יונדאי משחררת פרטים רשמיים אודות יונדאי איוניק החדשה, יריבתה של טויוטה פריוס
לאחר ארבעה דורות של טויוטה פריוס ההיברידית ומספר דגמים שניסו להתחרות בה ללא הצלחה רבה, מגיע דגם שיכול לשנות את התמונה. היצרנית הקוריאנית חושפת את יונדאי איוניק, דגם היברידי חדש שככל הנראה יהווה תחרות אמיתית לטויוטה פריוס הפופולרית.
יונדאי אייוניק 2017
עיצובה של יונדאי איוניק החדשה מיישר קו עם סימני ההיכר של סגמנט המשפחתיות ההיברידיות ומבוסס על מרכב בתצורת נוצ'בק או פאסטבק בדומה למייסדת הסגמנט טויוטה פריוס ולשאר המתחרות כגון הונדה אינסייט. במקביל מקבלת יונדאי איוניק החדשה עיצוב זורם ודינמי עם סממני העיצוב של המותג כגון שבכת קירור טרפזית גדולה ופנסים ארוכים וצרים עם חתימת LED לצד עיטורים כחולים שרומזים כי מדובר בדגם ידידותי לסביבה. בין יחידות התאורה האחוריות מקשר חלון צר וכהה והפגוש האחורי עמוס בפלסטיקה שחורה. עיצוב הפנים של יונדאי אייוניק משדר איפוק מסויים וכולל מסך מולטימדיה שניצב במרכז הדשבורד, לוח מחוונים דיגיטלי שיציג את כל נתוני הרכב והסוללה, וגלגל הגה בעל שלושה חישורים ותחתית קטומה שמרמז על ניחוח ספורטיבי כלשהו.
יונדאי אייוניק 2017
יונדאי איוניק החדשה תצוייד במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר המפיק 105 כ"ס ומומנט של 15.0 קג"מ בשילוב מנוע חשמלי מגנטי בהספק 43 כ"ס שתוכנן במיוחד עבור יונדאי איוניק החדשה. המנוע החשמלי מוזן ע"י סוללת ליתיום-יון שנטענת באמצעות מנוע הבנזין ובסה"כ מספקת יחידת ההנעה ההיברידית הספק משולב של 141 כ"ס ב- 5.700 סל"ד. הכח מועבר לגלגלים באמצעות תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שתספק עפ"י יונדאי חווית נהיגה דינמית ומהנה לעומת חווית הנהיגה האנמית שמספקות המתחרות. תיבת ההילוכים מכויילת לחסכון אך מצויידת במצב ספורט ששומר על סל"ד גבוה בהילוכים הנמוכים ומאפשר ביצועים טובים יותר. יונדאי איוניק יכולה לנוע במהירויות של עד 120 קמ"ש במצב חשמלי בלבד ומציגה צריכת דלק משולבת של 22.4 ק"מ לליטר, גם בזכות מקדם גרר נמוך שעומד על 0.24Cd.
יונדאי אייוניק 2017
יונדאי איוניק עושה שימוש בפלטפורמה חדשה לחלוטין שמיועדת לרכבי הייבריד ולדגמי הפלאג-אין הייבריד העתידיים. יונדאי איוניק החדשה תצוייד בכל אבזור הנוחות המקובל כגון בקרת אקלים מפוצלת ומערכת בידור מתקדמת הכוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ' עם קישוריות מלאה ותוכנת ניווט. בנוסף תצוייד המשפחתית ההיברידית החדשה במערכות בטיחות מתקדמות כגון מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה צולבת מאחור ו- 7 כריות אוויר. ביונדאי צופים לאיוניק החדשה עתיד ורוד ויש לה את כול הנתונים להצליח. לכבישים הציבוריים תגיע יונדאי איוניק בשנת 2016.

תפריט נגישות








תחרות היא כל הסיפור
ברור שתחרות תטיב עם הלקוחות