מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

רכב הפנאי המעוצב של מיצובישי עבר מתיחת פנים משמעותית וחוזר לסיבוב נוסף באחד הסגמנטים הצפופים והמבוקשים ביותר בישראל

תגיות: , , , ,

מיצובישי הייתה בעשור הקודם יצרנית יפנית קטנה עם מאגר משאבים מוגבל ומבחר דגמים מצומצם, מיושן, וגם מעט אפרורי, בעיקר לאחר הפרידה מאגדות כמו מיצובישי לנסר איוולושן ומיצובישי פג'ארו. מי שהצליח לרענן מעט את השורות הוא מיצובישי אקליפס קרוס שזכה לשאת את שמה של מכונית הקופה הספורטיבית מיצובישי אקליפס המנוחה.

מיצובישי אקליפס קרוס
יתרונות עיצוב, מחיר גרסת הכניסה
חסרונות תא נוסעים מיושן, העדר פתחי מיזוג במושב האחורי, התנהגות כביש פושרת, בידוד רעשים בינוני, צריכת דלק גבוהה

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

רכב הפנאי בתצורת קופה עוצב באופן נועז ובולט שסייע לו לפלס את דרכו בין עדר רכבי הפנאי המשפחתיים. גם המפרט היה ייחודי עבור מיצובישי באותם ימים עם מנוע טורבו בנזין מודרני ואבזור בטיחות כמקובל. מאז הושק הדגם בישראל נרשמו 7,000 מסירות והיבואנית מדווחת על ביקוש ער לדגם המעודכן. למבחן הדרכים התייצב מיצובישי אקליפס קרוס אינסטייל המוצע תמורת 171,900 ₪.

עיצוב ונוחות מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס מציג חזית רעננה עם פחות כרום. השבכה הקדמית המושחרת תחומה בצמד עיטורי כרום בצורת בומרנג המתחברים אל הפנסים הקדמיים הצרים עם תאורת הלד המעוצבת. אשכול הפנסים התחתון מכיל את תאורת הדרך והערפל. בקצה הפגוש כונס אוויר עם מסגרת כסופה החובר אל חצאית פלסטיק שחורה. ב דופן הרכב לא נרשמו שינויים משמעותיים. קו המותניים עדיין מטפס בחדות לאחור והמשטח הבולט בתחתית הדלתות מסייע ליצירת רושם דינמי. כשמגיעים לאחור מגלים שמיצובישי אקליפס קרוס עבר גם מתיחת ישבן עם עיצוב חדש לחלוטין לזנב. השמשה המפוצלת והאלמנטים המקושקשים פינו את מקומם לשמשה אחת ולעיצוב נקי ואלגנטי יותר. הפנסים האחוריים מציגים חותמת תאורה בולטת והם מטפסים מעלה בצידי השמשה האחורית. דלת תא המטען מעוטרת בסמל מיצובישי ובכיתוב אקליפס קרוס. את הפגוש מעטר מגלש פלסטיק כסוף.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס החדש נאה מהדגם היוצא ומצליח להיראות שונה ממנו. הוא עדיין חריג בנוף רכבי הפנאי העממיים בזכות תצורת הקופה הייחודית. הגרסה הבכירה מציגה מראה מובחן באמצעות חצאיות ובתי גלגלים בצבע המרכב. מידותיו של מיצובישי אקליפס קרוס מציבות אותו בסמוך לדגמים הגדולים בסגמנט. במסגרת מתיחת הפנים צמח אורכו לכדי 4,545 מ"מ, רוחבו 1,805 מ"מ, גובהו 1,685 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ"מ.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

תא הנוסעים שומר על המראה המוכר עם חלוקה לשני מפלסים ועיטורים בגוון כסוף כהה המזכירים מעט את מבנה העיטורים בחזית הרכב. המסך המרכזי הצף גדול ובולט מבעבר, אך מלבדו נראה כי במסגרת מתיחת הפנים לא הוקדשה תשומת לב מספקת לרענון מראה תא הנוסעים והרושם הכללי מיושן גם ביחס למתחרים ותיקים. הדבר בולט בעיקר בעיצוב גלגל ההגה, לוח המחוונים האנלוגי, בקרת האקלים עם התצוגה הדיגיטלית האדומה המיושנת, והפקדים השונים הפזורים בתא הנוסעים.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

איכות החומרים השתפרה ועתה הדיפונים עבים ונעימים למגע. ראויים לציון המושבים עם ריפוד דמוי עור ודמוי אלקנטרה נעים למגע ולא דביק ומתחמם כמו עור. בדגם המעודכן נוספה אפשרות לריפודים ודיפונים בגוון בהיר המעניקים תחושה אוורירית בתא הנוסעים. איכות ההרכבה אינה מושלמת ונשמעו זמזומי פלסטיקה ממספר מוקדים. היצע תאי האחסון אינו חורג מהמקובל. בתחתית הקונסולה המרכזית תא פתוח מעט קטן עם חיבורי מדיה. התא שמתחת למשענת היד גדול ובחלקו העליון מדף לאחסון עודף וחפצים קטנים. דלת תא הכפפות הגדולה חושפת בנוסף לתא המקובל גם מדף עליון שימושי לאחסון מסמכים. התאים בדלתות הקדמיות קטנים אך כוללים מגרעת נוחה לאחסון בקבוק שתיה. בדלתות האחוריות תאי אחסון קטנים במיוחד ומיועדים לבקבוקים קטנים בלבד.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

תחום הנדסת האנוש מתחלק לשניים. מרבית הפונקציות המקוריות מהמפעל, כגון בקרת האקלים, חימום המושבים, מצבי הנהיגה, והגדרות מערכות הבטיחות מתופעלים באמצעות פקדים פיזיים, מעט מיושנים למראה אך קלים לתפעול. לעומתם מערכת המולטימדיה בהתקנה מקומית הרשימה הרבה פחות עם ממשק מיושן ומסך לא רגיש מספיק למגע. לראשונה מציעה המערכת בהתקנה מקומית תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto אבל הם אינם עובדים באופן חלק לגמרי. בקבלת שיחת טלפון נעלם ממשק Apple Car Play מהמסך ונותרים ללא מערכת ניווט עד לסיום השיחה. בעת שילוב להילוך אחורי עולה תצוגת מצלמת הרוורס והשמע קופץ מהאפליקציה ב- Apple Car Play לרדיו של מערכת המולטימדיה ולא חוזר בחזרה. המערכת בהתקנה מקומית מגיעה כסטנדרט בכל רמות האבזור, ולמי שמשתמש בשיקוף מסך מהטלפון אמליץ לבדוק אפשרות לוותר עליה ולקבל את מערכת המולטימדיה המקורית.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

הכניסה אל המושבים הקדמיים נוחה מאוד. הדלתות הקדמיות גדולות והמפתח נדיב. קל להתיישב במושבים הקדמיים. הם נוחים, לא רכים ולא נוקשים מדי, אך חסרה אפשרות כיוונון לתמיכת הגב התחתון, ובנסיעה ארוכה הורגש כי חלקו התחתון של מסעד הגב מעט שוקע. טווח הכוונון של המושבים וההגה מאפשר להגיע לתנוחת ישיבה נוחה אך הייתי שמח אילו ההגה היה יוצא מעט יותר החוצה. המרווח מלפנים טוב, כולל מרווח הראש וזאת על אף גג השמש הכפול. שדה הראייה לפנים ולצדדים מוצלח. תנוחת הישיבה הגבוהה מאפשרת להבחין בקצות מכסה המנוע ולהבין את גבולות הרכב. מראות הצד הגדולות מספקות ראות מעולה לצדדים. הראות לאחור מוצלחת מהדגם היוצא בזכות הוויתור על השמשה האחורית המפוצלת, אך בסיס השמשה גבוה וחלק ניכר משדה הראייה נותר חסום. מצלמת הרוורס מציגה תמונה מוגדלת ומעט מעוותת.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

דלתות הצד האחוריות מעט קטנות אך נוחות הכניסה טובה. המושב האחורי כבר לא נע על גבי מסילה כמו בדגם היוצא. הוא מעט מוגבה, ויחד עם הגג המשתפל מרווח הראש עבור הנוסעים מאחור נפגע. החלל מאחור יתאים להסעה של שני נוסעים בוגרים וילד במרכז, ואילו שלושה בוגרים יסבלו מקירבה מוגזמת. באופן מוזר משענת הראש במושב האמצעי לא ממוקמת במרכז והמושב הקיצוני השמאלי קטן מהימני. הנוסעים מאחור נהנים ממשענת יד עם מתקני כוסות, שקע טעינה בודד, וגם מגג שמש מעל ראשם, אך באופן חריג אין פתחי מיזוג אוויר עבור הנוסעים במושב האחורי. הגיע הזמן שבמיצובישי ישקיעו בחלונות עם פתיחה אוטומטית גם עבור הנוסעים מאחור.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

למיצובישי אקליפס קרוס תא מטען בנפח 371 ליטרים, קטן בכמעט 80 ליטרים מהדגם היוצא. האשם נעוץ ככל הנראה ברצפה מוגבהת בדגם החדש. שפת ההטענה נותרה גבוהה אך המפתח רחב. קיפול המושבים האחוריים יוצר רצפה שטוחה. הקיפול מתבצע במשיכת מנוף והובלת המושבים מטה באופן ידני, כך שלא ניתן לקפלם מתא המטען. התאורה בתא המטען צנועה ואין שקעי טעינה. רצפת תא המטען עשויה לוח עץ דקיק שמותיר רושם שברירי במיוחד, ומתחתיה גלגל חלופי זמני. בניגוד למתחרים בטווח מחיר זה, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען לא מוצעת באף אחת מרמות האבזור.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

בכיול המתלים נעשה ניסיון לשלב בין ריסון לרכות מסוימת, אך התוצאה מעט מפוזרת. מיצובישי אקליפס קרוס יעביר אל תא הנוסעים תנודות לאחר מפגש שברים ושיבושים כמעט בכל מהירות והוא לא מחבב פסי האטה, גם את הקטנים שבהם. הוא נוטה לקפץ מעל שיבושים וגם לחבוט בנוסעים מעל בורות גדולים וחדים. זוויות הגלגול ורכינת המרכב בולטים בעיקולים. בידוד הרעשים השתפר במסגרת מתיחת הפנים אך רעשי רוח וכביש עדיין מוצאים את דרכם אל תוך תא הנוסעים. צליל המנוע בולט תחת מאמץ והוא אינו ערב לאוזן.

ביצועים מיצובישי אקליפס קרוס

בחזיתו של מיצובישי אקליפס קרוס יחידת ההנעה המוכרת מהדגם היוצא הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1,499 ליטרים עם הספק מרבי של 152 כ"ס (163 בדגם היוצא) ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם חלוקה ל- 8 הילוכים, ומערכת הנעה קדמית. היבואנית לא מפרסמת את נתון התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אבל הצלחנו לאתר נתון רשמי ה טוען ל- 10.5 שניות, איטי ב- 1.2 שניות מהדגם היוצא. המהירות המרבית עומדת על 190 קמ"ש.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

היציאה מהמקום מעט מהוססת בחסות הגיר הרציף. הביצועים בעיר טובים עם תגובות זריזות ללחיצה על דוושת התאוצה המאפשרות השתלבות מהירה ברחובות הצפופים. ביציאה מהירה מהמקום הורגשה לוחמת הגה מפתיעה, גם כשלטעמי היה מדובר בתאוצה מתונה יחסית. נחיתות ההספק ביחס לדגם היוצא אינה באה לידי ביטוי על הכביש. בתנאי גז-ברקס דוגמת עומסי תנועה ממושכים הורגשו מעט ויברציות וחבטות קלות בעת שחרור דוושת התאוצה במהירות נמוכה.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

גם מחוץ לעיר מעניק מיצובישי אקליפס קרוס רושם קל רגליים ותיבת ההילוכים מדמה בהצלחה העברות הילוכים. שיא המומנט מתקבל ב- 2,000 סל"ד ואז מורגשת מדרגת כוח שגורמת לרכב לפרוץ קדימה. רמיסת דוושת התאוצה תחשוף את אופי הגיר הרציף עם עליה לסל"ד גבוה וקבוע, אבל הכוח מגיע במהירות כך שלא תצטרכו לסבול זאת זמן רב. תחת מאמץ מהדהד צליל המנוע בתא הנוסעים והייתי שמח אילו היה פחות מנסר. מצב אקו מסרס את המנוע באופן מוגזם וקשה לי לדמיין נסיעה שלמה כשהוא בשימוש.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

העיצוב החיצוני עשוי ליצור ציפיות לחווית נהיגה ספורטיבית אבל אציע לכם שלא לבנות על זה. בעת כניסה לעיקולים רכינת המרכב בולטת ותחת עומס הורגשו תנודות גסות על המתלים בעת העברות משקל, כאלה שיפגמו בביטחון ויגרמו לכם להוריד את הקצב. אחיזת הכביש טובה בסך הכל עם נטייה לתת היגוי שמגיע די מוקדם ומבהיר היכן המגבלות. ההגה מעורפל ואינו מתקשר, והייתי שמח אילו היה בעל נטייה חזקה יותר למרכוז. בלימות חדות מביאות לצלילת חרטום מורגשת אך מעבר לדרמה הבלמים עושים את עבודתם נאמנה עם נשיכה ראשונית טובה ועוצמת בלימה הולמת. לאחר סשן נהיגה דינמית הורגשה דעיכה קלה ביכולת הבלימה.

צריכת דלק מיצובישי אקליפס קרוס

על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק המשולבת של מיצובישי אקליפס קרוס על 11.1 ק"מ לליטר, נתון לא מרשים במיוחד ביחס למנוע טורבו מודרני, ובוודאי לא כאשר חלק מהמתחרים כבר השתכללו עם סיוע חשמלי כלשהו. במבחן הדרכים נמדדה צריכת דלק משולבת של 10.3 ליטרים, קרובה למדי לנתוני היצרן, אך כאמור אינה מרשימה. מיכל דלק בקיבולת 63 ליטרים מאפשר טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ. מיצובישי אקליפס קרוס צפוי לקבל בהמשך יחידת הנעה היברידית נטענת, ואם היא תגיע ממיצובישי אאוטלנדר החדש היא עשויה להציע טווח נסיעה חשמלי מכובד של כ- 90 ק"מ. עד אז גרסת ההנעה הקדמית מדורגת בקבוצת זיהום 14 מתוך 15 ואילו גרסת ההנעה הכפולה מתברגת בקבוצת הזיהום המרבית.

אמינות ועלויות אחזקה מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי נהנית ממוניטין אמינות מוצלח בישראל. במקרה של מיצובישי אקליפס קרוס מדובר בדגם ותיק שכבר נע על כבישי ישראל מספר שנים ולפחות על פי הידוע לנו אינו סובל מבעיות אמינות סדרתיות. מיצובישי היא יצרנית קטנה יחסית כך שלא תמיד היא נסקרת בסקרי האמינות של הארגונים הגדולים. בסקר של ארגון J.D Power המודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב, שנערך בארה"ב בשנת 2022 הגיעה מיצובישי למקום ה- 14 מתוך 32 יצרניות, ירידה של מקום אחד ביחס לסקר הקודם, אך עדיין עם כמות תקלות קטנה מהנתון הממוצע שנמדד בסקר. בסקר דומה שערך הארגון בגרמניה בשנת 2019 הגיעה מיצובישי למקום הראשון מתוך 22 יצרניות.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס משווק בישראל עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. מרווח הטיפולים עומד על אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית כלמוביל.

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 25 ומעלה עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 4,600 ₪, ועלות ביטוח החובה 1,600 ₪. מיצובישי אקליפס קרוס 2x4 אינסטייל ניצב בקבוצת רישוי 5 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,407 ₪.

בטיחות מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס עבר את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2017 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 97% בהגנה על נוסעים בוגרים, 78% בהגנה על ילדים, 80% בהגנה על הולכי רגל, ו- 71% על תפקוד מערכות הבטיחות. פרוטוקול המבחנים עודכן מאז וכנראה שמבחן חוזר היה מביא עמו ציון שונה.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בעת חירום, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. למעט רמת האבזור הבסיסית אינטנס כל הגרסאות כוללות בנוסף בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, והתרעה על תנועה חוצה מאחור. אבזור הבטיחות מזכה את מיצובישי אקליפס קרוס בציון 3 או 5 מתוך 8 בהתאם לרמת האבזור.

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

במסגרת מתיחת הפנים זכו חלק מרמות האבזור למפרט בטיחות מורחב, אולם סעיף זה עדיין אינו מושלם ומדגיש את גילו המתקדם של מיצובישי אקליפס קרוס. בסגמנט הנדון וברמת מחיר זו מצפים הרוכשים לקבל מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה וגם פריטים כגון חיישני חניה היקפיים ומצלמת רוורס מהמפעל ולא בהתקנה מקומית. מערכת ההתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה נמנעת מהתרעות שווא אך ציפצופה עשוי להיבלע ברעש הנסיעה . בקרת השיוט פעילה עד בלימה מלאה ובזינוק מחדש אך לעיתים תגובותיה היו מעט קיצוניות, בעיקר במקרים בהם הנתיב מתפנה ומהירות הנסיעה נמוכה באופן משמעותי מהמהירות שקבע הנהג.

תמורה למחיר מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס מוצע בישראל עם יחידת הנעה אחת, עם הנעה קדמית או כפולה, ובשש רמות אבזור. גרסת הכניסה אינטנס מוצעת תמורת 154,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך מגע בגודל 9.0 אינץ', תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, בקרת אקלים, חימום למושבים הקדמיים, חיישן אורות, שמשות אחוריות כהות, פסי גגון, פנסי ערפל, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

רמת האבזור אקזקיוטיב מוצעת תמורת 159,900 ₪ וכוללת בנוסף מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, משענת יד מתקפלת במושב האחורי, פנסים ראשיים מסוג לד, קיפול חשמלי למראות הצד, ועיטורים כסופים בפגושים. רמת האבזור פנורמיק מוצעת תמורת 170,900 ₪ וכוללת בנוסף גג זכוכית פנורמי חשמלי.

רמת האבזור אינסטייל אותה בחנו מוצעת תמורת 171,900 ₪ וכוללת בנוסף ריפוד דמוי עור, וכוונון חשמלי למושב הנהג.רמת האבזור הבכירה פרימיום מוצעת תמורת 180,900 ₪ וכוללת בנוסף ריפודי עור מלאים, כוונון חשמלי גם למושב הנוסע, תצוגה עילית, ופגושים בצבע הרכב עם עיטורים בצבע שחור מבריק.רמת האבזור אינסטייל 4x4 מוצעת תמורת 185,900 ₪, מבוססת על רמת האבזור אינסטייל, ו היחידה הכוללת מערכת הנעה כפולה. גרסה זו מצוידת בנוסף במערכת לבחירת מצבי נהיגה.

מיצובישי אקליפס קרוס נזקק למתיחת פנים שתפיח בו חיים חדשים. הוא לא היה עדכני במיוחד כבר כשהוצג, וההתקדמות המטאורית שעבר עולם הרכב בשנים האחרונות בתחומי הנוחות, הבטיחות, וצריכת הדלק בוודאי לא סייעה לו. למרות זאת מיצובישי בחרה להתמקד דווקא באספקטים הוויזואליים עם עיצוב חדש ורענן, ופחות בשינויים מתחת לעור כך שנותרנו עם רכב בעל עיצוב חיצוני מושך, אך יכולותיו יקשו עליו להתמודד עם המתחרים.

מי שיבחר במיצובישי אקליפס קרוס ייהנה מהעיצוב החיצוני, מהביצועים הזריזים, וממחיר גרסת כניסה אטרקטיבי ביחס למתחרים. עם זאת קשה שלא להתאכזב מתא הנוסעים המיושן, נוחות הנסיעה הבינונית, התנהגות הכביש הפושרת, וצריכת הדלק שאינה חסכונית. ייתכן כי יחידת ההנעה ההיברידית שתגיע בהמשך תסייע למיצובישי אקליפס קרוס להפוך תחרותי יותר.

מיצובישי אקליפס קרוס 1.5 טורבו 2x4 אינסטייל אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,499 סמ"ק
הספק מרבי 152/5,500 סל"ד/כ"ס
מומנט מרבי 25.4/2,000 סל"ד/קג"מ
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם חלוקה ל- 8 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,545 מ"מ
רוחב כללי 1,805 מ"מ
גובה כללי 1,685 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מיכל דלק 63 ליטרים
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.5 שניות
מהירות מרבית 190 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.1 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.3 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 5 (מתוך 8)
מחיר 171,900 ₪

מיצובישי אקליפס קרוס 2022 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

3 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 3

    איזה רכב עלוב, לא מבין מה גורם לאנשים לקנות אותו.

    • שי27/06/22

    אין דבר אחד ברכב הזה שראוי למחמאה, ממש כלום.

  • 2

    כתבה טובה

    • ירושלים21/06/22

  • 1

    סקירה מעולה תודה לכתב

    • Ron21/06/22

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

וויה קוראג' חשמלי במבחן דרכים

בתוך מבול רכבים סיניים המשווקים בישראל, ואחרים העושים את דרכם אלינו, השיקה דלק מוטורס את רכב הפנאי ה...

אלעד לרך23 אוקטובר 2025

יונדאי אלנטרה N במבחן דרכים

יונדאי אלנטרה N הינה גרסת הספורט הקרבית של המשפחתית הפופולרית אשר מתחרה בעיקר בסקודה אוקטביה RS. היו...

אלדר מנורי19 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu