סובארו אאוטבק במבחן דרכים

סובארו אאוטבק הגיע אלינו לסוף שבוע חורפי וגרם לנו לרצות לעבור לאלפים השוויצריים או לפחות לקפוץ לטיול בחרמון

תגיות: , , , ,

סובארו כנראה לנצח תהיה מזוהה בישראל עם הלאונה המיתולוגית והספרטנית שכבשה את שוק הרכב הישראלי בשלהי שנות ה- 80. אבל האמת היא שמשפחתיות עם מנועי 1.6 ליטרים לא אפיינו את ערכי הליבה של היצרנית היפנית אשר ברחבי העולם מזוהה עם מפלצות ראלי ובעיקר עם רכבי סטיישן בעלי הנעה כפולה, צנועים למראה אך עתירי יכולות.

סובארו אאוטבק
יתרונות נוחות נסיעה, מרווח, שימושיות, יכולת שטח, בטיחות, אחריות
חסרונות חסר פוזת שטח סקסית, מרגיש מעט כבד, יקר

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

סובארו אאוטבק הוא אחד הדגמים שבנו את התדמית הייחודית של המותג. הוא הוצג לראשונה בשנת 1994 על בסיס גרסת הסטיישן של סובארו לגאסי, שהוגבהה מעט ועוטרה בחיפויי פלסטיק היקפיים, אך חשובה יותר מאלה היא מערכת ההנעה הכפולה הסימטרית של סובארו שהעניקה לרכב יכולת להתמודד עם בוץ ושלג ולקחה אותו הרחק מעבר לכביש הסלול. הדור החמישי של סובארו אאוטבק הושק לאחרונה בישראל ויצאנו לנסיעת מבחן עם גרסת הלקצ'ורי הבכירה המוצעת במחיר 254,900 ₪.

עיצוב ונוחות סובארו אאוטבק

סובארו אאוטבק שומר על המתכון המוכר וממשיך להתבסס על סובארו לגאסי, הידוע כסובארו B4 במחוזותינו. בחזית גריל גדול עם עיטורי כרום אופקיים בולטים, והפגוש מציג משטח פלסטיק מושחר גדול עם פנסי ערפל ועיטורים בגווני כרום ואלומיניום. הפרופיל מעודן עם קו מותניים המטפס לאחור ומסגרת כרום בולטת סביב חלונות הצד הגולשת גם אל עיצוב מראות הצד. לכך מתווספים חיפויי פלסטיק מושחרים בעיצוב מקורי סביב בתי הגלגלים, וחצאית מושחרת בספי הדלתות. בולטים במיוחד פסי הגגון המסיביים המצליחים ליצור רושם של רכב גבוה ממידותיו האמיתיות. מאחור ספויילר גדול, פנסי לד עם תאורה מעוצבת, ופגוש מסיבי שופע פלסטיק מושחר.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

ניכר כי מעצבי סובארו התאמצו להעניק לאאוטבק מראה אגרסיבי וקרבי לעומת דגמי העבר, אך הבסיס הוא עדיין מרכב סטיישן נמוך יחסית. כנראה שלקוחות שמחפשים SUV לא באמת ישקלו אותו כחלופה, ויתעניינו בדגמים אחרים באולם התצוגה של סובארו. הניסיון לחזק את אפקט הפנאי פגע מעט במראה האלגנטי והמעודן שאפיין את הדורות הקודמים, אך לטעמי עדיין מדובר ברכב נאה ובעל אמירה.

סגמנט רכבי הסטיישן-פנאי בישראל לא ממש שופע אפשרויות ולמעשה המתחרה היחיד הוא וולוו V60 קרוס קאנטרי המציג מימדים דומים אך שייך לסגמנט הפרימיום. אורכו של סובארו אאוטבק עומד על 4,870 מ"מ, רוחבו 1,875 מ"מ, גובהו 1,675 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,745 מ"מ. מרווח הגחון נדיב ביחס לרכבי פנאי משפחתיים ועומד על 213 מ"מ.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

גם תא הנוסעים מוחק כל זכר לפשטות שאפיינה את סובארו, והוא מקום שנעים מאוד לשהות בו גם בנסיעות ארוכות. ריפודי העור בגווני שחור ובז' נראים נהדר. הדשבורד בנוי ממספר מפלסים, חלקם מעוטרים בתפרי עור נאים. המסך המרכזי הגדול והאנכי מותקן בשיפוע וכולל סביבו פקדים פיזיים בודדים. בין המושבים קונסולה מוגבהת מחופה עור עם בורר הילוכים מסורתי ומשענת יד גדולה. ההגה שופע פקדים גדולים. לוח המחוונים אנלוגי עם מסך קטן במרכזו, ואני ציפיתי ללוח מחוונים דיגיטלי ברכב עם מסך מרכזי גדול ומתקדם. דיפוני הדלתות נאים ומרופדים בחיפוי עור עם תפרים בשילוב שחור ובז'.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

איכות החומרים טובה מאוד. הדיפונים רכים ונעימים למגע במקומות בהם נוגעות הידיים לעיתים קרובות, וריפודי העור עבים ואיכותיים. איכות ההרכבה טובה ולא נשמעו רעשי פלסטיקה במהלך הנסיעה. הסתייגות קלה נרשמה כשכיוונתי את המושב לתנוחת הישיבה הנוחה לי שהייתה נמוכה יחסית, והמושב התחכך בדופן הקונסולה המרכזית ויצר רעש מציק.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

תא הנוסעים של סובארו אאוטבק אינו שופע פתרונות אחסון. התא שמתחת למסך המרכזי מכיל את חיבורי המדיה והוא קטן יחסית כך שיתקשה להכיל סמארטפון, אותו תאלצו להניח באחד ממתקני הכוסות שבין המושבים הקדמיים. התא שמתחת למשענת היד מציע מגש רדוד מאוד שיוכל לשמש בעיקר עבור מטבעות, ומתחתיו תא אחסון נוסף שאינו גדול במיוחד משום שחלק מהמקום נגזל על ידי נגן דיסקים שבו לא נתקלנו כבר המון זמן. תא הכפפות אינו גדול במיוחד אך מדופן היטב. התאים בדלתות מלפנים ומאחור אינם גדולים אך כוללים מגרעת עבור בקבוקי שתיה.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

המסך הגדול העלה חששות מפני הנדסת אנוש מורכבת, אך בתחום זה הופתענו לטובה. המסך האנכי מותקן בשיפוע כך שחלקו התחתון קרוב יחסית אל ידי הנהג והשימוש בו לא מצריך שליחת ידיים למרחק. הממשק עולה במהירות ומאפשר גישה אל הפונקציות רגעים ספורים לאחר ההתנעה. בצידי המסך פקדים פיזיים לשליטה בטמפרטורה, ובחלקו התחתון של המסך מופיעים באופן קבוע פקדי שליטה וירטואליים בבקרת האקלים. פריסת התצוגה של ממשק אפל קאר פליי נהדרת עם תצוגה ענקית של מערכת הניווט.

היינו שמחים אילו פונקציות Auto Hold של בלם היד החשמלי ומערכת ה- Start&Stop היו נשלטות על-ידי פקדים פיזיים מסורתיים ולא דרך המסך בלבד. ההגעה אליהן מהירה יחסית בזכות קיצור דרך המופיע על המסך, אך לטעמי פונקציות אלה צריכות לזכות לפקדים פיזיים בתא הנוסעים כדי לאפשר הפעלה או ביטול מהירים ואינטואיטיביים. המסך רגיש לאור ובשעות היום היה כמעט בלתי אפשרי לראות את תצוגת המסך כאשר וילון הגג פתוח. גלגל ההגה שופע פקדים אך למרות מראהו המאיים השימוש בו אינטואיטיבי.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

הכניסה אל סובארו אאוטבק נוחה בזכות מושבים מוגבהים ודלתות גדולות עם מפתח רחב. אין צורך להניף את הרגליים בכניסה, אך חשוב לזכור כי לא מדובר ברכב פנאי עם גג מוגבה כך שמתעורר צורך בכיפוף קל של הראש כדי להימנע ממפגש עם המשקוף. המושבים לא גבוהים מספיק ולכן הרגליים שלוחות לפנים ולא בזווית ישירה כמו בג'יפונים. המושבים נהדרים ונוחים מאוד. מסעד הרגליים מעט קצר ואילו מסעד הגב מעולה ומשלב בין רכות מפנקת לתמיכה הולמת למותניים ולפלג הגוף העליון. משענת הראש מתכוונת למרחק ומספקת תמיכה לצוואר בנסיעות ארוכות. תחושת המרווח טובה אך רכבי פנאי מסורתיים יעניקו תחושה אוורירית יותר.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

המושב האחורי רחב ומרווח כך שיוכל לאכלס שלושה נוסעים בוגרים, אך המושב המרכזי לא נוח עקב מבנה מוגבה, מסעד גב נוקשה ומדרגת תעלת הינע בולטת. משענות הראש הענקיות מספקות תמיכה מעולה לצוואר גם לנוסעים מאחור. מרווח הרגליים מעולה וגם מרווח הראש יוצא נשכר ממרכב הסטיישן עם הגג הנמתח לאחור. הנוסעים מאחור ייהנו מפתחי מיזוג, שקעי טעינה מסוג USB, מאפרה (שבטעות חשבנו שכבר חלפה מהעולם), ושמשות אחוריות כהות. דגמי העבר של סובארו אאוטבק צוידו בגג שמש ענקי אך הדגמים האחרונים מגיעים עם חלון גג נפתח קטן, ממנו לא ייהנו נוסעי המושב האחורי.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

לסובארו אאוטבק תא מטען בנפח 561 ליטרים והוא מרגיש גדול אף יותר בזכות המבנה הרבוע והשימושי. סף הטענה נמוך במפלס אחיד עם רצפת תא המטען מאפשרים הכנסת והוצאת ציוד בקלות יתרה, במיוחד אם מדובר בחפצים גדולים. גם הכלב שלכם ישמח לקפוץ לתא מטען כזה. לרכב המבחן ברמת האבזור הגבוהה פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען. בתא המטען שקע חשמל, פתרונות עגינה שימושיים וגם וילון מסיבי להסתרת הציוד. מתחת לרצפה גלגל חלופי זמני. דיפון הרצפה נתלה באמצעות וו על המשקוף בכדי לאפשר גישה נוחה לגלגל החלופי. קיפול המושב האחורי מתבצע באמצעות משיכת מנוף בדופן המושב, ובמצב זה צומח נפח תא המטען לכדי 1,306 ליטרים עם רצפה שטוחה ושימושית.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

תנוחת הנהיגה ושטח השמשות הגדול מספקים ראות מעולה החוצה ותחושת שליטה טובה במרכב הגדול. שדה הראיה לפנים ולצדדים טוב מאוד על אף קורות A מסיביות למדי. גם הראות לאחור מוצלחת למרות קורות אחוריות עבות ובזכות החלונות הרבועים ושמשה אחורית גדולה המצוידת במגב גדול עבור ימים גשומים, בניגוד למגבים הקטנטנים המקובלים היום. מראות הצד גדולות, ממוקמות היטב ומכסות שדה ראיה רחב. רמת האבזור הבכירה לקצ'ורי כוללת בנוסף למצלמת רוורס מעולה גם מצלמה קדמית ומצלמה מתחת למראת הצד הימנית שמסייעת בתמרוני חניה, ובמקרה של האאוטבק גם בנסיעות שטח. חבל שאין מצלמה גם בצד שמאל שהייתה משלימה מערכת מצלמות היקפיות.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

המתלים הרכים מספקים נוחות נסיעה משובחת עם ספיגה של מרבית השיבושים העירוניים ושיכוך הולם גם לאכזריים שבהם, תוך שמירה על שקט מצד הבולמים. גם מחוץ לעיר הרשימה פעולת המתלים עם נסיעה נעימה על כל תוואי כביש ובליעה של בורות ושיבושים ללא חבטות ונדנודים. נוחות הנסיעה מרשימה עוד יותר על רקע השימוש במתלים סטנדרטיים, ללא בולמי אוויר או בולמים אדפטיביים. הרוחות העזות בימי המבחן לא גרמו לרכב לאבד את שלוותו והוא נותר יציב ונטוע בנתיב, ללא תנודות מרכב המערערות את בטחון הנהג. בידוד רעשי הכביש טוב אך בימי המבחן הגשומים רסס המים יצר רעש שחדר אל תא הנוסעים. גם בידוד רעשי הרוח טוב אך גם הוא התקשה מעט עם הרוחות העזות. שאון המנוע מבודד היטב ורק תחת עומס חודר פנימה צלילו המנסר.

ביצועים סובארו אאוטבק

סובארו אאוטבק מצויד ביחידת הנעה בתצורה מסורתית של סובארו הכוללת מנוע בנזין אטמוספרי 4 צילינדרים בתצורת בוקסר בנפח 2,498 סמ"ק עם הספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 25.7 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומערכת הנעה כפולה סימטרית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות והמהירות המרבית עומדת על 193 קמ"ש.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

כפי שרומז המפרט הטכני, ביצועים מסעירים הם לא מנת חלקו של סובארו אאוטבק. מדובר ברכב גדול יחסית עם מנוע אטמוספרי בהספק נמוך ביחס למקובל בנפח דומה, כך שמראש לא הגעתי עם ציפיות גבוהות. המנוע מתעורר לחיים עם צליל הבוקסר הייחודי של סובארו והיציאה מהמקום מעט מהוססת אך לחיצה נחושה תניב תגובה החלטית יותר. בתאוצות הביניים התקבלו תגובות עדיפות אך גם שם אם תחפצו בצבירת מהירות משכנעת תאלצו להצמיד את הדוושה לרצפה וגם להתמודד עם שאון המנוע בעל הצליל המנסר החודר אל תא הנוסעים. יודגש כי לרוב יחידת ההנעה משרה אווירה נעימה ורגועה והרכב כמובן לא יתקשה להשתלב בתנועה, אך המחסור בכוח מורגש כשמבקשים להאיץ, בעיקר אם הרכב עמוס או בעליות.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

תיבת ההילוכים הרציפה זכתה לכיול מוצלח. ברוב מצבי הנהיגה היא מצליחה לדמות היטב העברות הילוכים ולייצר תחושה של גיר אוטומטי פלנטרי. מנופי העברת ההילוכים מגלגל ההגה פועלים היטב ומעניקים לנהג שליטה בבחירת ההילוך, אך הורדת הילוכים בירידה ארוכה לא העניקה בלימת מנוע מספקת. במצב ספורט מתחדדת פעולת תיבת ההילוכים עם תגובה מהירה יותר ללחיצה על דוושת התאוצה, באופן ההולם את אופיו של הרכב. תחת עומס עולה הסל"ד ונחשפת התנהגות של תיבת הילוכים רציפה קלאסית אך גם במצבים אלה היא נעימה יחסית לתיבות מסוג זה ומצליחה להוריד במהירות את הסל"ד לרמה נסבלת.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

המתלים הרכים גרמו להנמכת ציפיות לקראת פרק הנהיגה הדינמית, אך סובארו אאוטבק הצליח להפתיע עם כיול מתלים מוצלח המשלב ריסון הולם המונע זוויות גלגול מוגזמות בעיקולים וגם תנועות מרכב גמלוניות שחששנו להיתקל בהן. היציבות הכיוונית מעולה ומעניקה בטחון רב בנהיגה במזג אוויר סוער עם רוחות עזות וגשמים. רמות האחיזה גבוהות ואפשרו לצלוח בזהירות קטעי כביש מפותלים גם בגשמים עזים בזכות מערכת ההנעה הכפולה היעילה. משקלו של ההגה מוצלח וכך גם רמת הדיוק, אך מעט יותר תקשורת הייתה הופכת אותו למהנה ויעיל יותר. הבלמים הגיבו בתחילה עם נשיכה נחושה והחלטית, אך בהמשך דעכו מעט לאחר שימוש אינטנסיבי בירידה ארוכה.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

תנאי מזג האוויר במהלך מבחן הדרכים אפשרו לנו לטבול את גלגליו של סובארו אאוטבק בבוץ וליהנות ממערכת ההנעה הכפולה שסייעה לו להתקדם בתנאים שנראים בלתי אפשריים עבור רכב סטיישן מגודל. המתלים הרכים סיפקו נוחות נסיעה מצוינת בשבילים זרועי אבנים, וגיהצו היטב גם את החריצים שיצרו זרמי המים בקרקע, תוך שמירה על מרכב מאוזן ומרוסן. סרחי העודף המשמעותיים יקשו עליו בתמרונים צפופים ובטיפוסים על מכשולים.

צריכת דלק סובארו אאוטבק

במבחן הדרכים שלנו שכלל ברובו נסיעה בין עירונית וגם נסיעה בתוואי הררי עם עליות תלולות, נמדדה צריכת דלק משולבת של 11.5 ק"מ לליטר, בדומה לנתוני היצרן. נתוני היצרן אינם מרשימים ומתריעים מראש מפני צריכת דלק שאינה חסכונית, אך לפחות הם ריאליים ולא משלים את הלקוחות. חשוב לציין שבנסיעה רגועה בתוואי מישורי ניתן לשפר את צריכת הדלק מעבר לנתוני היצרן. מיכל דלק בנפח 63 ליטרים מאפשר טווח נסיעה של כ- 720 ק"מ בין תדלוקים. סובארו אאוטבק מתברג בקבוצת זיהום 14 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה סובארו אאוטבק

סובארו מפורסמת לטובה בתחום האמינות והשרידות, ובישראל נהנים דגמי המותג ממוניטין חיובי בתחום זה. סקרי אמינות מרחבי העולם מציגים תמונה מעורבת. בסקר אמינות של ארגון Consumer Reports שנערך בארצות הברית בשנת 2021 הגיעה סובארו למקום השמיני מתוך 28 יצרניות, עליה של מקום אחד לעומת הסקר הקודם. בסקר של ארגון J.D. Powe שנערך בארצות הברית בשנת 2021 ומודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב הגיעה סובארו למקום ה- 19 מתוך 33 יצרניות עם כמות תקלות גדולה מנתון הממוצע שנמדד בסקר.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

סובארו אאוטבק משווק בישראל עם אחריות יצרן ל- 5 שנים או עד 150,000 ק"מ, מדובר באחריות רחבה מהמקובל בשוק המקומי. מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית סמלת.

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 25 ומעלה עם ותק נהיגה של 7 שנים ועבר נקי מתביעות או שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות עומדת על כ- 6,000 ₪, ועלות ביטוח החובה כ- 1,700 ₪. סובארו אאוטבק בגרסה הנבחנת ניצב בקבוצת רישוי 6 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 3,355 ₪.

בטיחות סובארו אאוטבק

סובארו אאוטבק עבר את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP בשנת 2021 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבים מתוך 5 עם ציונים של 88% בהגנה על נוסעים בוגרים, 89% בהגנה על ילדים, 84% בהגנה על הולכי רגל, ו- 95% על תפקוד מערכות הבטיחות. הציון למערכות הבטיחות הוא מהגבוהים ביותר שהעניק הארגון. הבוחנים התרשמו במיוחד מהמערכת לניטור עייפות הנהג המנטרת את תנועות העיניים ודפוס הנהיגה ומסוגלת לבלום את הרכב בשוליים על מנת למנוע נהיגה בתנאי עייפות המגדילה את הסיכון לתאונה.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

אבזור הבטיחות אחיד בשתי רמות האבזור וכולל 8 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית לתיקון סטיה מנתיב הנסיעה וסיוע בשמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, מערכת ניטור עירנות הנהג, והתרעה על התחלת נסיעה של הרכב המוביל. אבזור הבטיחות מזכה את סובארו אאוטבק בציון 7 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי.

סובארו אאוטבקסובארו אאוטבק

מערכות הבטיחות תפקדו היטב במהלך ימי המבחן, וגם אנחנו התרשמנו מהמערכת לניטור עירנות הנהג, אשר מתריעה בתוך רגעים ספורים על הסטת המבט מהכביש, בכל תנאי התאורה וגם כשהנהג מרכיב משקפי שמש. בקרת הסטייה מנתיב הנסיעה, המתריעה גם ויזואלית באמצעות תאורה מול עיני הנהג, סיפקה התרעות רבות אך לא באופן מטריד. המערכת לניטור שטחים מתים מתריעה באמצעות נורות גדולות בדופן מראות הצד המספקות התרעה ויזואלית בולטת שקשה לפספס. מערכות הבטיחות בסובארו אאוטבק מסתמכות על מערך מצלמות הממוקם סביב המראה המרכזית, ללא רדאר יקר אשר נמצא לרוב במיקום פגיע בחזית הרכב.

תמורה למחיר סובארו אאוטבק

סובארו אאוטבק משווק בישראל בשתי רמות אבזור. גרסת הכניסה לימיטד מוצעת במחיר 229,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 11.6 התומכת בממשק Apple Car Play, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת לבחירת מצבי נהיגה בכביש ובשטח, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, חיישני אור וגשם, תאורת לד ראשית עוקבת פניה, חיישני רוורס, שמשות אחוריות כהות, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

רמת האבזור הבכירה לקצ'ורי מוצעת במחיר 254,900 ₪ וכוללת בנוסף ריפודי עור, זיכרונות למושב הנהג, מערכת שמע מבית Harman Kardon עם 11 רמקולים, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען ללא מגע יד, מצלמה קדמית ומצלמה במראת הצד הימנית, גג שמש חשמלי, עיטורים חיצוניים בגימורי כסף וכרום, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' בצביעה דו-גונית.

סובארו אאוטבק הוא רכב ורסטילי ושימושי המציע נוחות נסיעה משובחת ומפנקת, תא נוסעים מרווח ונעים לשהייה, התנהגות כביש טובה, וגם רמת בטיחות גבוהה. לאלה הוא מוסיף יכולת שטח המאפשרת להמשיך את הטיול גם הרחק מעבר לאספלט ויוצרת מעטפת שימוש רחבה מאוד עבור משפחה חובבת הרפתקאות. מדובר ברכב ייחודי מאוד בנוף עם קהל מעריצים אדוק אך מצומצם. מחירו של סובארו אאוטבק גבוה ומרחיק אותו מעדר רכבי הפנאי במידות דומות שהיו עשויים להיחשב מתחריו. גם הספק המנוע לא נראה הולם את מחיר הרכב. מדד הפוזה של סובארו אאוטבק עומד ביחס הפוך למחירו הגבוה ולא יעודד רוכשים פוטנציאליים לוותר על המראה המסוקס של רכב פנאי מהשורה עבור יתרונותיו. לכן רק מעט מאוד לקוחות יבחרו בחבילה הייחודית והאיכותית שמציע סובארו אאוטבק.

סובארו אאוטבק 2.5 לקצ'ורי אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 2,498 סמ"ק
הספק מרבי משולב 170/5,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.7/3,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם חלוקה ל- 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה סימטרית 4x4
אורך כללי 4,870 מ"מ
רוחב כללי 1,875 מ"מ
גובה כללי 1,675 מ"מ
בסיס גלגלים 2,745 מ"מ
מיכל דלק 63 ליטרים
נפח תא מטען 561 ליטרים
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.2 שניות
מהירות מרבית 193 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.6 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.5 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 מתוך 5 (2021)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר 254,900 ₪

סובארו אאוטבק 2021 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

2 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 2

    רכב 4X4 חשמלי

    • רמי רולף01/01/22

    מתי יהיה לסובארו רכב 4X 4 חשמלי כדוגמת פרוסטר? או חברה אחרת האם קיים?

  • 1

    המחיר הגבוה בישראל הוא מלאכותי לחלוטין, פרי תאוות הבצע של היבואן.

    • שי28/12/21

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

וויה קוראג' חשמלי במבחן דרכים

בתוך מבול רכבים סיניים המשווקים בישראל, ואחרים העושים את דרכם אלינו, השיקה דלק מוטורס את רכב הפנאי ה...

אלעד לרך23 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu