הדור החדש של מיצובישי טרייטון מציג מידות גדולות מבעבר, מנוע חדש בהספק של עד 200 כ"ס ומערכות בטיחות מתקדמות אך לישראל הוא לא צפוי להגיע
מיצובישי טרייטון 2024 החדש זוכה לדור חדש כעשור לאחר הצגת הדור הקודם ומתחרה בסגמנט הטנדרים מול דגמים כגון טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס, אך בשלב זה אינו עומד בתקינה אירופאית ולכן לא יגיע לישראל. על רקע השותפות בין מיצובישי לניסאן, יהווה מיצובישי טרייטון בסיס לניסאן נבארה הבא אשר צפוי להיחשף במהלך 2024.
מיצובישי טרייטון 2024
מיצובישי טרייטון ישווק במרכב קבינה יחידה, קבינה וחצי וקבינה כפולה כדי להתאים למגוון שימושים. העיצוב החיצוני קשוח ורבוע יותר ביחס לדור היוצא אך כמו בשאר הדגמים בסגמנט, אין כאן מקום למשחקים מאחר והשימושיות עומדת בראש סדר העדיפות. סף ההטענה הונמך ב- 45 מ"מ ופינות הפגושים הוגדלו כדי להכיל מדרגות המאפשרות גישה נוחה למטען. תא הנוסעים תכליתי למראה עם עיצוב בהשראת מיצובישי אאולטנדר, שלל תאי אחסון, פקדים גדולים ומסך מרכזי בגודל 9 אינץ'.
מיצובישי טרייטון 2024
מיצובישי טרייטון מצויד במנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.4 ליטרים המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטומטית. לגרסת הכניסה הספק מרבי של 147 כ"ס ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ. לגרסת הביניים הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 43.8 קג"מ. לגרסה הבכירה צמד מגדשי טורבו, הספק מרבי של 200 כ"ס ומומנט מרבי של 47.9 קג"מ.
מיצובישי טרייטון 2024
מערכת ההנעה מאפשרת מעבר בין הנעה אחורית לכפולה תוך כדי נסיעה. בגרסאות הבכירות עם מערכת Super Select 4WD-II מותקן דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה המאפשר חלוקת משקל ביחס של עד 40:60 לטובת הסרן האחורי ובורר מצבי נהיגה להתאמת מערכת ההנעה לנסיעה בשלל תנאי קרקע לרבות חצץ, שלג, בוץ, חול וסלעים. בנוסף יגיעו הגרסאות הבכירות עם מערכת AYC המשפרת את יכולת הפניה על-ידי בלימה קלה של הגלגל הקדמי הפנימי לפניה.
מיצובישי טרייטון 2024
מערך המתלים (עצמות עצה כפולות מלפנים וקפיצי עלים מאחור) ושלדת הסולם תוכננו מחדש עם שימוש מורחב במתכות קשיחות אשר הגדילו את העמידות לכיפוף ב- 40% ואת העמידות לפיתול ב- 60% ביחס לדור הקודם. הקשיחות המוגברת תורמת לנוחות ואיכות הנסיעה בכביש ובשטח, לפיזור עומסים באופן אחיד יותר, ולבטיחות הנוסעים בעת תאונה. כמו כן, המשקל הכולל נמוך יותר ביחס לדור היוצא.
מיצובישי טרייטון החדש מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים וניטור תנועה צולבת מאחור.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.