ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

תגיות: , , , , מבחן דרכים ב.מ.וו סדרה 5 2017

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5. היצרנית הבווארית, שכה האמינה בייצור סדרה זו, הוכיחה לעולם שסדרה 5 כאן כדי להישאר.

ב.מ.וו 540i אקסלוסיב אוטומט
יתרונות   ביצועים, עיצוב, טכנולוגיה, בטיחות, הנאה מנהיגה
חסרונות   מרווח רגליים במושב האחורי, מחיר

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מצויידת במנועי טורבו בנזין חדשים אשר עברו שדרוג משמעותי ומצליחים לייצר עתה יותר כוח, בתצרוכת דלק מופחתת. הדור החדש כולל שלל מערכות בטיחות מתקדמות אשר שומרות בצורה יוצאת דופן, הן על הנוסעים ברכב והן על משתמשי הכביש סביבו. ב.מ.וו סדרה 5 החדשה בנויה על בסיס שלדה חדשה מופחתת משקל החזקה ב- 10% מהשלדה בדגם הקודם.

עיצוב ונוחות

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה בעלת עיצוב המשלב אלמנטים ספורטיביים מלפנים ואלגנטיים מאחור. הפנסים הקדמיים גדולים ורחבים ומחוברים אל גריל הכליות המפורסם, שזכה למסגרת כרום עבה ומשמעותית. פרופיל הצד של ב.מ.וו סדרה 5 החדשה שומר על מאפיינים של ב.מ.וו קלאסית - סרח עודף קצרצר בחזית, מכסה מנוע ארוך, וסרח עודף אחורי משמעותי המרמז כי מדובר במכונית בעלת הנעה אחורית. הזנב מעוצב בקווים מעוגלים, הפנסים האחוריים נמתחים מדלת תא המטען אל הכנף האחורית ומחברים את עיצוב הזנב לפרופיל. רכב המבחן זכה לפגוש אחורי ספורטיבי המכיל צמד פתחי מפלט גדולים ומעוצבים, חלק מחבילת העיצוב M.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מציגה גידול במידות לעומת הדגם היוצא. אורכה 4,935 מ"מ, רוחבה 1,868 מ"מ, גובהה 1,466 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים נמתח על פני 2,975 מ"מ.

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה נמכרת בישראל בשתי רמות אבזור - ספורט ואקסקלוסיב. בנוסף, ניתן לבחור מבין שלוש חבילות עיצוב - לוקצ'ורי, ספורט-ליין, וחבילת M. לנסיעת המבחן התייצבה ב.מ.וו i540 ברמת אבזור אקסקלוסיב עם חבילת העיצוב M. עיצובו החיצוני של דגם זה מציע מראה ספורטיבי ואגרסיבי. חבילת העיצוב M כוללת בין היתר מתלים מונמכים שכויילו בסיוע חטיבת M - סדנת השיפורים של ב.מ.וו.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

על מנת ליצור מראה ספורטיבי, מתהדרת היפהפייה הגרמנית בחצאיות צד בולטות. חישוקי הגלגלים בקוטר 18 אינץ' עשויים סגסוגת אלומיניום קלה ותורמים אף הם לעיצוב הקרבי. שני פתחי האגזוז מלבניים, רחבים במיוחד וממוקמים בשולי הפגוש האחורי. לצדו של הגריל הקדמי צמד פנסי LED כפולים ומעוגלים. בתחתית הפגוש הקדמי כונסי אוויר עמוקים ומאיימים הנפרשים לאורך כל חזית המכונית.

בראש הקונסולה המרכזית שוכן מסך השליטה המרכזי בגודל 10.25 אינץ'. המערכת מסוג I Drive Touch, מאפשרת שליטה דרך צג המגע בעזרת מתגי השליטה הממוקמים בין המושבים הקדמיים, או באמצעות מתגים הממוקמים על גלגל ההגה. בורר הפונקציות העגול המוקף טבעת גלילה כסופה, מוכר מגלגולים קודמים של מערכת איי-דרייב של ב.מ.וו ומאפשר תפעול קל וחלק של כלל האפליקציות. לצדו של הלחצן המרכזי העגול מוקמו עוד שבעה כפתורי בקרה לניווט מהיר בין הפונקציות השונות של המערכת. מערכת איי-דרייב החדשה אינטואיטיבית וידידותית לעומת גרסאות קודמות, אך עדיין לא מצטיינת בקלות התפעול.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

בין שאר האפליקציות המגיעות כסטנדרט, ניתן למצוא תוכנת ניווט מעולה בשפה העברית מבית ב.מ.וו. על אף שאיננה מזהה עומסי תנועה בישראל מצליחה תוכנת הניווט לזהות שמות של רחובות וכבישים באופן מדויק וכן את המהירות המותרת בכל קטע דרך. מערכת הניווט אינה מפריעה להפעלתן של אפליקציות נוספות כגון נגן השמע, אלא פועלת ברקע ומציגה בצד המסך את הפנייה הבאה הנדרשת בנתיב הנסיעה הנבחר. המידע ממערכת הניווט מוקרן גם על גבי השמשה הקדמית.

כיאה לצאצאית בשושלת מפוארת של דגמי ב.מ.וו בכלל, וסדרת 5 בפרט, גם בדגם החדש איכות החומרים בתא הנוסעים כוללת את המיטב שיש לתעשיית הרכב הגרמנית להציע. יתרה מכך, אופן הרכבת הדיפונים והנדסת האנוש המיושמת במכונית נושאים את תו התקן חסר הפשרות של ב.מ.וו. נראה כי אופן הירידה לפרטים הקטנים בסדרה 5 החדשה כולל מעקב קפדני אחר כל תפר בריפוד המושבים ואת תפעולו המדויק של כל כפתור ולחצן בתא הנוסעים.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מציגה מושבים קדמיים בעלי 16 מצבים כוונון חשמליים הניתנים לשמירה בזיכרון המכונית. באמצעות פנל שליטה יעיל ונוח לתפעול, ניתן לשלוט על גובה המושב, להסיטו קדימה ואחורה, לכוון את זווית מסעד הגב, לנפח ולרוקן שלוש כריות אוויר לתמיכה בגב המושב, וכן לכוון את גובה ועומק משענת הראש. בזמן כיוונון המושב מופיעה בצג מערכת המולטימדיה גרפיקה משעשעת המתארת את תזוזת המושב באמצעות חצים. המושבים הקדמיים כוללים גם אוורור וחימום בשלוש עוצמות שונות. לרשות הנהג הגה מחומם ומאוורר, עם אפשרות שליטה דרך המפתח החכם של הרכב.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

תאי האחסון הממוקמים בדלתות הקדמיות יוכלו להכיל בקבוקי שתייה בנפח ליטר אחד. לנוחיותם של הנהג והנוסע לצדו קיימים עוד שני תא אחסון ממוזגים בגודל בינוני הניתנים לסגירה. האחד בתחתית הקונסולה המרכזית, והשני תחת משענת היד האמצעית. בידוד הרעשים המשובח מסייע לתא הנוסעים להישאר שקט ונעים גם במהירויות גבוהות מאוד.

מערכת בקרת האקלים המתקדמת דואגת לשמור גם על איכות האוויר בתא הנוסעים ולא רק על הטמפרטורה. מערכת טיהור אוויר חדשנית מנקה את האוויר באמצעות מניפולציה אלקטרומגנטית על חלקיקי האוויר בתא הנוסעים, והתוצאה הינה אוויר נקי ומופחת לחות וחלקיקי אבק. בנוסף, מתוקנת כסטנדרט מערכת בישום אוויר בעלת שמונה ניחוחות שונים וכן בקרה על עוצמת הבישום. באמצעות טיימר המותקן במפתח הרכב החכם, ניתן לקבוע את טמפרטורת תא הנוסעים וניחוח הבישום ברכב במועד מדוייק הנקבע מראש. בתוספת תשלום ניתן לקבל מערכת בקרת אקלים עם פיצול לארבעה אזורים.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מצויידת בשלל מצלמות המנטרות באופן שוטף את מהלך הנסיעה. באמצעות כפתור שליטה ייעודי, ניתן לברור בין כל אחת מהמצלמות המכסות שדה ראייה מקיף של 360 מעלות. המצלמות מסייעות בתמרוני חנייה וברחובות צפופים העלולים לאתגר מכונית גדולה כמו סדרה 5. מערכת השמע בגרסת אקסקלוסיב הינה מהטובות והאיכותיות להן האזנו לאחרונה. המערכת מחולקת ל- 9 ערוצים ומבוססת על 16 רמקולים מבית הרמן-קרדון בעוצמה אימתנית של 600 וואט.

ישיבה קצרה במושב האחורי מספיקה בכדי להבין שב.מ.וו סדרה 5 החדשה דואגת קודם כל לנוחות הנהג והנוסע לצדו ורק אחר כך לנוחות הנוסעים מאחור. מרווח הרגליים מאחור קטן יחסית למכוניות בקטגורית הסלון, כמו כן נעדרים תאי אחסון פרקטיים. משענת היד האמצעית כוללת מתקן לשתי כוסות שתיה. חסר לנו חיבור USB או נקודת חשמל V12 להטענת טלפונים ניידים. לאלו המחפשים מושב אחורי מפנק ומתכוונים להפקיד את ההגה בידי נהג אחר, נמליץ לבדוק את ב.מ.וו סדרה 7.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

ביצועים

ב.מ.וו i540 היא הגרסה החזקה ביותר של סדרה 5 החדשה המשווקת בישראל נכון להיום. המנוע בנפח 2,998 סמ''ק בעל שישה צילינדרים בטור, מחוזק בשני מגדשי טורבו ונושא תג Efficient Dynamics המבטיח ביצועים משופרים ויעילות גבוהה. ההספק המרבי עומד על 340 כ''ס הזמינים החל מ- 5,500 סל''ד. המומנט המרבי 45.9 קג''מ מתקבל כבר ב- 1,380 סל''ד נמוכים במיוחד. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ''ש אורכת 5.1 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל- 250 קמ''ש. על אף גדישת הטורבו, עקומת הכח לינארית ומאוזנת. ב.מ.וו סדרה 5 החדשה יודעת להעניק נינוחות בטווח סל''ד נמוך, אך גם יודעת לספק את הסחורה בטווחי סל"ד גבוהים ולהעניק חוויה של נהיגה במכונית ספורטיבית.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה משווקת בישראל עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית. שליטה ידנית בהעברת ההילוכים, הקרויה סטפטרוניק על פי ב.מ.וו, מתאפשרת בעזרת מנופים מאחורי גלגל ההגה וכן ממוט ההילוכים עצמו. בורר מצבי הנהיגה ממוקם ליד מוט ההילוכים ומאפשר בחירה בין שלושה מצבי נהיגה שונים: קומפורט, ספורט, ואקו-פרו. מעבר בין מצבי הנהיגה השונים ישנה בהתאם את אופי פעולת הבולמים, תיבת ההילוכים, ומשקל ההגה.

במצב הנהיגה אקו-פרו נצבע לוח המחוונים בתאורה בגווני תכלת. הנתונים שיוצגו הם צריכת הדלק, וכמות CO2 הנפלטת מהאגזוזים. במצב זה הופכת המכונית לשלווה ורגועה. בשיוט רגוע מופסקת פעולתם של שלושה צילינדרים, השבים לפעולה רק כאשר מתעוררת דרישה לכוח נוסף מצד הנהג, לטובת עקיפה למשל.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

מצב הנהיגה קומפורט הוא המאוזן ביותר. הוא מציע שילוב של נהיגה ידידותית לסביבה מחד וספורטיבית מאידך. במצב נהיגה זה גלגל ההגה מקבל משקל סביר, ומערכת הבולמים משככת באופן אופטימלי את מהמורות הכביש. תא הנוסעים נותר שקט ונעים והנסיעה עוברת ללא דרמות מיותרות.

מצב הנהיגה ספורט עורר את סקרנותנו. במצב נהיגה זה לוח המחוונים נצבע אדום לוהט וצג המולטימדיה משתף פעולה אף הוא. שני שעונים המוצגים בצג המרכזי מדווחים על ניצול כוחות הסוס והמומנט הזמין ומעניקים הרגשה של נהיגה במכונית מרוץ. במצב נהיגה זה מוקשחים הבולמים, ההיגוי הופך כבד, תיבת ההילוכים מושכת הילוכים ושומרת על המנוע בתחום היעיל, כריות התמיכה במושב מתנפחות, ודוושות הבלם והתאוצה הופכות רגישות יותר.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

בסדרה 5 החדשה קיים גם מצב נהיגה ספורט-פלוס, ההופך את ההתנהלות לעצבנית וקרבית אף יותר. מצבי הנהיגה ספורט וספורט-פלוס אינם מיועדים לנהיגה יומיומית שגרתית עם המשפחה. אלו הם ''מצבי מלחמה'', בהם משילה מעצמה המכונית את הרושם המאופק והיוקרתי והופכת לחיית טרף ללא רסן וללא עכבות. מערכת בקרת היציבות מתקשה לרסן את הכוח שמקורו בציר האחורי המאיים לסחרר את המכונית. במידה ותבחרו לנטרל את בקרת היציבות יסתחררו הגלגלים האחוריים כמעט בכל יציאה מהמקום ולא היינו ממליצים לנהוג כך בכבישים ציבוריים.

תיבת ההילוכים מצליחה להבין בדיוק את כוונת הנהג. במידה ותידרש לביצועים ספורטיביים, תמשוך התיבה את העברת ההילוכים באופן מתוזמן להפליא. לעומת זאת, בזמן נהיגה רגועה תדאג התיבה לנצל את 8 ההילוכים באופן יעיל ושקט.

בפני מהנדסי ב.מ.וו הוצב אתגר לא פשוט. נדרש מהם לתכנן מכונית המשלבת ביצועים ספורטיביים, נוחות נסיעה ללא פשרות בכל תנאי דרך, חסכון בדלק, משקל נמוך, וכמו כן שמירה על חלל תא נוסעים שקט. התוצאה הינה מערכת מתלים מהטובות והמתקדמות בקטגורית הסלון כיום המייצגת בכבוד את הידע, הניסיון ואינספור שעות העבודה שהושקעו בפיתוחה. באמצעות מתלים קדמיים מסוג עצמות עצה כפולות ומתלה אחורי רב חיבורי בעל 5 נקודות חיבור, מצליחה ב.מ.וו סדרה 5 החדשה לשכך את כל מה שנקרה בדרכה, בין אם זהו בור בכביש סלול או דרך עפר משובשת. איכות הנסיעה מעולה הן בכבישים מהירים והן בכבישים משובשים. במצב ספורט-פלוס מורגשת במיוחד עבודת המתלים הקשיחים, שאינם מאפשרים זווית גלגול גדולה.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

תוך כדי שמירה על מינימום רעשי חוץ ודרמות מיותרות בתא הנוסעים, מצליחה המכונית לספק הנאה בלתי נגמרת ממנועה העוצמתי וממערכת ההנעה האחורית. אחיזת הכביש בסיבובים חדים יוצאת דופן וכך גם התנהגות המכונית במהירויות גבוהות. שלדת ב.מ.וו סדרה 5 החדשה בנויה מחומרים קלי משקל ומפזרת את משקל המכונית בצורה אופטימלית בין הצירים ללא הפעלת לחץ מיותר על רכיבי ההיגוי. משמעות הדבר שחלקה האחורי של המכונית כבד מספיק ומאפשר אחיזת כביש גבוהה לציר המניע את המרכב, והציר הקדמי לא לוקח חלק בהנעה ומאפשר היגוי מדוייק ומהנה. אנו ממליצים בחום להוציא את היפיפייה הבווארית מחוץ לכבישי הכרך אל עבר כבישי הפריפריה המפותלים וליהנות מיכולות ההיגוי המהנות שהיא מציעה.

צריכת דלק

ב.מ.וו מספרים כי סדרה 5 החדשה אווירודינמית מתמיד, מה שתורם גם לחיסכון בדלק. היצרן מצהיר על צריכת דלק משולבת העומדת על 13.9 ק"מ לליטר. במהלך המבחן לא הצלחנו להתקרב לנתון המרשים וצריכת הדלק המשולבת עמדה על 5.7 ק"מ לליטר. הניהוג המשובח של ב.מ.וו סדרה 5 החדשה גרם לנו לנהוג בה כמכונית ספורט ולא כמכונית סלון. אנו בטוחים כי בנהיגה שגרתית תציג המכונית צריכת דלק חסכונית יותר.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

עלויות אחזקה

ב.מ.וו סדרה 5 משווקת עם שלוש שנות אחריות מלאות ללא הגבלת קילומטרים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 12,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 768 ₪, עלות הטיפול השני 1,254 ₪, עלות הטיפול השלישי 768 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,254 ₪. עלות ארבעת הטיפולים הראשונים עומדת על 4,044 ₪.

בעוד עלות הטיפולים השוטפים סבירה יחסית למכונית יוקרה, עלות חלקי החילוף גבוהה. מחיר פנס קדמי עומד על 18,562 ₪, מחיר פנס אחורי 2,393 ₪, ומחיר מראת צד קומפלט עומד על 6,144 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

בטיחות

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה זכה לציון 5 כוכבים במבחני הבטיחות של ארגון Euro Ncap. ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מאובזרת כסטנדרט בשש כריות אוויר, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על רכבים בשטח מת, בלימה אוטומטית במהירויות עירוניות כולל זיהוי הולכי רגל, חיישני נסיעה לאחור, ומצלמה אחורית. רמת האבזור אקסקלוסיב כוללת בנוסף לאבזור בדגם הספורט, גם בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע אקטיבי בשמירה על נתיב הנסיעה, התרעה מפני התנגשות צדית הכוללת התערבות אוטומטית בהיגוי הרכב, ומערכת סיוע לנהג בתמרוני חירום.

ב.מ.וו סדרה 5 2017ב.מ.וו סדרה 5 2017

תמורה למחיר

כאמור, ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מוצעת בישראל בשתי רמות אבזור - ספורט ואקסקלוסיב. רמת האבזור ספורט מגיעה בשילוב חבילת עיצוב ספורט-ליין ומחירה מתחיל ב- 420,000 ₪. גרסת אקסקלוסיב הבכירה והיקרה יותר, מוצעת במחיר 620,000 ₪ ומאפשרת בחירה באחת משתי חבילות העיצוב - לוקצ'ורי או M-Sport.

אבזור הנוחות שמציעה ב.מ.וו סדרה 5 החדשה כולל רשימה ארוכה ומגוונת של פריטים התורמים לתחושת היוקרה במכונית. בין השאר ניתן למצוא גלגל הגה המרופד עור איכותי עם כוונון חשמלי לגובה ולעומק, מערכת ניווט מקורית מבית ב.מ.וו, ערוצי טלוויזיה בלוויין (ערוצי עידן פלוס), חלון שמש חשמלי, פנסי חזית עוקבי פנייה מסוג LED, תאורת אווירה עם אפשרות לבחירת צבע ועוצמה, מראות מונעות סנוור, וזיכרון פנימי בנפח 20 ג'יגה. רמת האבזור אקסקלוסיב מוסיפה בין היתר מערכת חנייה אוטומטית בניצב ובמקביל, מערך מצלמות היקפי עם תצוגת 3D, ומפתח חכם בעל צג מגע המאפשר שליטה מרחוק על חלק ממערכות הרכב.

השייכות המשפחתית של ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מביאה עימה ציפיות גדולות מצד הרוכשים הפוטנציאליים, ותו התקן חסר הפשרות של יצרנית הרכב הבווארית מבטיח כי גם מכונית זו תציג הנדסת אנוש מהמתקדמים ביותר בתעשיית הרכב. ב.מ.וו סדרה 5 החדשה היא מכונית מרשימה המציעה איכות נסיעה ברמה הגבוהה ביותר לצד חווית נהיגה ספורטיבית אמיתית.

ב.מ.וו 540i אקסלוסיב אוטומט
מנוע טורבו בנזין 2,998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 6,500-340/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 45.9/1,380-5,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלאנטרית 8 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,936 מ"מ
רוחב כללי 1,868 מ"מ
גובה כללי 1,479 מ"מ
בסיס גלגלים 2,975 מ"מ
מיכל דלק 68 ליטרים
נפח תא מטען

530 ליטרים

משקל עצמי 1,670 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 5.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 5.7 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (מתוך 5)
מחיר

620,000 ₪

ב.מ.וו סדרה 5 2017 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

וויה קוראג' חשמלי במבחן דרכים

בתוך מבול רכבים סיניים המשווקים בישראל, ואחרים העושים את דרכם אלינו, השיקה דלק מוטורס את רכב הפנאי ה...

אלעד לרך23 אוקטובר 2025

יונדאי אלנטרה N במבחן דרכים

יונדאי אלנטרה N הינה גרסת הספורט הקרבית של המשפחתית הפופולרית אשר מתחרה בעיקר בסקודה אוקטביה RS. היו...

אלדר מנורי19 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu