קיה סלטוס עובר מתיחת פנים משמעותית המעניקה לו עיצוב חדש ועדכני
קיה חושפת תמונות ראשונות של קיה סלטוס 2023 החדש לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע החיים. נזכיר כי מדובר ברכב פנאי קומפקטי שהוצג לראשונה לפני 3 שנים בדיוק בעיקר עבור השוק ההודי ומשווק גם בארצות הברית. בישראל משווק קיה סלטוס במקביל לקיה אקסיד הממלא את אותה המשבצת עבור השוק האירופאי, והשוק הישראלי הוא היחיד בו משווקים שני הדגמים במקביל.
קיה סלטוס
קיה סלטוס החדש מתהדר עתה במראה מודרני מהדגם היוצא. חותמת התאורה יורדת קומה וגולשת כעת אל תוך הגריל הקדמי במקום להאיר את חלקו העליון. בקצה הפגוש עיטור כסוף דמוי מגן גחון. מהצד חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' בעיצוב חדש ובצביעה דו-גונית המעניקים לו מראה עדכני. הזנב עבר שינוי משמעותי והמראה פחות עמוס מהדגם היוצא. הפנסים האחוריים הגדולים מחוברים באמצעות חותמת תאורה נאה והפגוש מציג מראה אגרסיבי עם עיטור דמוי מגן תחתון.
קיה סלטוס
גם תא הנוסעים עבר שינוי מקיף. לוח המחוונים הסטנדרטי הוחלף במסך בגודל 10.25 אינץ' השוכן במפלס אחד עם המסך המרכזי בגודל 10.25 אינץ'. יחד מציגים שני המסכים מראה של מסך אחד רחב במיוחד, אך יתכן כי גרסאות הכניסה יגיעו עם מסכים קטנים יותר. קיה סלטוס לא מאמץ את משטח המגע עם התפקוד המתחלף השנוי במחלוקת ומוכר מדגמי קיה העדכניים, אלא שומר על פקדים נפרדים עבור שליטה בבקרת האקלים ובמערכת השמע. בורר ההילוכים לעומת זאת הוחלף בחוגה מעוצבת ולצידה פקדי שליטה בפונקציות נבחרות. גם כאן ייתכן כי החוגה תשמר עבור רמות האבזור הגבוהות. התמונות חושפות חומרי דיפון חדשים עם אפשרות לריפוד דו-גוני וגם תאורת אווירה המשולבת בדשבורד ובדלתות.
קיה סלטוס
בשלב זה לא חושפת קיה פרטים אודות יחידות ההנעה של קיה סלטוס החדש. נזכיר כי בישראל הוא משווק עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 149 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. בעולם הוא הוצע גם עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 177 כ"ס ותיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. למרבית הגרסאות מערכת הנעה קדמית אולם גרסת הטורבו הוצעה גם עם מערכת הנעה כפולה.
קיה סלטוס החדש יחשף בתערוכת הרכב בעיר בוסאן בקוריאה שתתקיים ב- 15.07.2022, אז גם ייחשף המפרט המלא.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.