מיצובישי טרייטון 2024 החדש נחשף

הדור החדש של מיצובישי טרייטון מציג מידות גדולות מבעבר, מנוע חדש בהספק של עד 200 כ"ס ומערכות בטיחות מתקדמות אך לישראל הוא לא צפוי להגיע

תגיות: , , , ,

מיצובישי טרייטון 2024 החדש זוכה לדור חדש כעשור לאחר הצגת הדור הקודם ומתחרה בסגמנט הטנדרים מול דגמים כגון טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס, אך בשלב זה אינו עומד בתקינה אירופאית ולכן לא יגיע לישראל. על רקע השותפות בין מיצובישי לניסאן, יהווה מיצובישי טרייטון בסיס לניסאן נבארה הבא אשר צפוי להיחשף במהלך 2024.

מיצובישי טרייטון 2024מיצובישי טרייטון 2024

מיצובישי טרייטון ישווק במרכב קבינה יחידה, קבינה וחצי וקבינה כפולה כדי להתאים למגוון שימושים. העיצוב החיצוני קשוח ורבוע יותר ביחס לדור היוצא אך כמו בשאר הדגמים בסגמנט, אין כאן מקום למשחקים מאחר והשימושיות עומדת בראש סדר העדיפות. סף ההטענה הונמך ב- 45 מ"מ ופינות הפגושים הוגדלו כדי להכיל מדרגות המאפשרות גישה נוחה למטען. תא הנוסעים תכליתי למראה עם עיצוב בהשראת מיצובישי אאולטנדר, שלל תאי אחסון, פקדים גדולים ומסך מרכזי בגודל 9 אינץ'.

מיצובישי טרייטון 2024מיצובישי טרייטון 2024

מיצובישי טרייטון מצויד במנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.4 ליטרים המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטומטית. לגרסת הכניסה הספק מרבי של 147 כ"ס ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ. לגרסת הביניים הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 43.8 קג"מ. לגרסה הבכירה צמד מגדשי טורבו, הספק מרבי של 200 כ"ס ומומנט מרבי של 47.9 קג"מ.

מיצובישי טרייטון 2024מיצובישי טרייטון 2024

מערכת ההנעה מאפשרת מעבר בין הנעה אחורית לכפולה תוך כדי נסיעה. בגרסאות הבכירות עם מערכת Super Select 4WD-II מותקן דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה המאפשר חלוקת משקל ביחס של עד 40:60 לטובת הסרן האחורי ובורר מצבי נהיגה להתאמת מערכת ההנעה לנסיעה בשלל תנאי קרקע לרבות חצץ, שלג, בוץ, חול וסלעים. בנוסף יגיעו הגרסאות הבכירות עם מערכת AYC המשפרת את יכולת הפניה על-ידי בלימה קלה של הגלגל הקדמי הפנימי לפניה.

מיצובישי טרייטון 2024מיצובישי טרייטון 2024

מערך המתלים (עצמות עצה כפולות מלפנים וקפיצי עלים מאחור) ושלדת הסולם תוכננו מחדש עם שימוש מורחב במתכות קשיחות אשר הגדילו את העמידות לכיפוף ב- 40% ואת העמידות לפיתול ב- 60% ביחס לדור הקודם. הקשיחות המוגברת תורמת לנוחות ואיכות הנסיעה בכביש ובשטח, לפיזור עומסים באופן אחיד יותר, ולבטיחות הנוסעים בעת תאונה. כמו כן, המשקל הכולל נמוך יותר ביחס לדור היוצא.

מיצובישי טרייטון החדש מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים וניטור תנועה צולבת מאחור.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים

שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...

בוריס רוזנר4 דצמבר 2025

ג'ילי סטאריי במכירה מוקדמת בישראל...

גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...

בוריס רוזנר2 דצמבר 2025

קיה ספורטאז' הייבריד 2026 המחודש מושק בי...

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...

בוריס רוזנר1 דצמבר 2025

ליפמוטור C10 המעודכן 2026 מושק בישראל...

ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...

בוריס רוזנר1 דצמבר 2025

אלפין A290 הספורטיבית מושקת בישראל...

פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...

בוריס רוזנר27 נובמבר 2025

ג'נסיס GV70 EV המעודכן נוחת בישראל...

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...

בוריס רוזנר27 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu