אחרי המתנה ממושכת, מציגה ב.מ.וו את אחיו הספורטיבי של ה- X3. אלינו הוא צפוי להגיע באוגוסט הקרוב
משנסתיימה ההמולה של ימי הפתיחה לעיתונות בתערוכת ג'נבה, מודיעה ב.מ.וו כי היא תשיק את ב.מ.וו X4 בתערוכת ניו יורק, שנה בדיוק לאחר חשיפתו של דגם הקונספט. דגם הייצור נראה למעשה כמעט זהה לקונספט, למעט שינויים עדינים בפגושים ובמרכב.
ב.מ.וו X4
ה- X4 הוא צעד נוסף במתקפת הדגמים של היצרנית הבווארית שממציאה נישות נוספות חדשות לבקרים. ה- X4 הוא גרסה ספורטיבית ומעוצבת של ב.מ.וו X3 ומבוסס על אותה פלטפורמה, כתוצאה מכך מידותיהם של שני הרכבים דומות מאוד. אורכו של ה- X4 עומד על 4,671 מ"מ, רוחבו 1,881 מ"מ, גובהו 1,624 מ"מ ובסיס הגלגלים זהה ל- X3 ועומד על 2,810 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 500 ליטרים או 1,400 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים.
ב.מ.וו X4
עיצובו של ה- X4 הוא כצפוי ספורטיבי ונחשק, הוא מציע עיצוב שרירי יותר מזה של ה- X3 עם גג משתפל לאחור ויציבה נמוכה שנראית רחבה יותר. תא הנוסעים נותר זהה ל- X3 אך על מנת לא לפגוע במרווח הראש ועל מנת לספק תחושה ספורטיבית יותר, המושבים הקדמיים הונמכו ב- 20 מ"מ ביחס ל- X3 ואילו המושבים האחוריים הונמכו ב- 28 מ"מ. על מנת לבדל את ה- X4 עוד יותר, תציע היצרנית חבילת M ספורט שתכלול עיצוב קרבי יותר לפגושים, חישוקים בגודל 18, 19 או 20 אינץ', הגה ספורטיבי עם כיתוב M, מערך מתלים ספורטיבי יותר, כיתובי M בתא הנוסעים ועוד.
ב.מ.וו X4
ב.מ.וו X4 יוצע עם ליין של שלושה מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. מנועי הבנזין מפיקים הספקים הנעים בין 184 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 ק"ג בגרסת 20i ועד 306 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בגרסת 35i. כל מנועי הבנזין ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה הילוכים ומערכת הנעה כפולה.
ב.מ.וו X4. תא הנוסעים
מנועי הדיזל ב- X4 מציעים הספקים הנעים בין 190 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בגרסת 20d ועד 313 כ"ס ומומנט מרבי של 64.2 קג"מ בגרסת 35d. מנוע הדיזל הקטן ישודך לתיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים בעוד שני האחרים יוצעו עם תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים. גם גרסאות הדיזל יוצעו עם הנעה כפולה בלבד.
ב.מ.וו X4. תא הנוסעים
מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, נמסר כי שיווקו של ה- X4 צפוי להחל באוגוסט הקרוב. רמות האבזור והתמחור טרם נקבעו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.