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.3 ליטר המפיק 95 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 5 הילוכים או מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר המפיק 120 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים.
פיאט 500X עם פגוש שטח
גרסאות ה- 4x4 יצויידו במנוע טורבו בנזין המפיק 170 כ"ס, מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.4 ליטר המפיק 184 כ"ס ומנוע טורבו דיזל בנפח 2 ליטר המפיק 140 כ"ס. כל המנועים בגרסאות ההנעה הכפולה ישווקו עם תיבת הילוכים אוטומטית בת 9 הילוכים וגרסת הדיזל תוצע גם עם תיבת הילוכית ידנית בת 6 הילוכים.
מערכת ההנעה הכפולה מנתקת ומחברת את גל ההינע האחורי באופן אוטומטי לאחיזה אופטימאלית בכל תוואי דרך ולצמצום צריכת הדלק. בורר מצבי הנהיגה החדש מכונה ע"י היצרן Drive mood selector או בתרגום חופשי "בורר מצב רוח של נהיגה" וזה מציע שלושה מצבי נהיגה המשפיעים על המנוע, מערכת ההעברה, ההגה והבלמים. מצב Auto נועד לצריכת דלק מינימלית ונוחות נסיעה אופטימאלית, Sport מחדד את תגובות המנוע והמכלולים ונותן "תחושה נמרצת" על פי פיאט, ומצב All Weather נועד לבטיחות מקסימאלית גם בתנאי דרך קשים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.